quote: Schippersvrouwtje1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2009 16:49:52&apos

);
Hey Poohh,
Het is wel echt zo dat je lichaam je voor de gek kan houden. Ik denk nu al een aantal maanden achter elkaar dat ik me anders voel als voordat ik ongesteld moet worden. Toch komt het elke maand weer gezellig om de hoek. Ben tijdje geleden bij de dokter geweest voor pijn in buik en rug en heb hem gelijk gevraagd of ontpillen nou echt voor verschillende syptomen kon zorgen. Hij ging daar niet echt op in. Dus weet niet zo goed wat ik daar nou van moet denken, omdat je lijf natuurlijk wel een tijdje "voor de gek gehouden is door de pil" dus ik zou zeggen dat het wel even moet ontwennen.Hij zei wel dat je jezelf zwangersymptomen kunt aanpraten, soort van schijnzwanger. Als je er teveel over nadenkt. Heb nu ook steeds steekjes in mijn buik en ben energieloos, maar zal er dus maar niet te veel over nadenken en gewoon 2 maart maar eens afwachten. Feit is dat jij natuurlijk al wel een soort van overtijd bent. Nog even volhouden tot zaterdag he en dan maar hopen dat je goed nieuws voor ons hebt!
@ mie_pie & Sabrieneke, jullie zijn inderdaad ook al bijna aan de beurt qua NOD, duim voor jullie en ook voor alle anderen trouwens hoor!!!
@Sukkie, wij lopen gelijk geloof ik, succes de 2de!
@Loeske, gewoon lekker voor gaan hoor meid, als jij en je vriend er klaar voor zijn dan is het toch goed! Ze zijn gewoon jaloers dat jij straks als trotste moeder achter een kinderwagen loopt als het goed is natuurlijk!
Liefs Schippersvrouwtje
Hee
Ik weet het dat je lichaam je voor de gek kan houden.
Ben nog steeds niet ong.
Vanaf morgen weer 3 dagen aan het werk dus kan ik er ook niet zoveel bij nadenken dat is wel fijn.
Zijn net ff naar ikea geweest en kreeg ineens steken in mijn borsten toen we daar liepen pfff.
En steeds vol gevoel in mijn buik.
Nou ja wachten maar gewoon af tot zaterdag hopen dat ik het vol houd om dan pas te testen.
Of moet al ong worden natuurlijk.
Kan me niet voorstellen dat ik al zwanger ben vind dit wel heel erg iritand weet niet waar je aan toe bent he.
Je hoort soms ook wel dat sommige pas 6 a 8 weken duurt voordat ze met stoppen met pil ong worden.
We wachten af hou jullie op de hoogte.
Groetjes poohhh