Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

hey meiden ik had clearblue die digitale dat je ook gelijk kan zien hoeveel weken je zwanger bent die is echt ideaal je kan erover heen plassen maar je kan ook eerst je urine opvangen en dan het staafje 20 sec erin houden. alleen het nadeel v/d test is dat het resultaat maar 24 uur zichtbaar blijft en het voordeel je hoeft je niet te zoeken naar ene streepje is ie er wel of niet nu komt er gewoon te staan zwanger/niet zwanger duidelijker kan niet. oh een kwaaltje waar ik heel veel last van had net een paar dagen voor mijn nod een moeilijke stoelgang had ik nog nooit gehad vond het zo vreemd maar weet nu waarom haha

ik kreeg net krampjes ik dacht ojee dus toch maar nee het bleek dat ik gewoon ontzettende honger had dus heb net ff een flink bord gevuld met hutspot en rookworst gegeten hahaha ................zooooo spannend als het niets wordt dan ga ik donderdag een alcoholische versnapering nemen en ben ik zwanger ( daar ga ik niet vanuit hoor dames   maaaarrr net als jullie hoop ik het natuurlijk stiekem ) dan mag ik een klein rompertje kopen als symbool :D

hoi marijke
ik vind het ook fijn om hier mee te kletsen..
niemand die je kent en je kunt je verhaal hier kwijt.heerlijk toch?
wij beginnen nu aan ronde 2.
ben vrijdag ong geworden dus op naar de vruchtbare periode..

Hey meiden,

Nog niet ongesteld, komt eigenlijk nooit later dan mijn NOD datum, maar net een test gedaan en negatief. Hoop echt dat het nog te vroeg was. Heb wel last van mijn buik, maar duim dat het niet komt!!!

Liefs Schippersvrouwtje

Hoi,

Ik zou ook graag willen meepraten met jullie.

_mie_pie: gefeliciteerd!

chantal_21: ik hoop dat je aan het einde van de week een rompertje kunt gaan kopen. Ik zal voor je duimen.

schippersvrouwtje1984: ik zal ook voor jou duimen. Heel veel succes!

mutseke: wat jammer dat het deze  maand niet gelukt is!

Ikzelf zit met de volgende onzekerheid: ik weet niet wanneer mijn NOD zal zijn en wanneer ik kan gaan testen. Vorige maand (eerste ronde) een cyclus gehad van 21 dagen gehad met een positieve ovulatietest op dag 13. En een goede week later dus weer ongesteld. Deze maand pas een positieve ovulatietest op dag 18. Zal ik maar weer een week later aanhouden? Of maar gewoon 14 dagen later? Wat zouden jullie doen?

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes!

hoi meiden,

hier stijgt de spanning weer we zijn druk bezig met klussen want tussen woensdag en woensdag haha neem het ruim heb ik een eisprong dus ja en miepie heeft dus gedroomd dat ik ook zwanger ben haha en haar droom kwam uit dus jullie moeten duimen want ik heb geen tijd ben aan het klussen haha grapje
meiden die nog niet ongi zijn duim me rot voor jullie en lees wel mee maar heb niet zoveel te vertellen haha dat komt volgende week in de spannings weken wel weer haha

doei

Marijke, ik hoop voor je dat de droom uitkomt!!  
Mijn nod is als het goed is (na de laatste keer weet ik het niet meer zeker) 29 maart.

groetjes Sabrina

pff ben blij dat er hier meer aan t wachten zijn!
Hier nog niks, geen rode duiveltjes maar wel nog steeds rommelende maag en honger!
Kan ook van ongesteld worden zijn natuurlijk.. poeh!
Gelukkig leeft vriendje heel erg mee, hij vraagt iedere keer als ik naar het toilet ben geweest; en en ?
Dat is wel heel lief!
Allemaal succes met wachten, hoop dat t in ieder geval bij iemand van ons raak is!

Groetjes
ps heb de clearblue testen gekocht 3 stuks. wacht nog zo lang mogelijk met testen

Terug
Bovenaan