Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

hoi senorita

ik heb ook last van bruine smurie haha alleen dan na het ongesteld zijn een paar dagen na het is gestopt   komt dat in de afschijding miepie en ik denken dat het oud bloed is maar als het volgende maand weer zo is als ik niet zwanger ben dan haha dus mischien kan jehet ook vragen aan je huisarts

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2009 12:41:25'));

spannend chantal ik duim voor je haha de mijne is nog niet zover

neeej maar jij zit al in ronde 2 ;) ik moet nog in spanning wachten en nogsteeds geen klachten ik zou het liefste nu al willen testen maar dat doe ik niet :p

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2009 13:04:10'));

neeej maar jij zit al in ronde 2 ;) ik moet nog in spanning wachten en nogsteeds geen klachten ik zou het liefste nu al willen testen maar dat doe ik niet :p

haha dat had ik ook maar ik had ook gewoon getest en later nog een keer konn iet wachten maar nu heeft miran over ons gedroomd dat ik zwanger was dus ja zie net dat ik in het licht groene stukje zit dus we gaan elke dag klussen wil geen kans voorbij laten gaan dus we gaan ervoor haha hou me op de hoogte he morgen want ik wil alles weten haha

dat heb ik dus ook gedaan maar ik voelde me eisprong ook precies in dat groene stukkie 17 feb had ik em gevoeld maar we hadden daarvoor tijden en erna geklust ik zei tegen me mannetje je moet aan de bak hahaha toen moest ie lachen

hey meiden wou jullie even laten weten dat de kwaaltjes begonnen zijn ben misselijk sinds gisteren hou amper wat binnen lig de hele dag maar een beetje op de bank heb als advies van me mams warme melk gedronken maar niks helpt hoop dat het snel over is liefs miepie  

naja miran dan heb je nu nog meer bevestiging dat alles lekker goed verloopt :)

Terug
Bovenaan