Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

ja ach ik ben niet zo tabelleg hahaha ik moet ook bij jtzwanger op cursus :D

Hoiiii dames

@chanti gecondoleerd met je oma.
      Zeg dat wil kan nog beter ong worden dan dit wachten.

Net gauw naar de kruidvat gefietst en testen gehaald van kruidvat merk 2 voor 5 euro
lees er wel goeie reactie,s over.
Toch geen digitaal die zijn best prijzig wie weet komt dat nog.
Kijken wanneer ik weer ga testen maar heb ze graag in huis

Groetjes poohh

Hey meiden,

Wordt druk gereageerd op dit forum zeg!

@ Marijke, dank voor de verwelkoming. Erg fijn om te weten dat ik er niet alleen zo mee bezig ben.

@ Pooh, wat ontzettend knap dat je nog geen test gedaan hebt zeg. Had er al lang niet meer mee kunnen wachten, heb ondertussen al een aantal testen verbruikt Helaas nog steeds zonder resultaat. Duim voor je!!!

@ Chanti, gecondoleerd met het verlies van je oma! Veel sterkte!

@ Chantal, wat jij gister typte over dat het qua kwaliteit van het zaad niet uitmaakt of je elke dag klust. Ik dacht steeds dat je om de dag moest klussen voor de kwaliteit.
Weer wat geleerd dus!

Iedereen veel klusplezier en hopen dat er maar heel veel meiden goed nieuws mogen hebben de komende tijd!

Liefs Schippersvrouwtje

Hee schippersvrouwtje

Heb wel een test gedaan vanmorgen maar was negatief.
Probeer nu tot zaterdag te wachten als ik dan nog niet ong ben dan test ik weer.
Beetje appart gevoel in onderbuik net of  ik te veel gegeten heb/misselijk gevoel kan het niet helemaal om schrijven  kan natuurlijk ook zijn omdat ik ong moet worden.
Dacht trouwens ook dat het om de dag klussen beter was voor het zaad.

Groetjes poohhh

hey meiden, zo je bent ff niet op de site en er is alweer heel wat gebeurt ik zelf moet dus aankomende woensdag ongie worden ben zo benieuwd ga zondag pas een test doen hoop dat ik zolang kan wachten om te testen. Maar zijn er al zwangere tussen ons? ik ben benieuwd en duim voor jullie allemaal
gr miepie

Zou iemand mij misschien in de tabel willen voegen. Ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet.  Mijn leeftijd is 27, 2e ronde, 1e kindje en mijn nod is 25-02. Zijn er nog meer mensen die een spiraaltje hebben gehad ipv de pil?

quote: sabrieneke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2009 08:09:08'));

Zou iemand mij misschien in de tabel willen voegen. Ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet.  Mijn leeftijd is 27, 2e ronde, 1e kindje en mijn nod is 25-02. Zijn er nog meer mensen die een spiraaltje hebben gehad ipv de pil?

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

sukkie85
23
1
1
2     maart

Schippersvrouwtje1984        
24
5
1
2     maart

chantal_21
21
1
1
4    maart

Alyssa
27
3
2
5    maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
??
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje79        
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

Chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari
Zo, je staat erin hoor!

meiden bedankt ook voor de condoleances (ofzow)!
Vind het wel jammer dat mijn oma's mijn kindjes nooit zullen zien, maar wil nu juist extra graag 'nieuw leven' creëren, en mijn moeder leuk nieuws kunnen geven.

Nou, ga maar ff aan het huishouden, 't is een bende hier na alle verbouwingswerkzaamheden

Hallo:

@ Chanti.. Gecondoleerd met het verlies van je oma, heel veel sterkte..

Bij mij zijn de paar daagjes vrij weer achter de rug, moet vandaag om 12.00u beginnen met werken :S..
We hebben gister nieuwe afspraken gemaakt omtrent de pil.. We zouden eigenlijk in April stoppen maar dit wordt nu 22 maart dat we gaan stoppen ;), heb nog maar 1 strip dus het heeft geen zin om voor 1 maand de pil te halen.

Heb heel veel twijfels gehad om te stoppen omdat ik veel rot opmerkingen heb gekregen van mensen om me heen, trok dit heel erg veel aan en wilde zelfs daarom dit jaar niet aan kinderen beginnen terwijl ik het wel heel graag wil.. Mijn vriend zei ook al dat ze gewoon jaloers zijn en zo denk ik nu ook wel!! We zijn er gewoon klaar voor dus hoop dat het snel zal lukken :)..

Hoop voor iedereen dat het snel zal lukken, duim voor iedereen ...

Liefs

Terug
Bovenaan