Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

nog 1 dag dus het kan elk moment gebeuren ik heb nog geen tekenen van de duivels en ook geen last van me buik zoals normaal ( ja nu wel last maar dat zijn me darmen van de zenuwen hahaha ) ik ben blij als de dag van morgen er is :D:D

en hoe ist bij jullie ???

Hey hoi!

@ -mie-pie: Gefeliciteerd, hoor!!!

Er zitten toch een aantal in spanning te wachten hier, lees ik. Ik kan haast niet wachten tot de rd'tjes wegblijven. Mijn man zegt steeds dat ik me er niet te druk om moet maken en daar heeft hij ook gelijk in, maar ik kan het niet helpen. Het lijkt ook net of ik last krijg van allerlei kwaaltjes, maar dat zou ik me ook kunnen indenken natuurlijk. Daar zullen ook wel meer vrouwen last van hebben.

Succes allemaal!!!!

Groetjes.....

@ mvs: vervelend hè dat je het nooit zeker weet hoe lang alles duurt! Ik zou maar gewoon 14 dagen aanhouden als nod, anders ben je misschien met een week al aan het hopen en is de kans op teleurstelling wel groot.

@ sukkie, chantal en schippersvrouwtje: Ik zal voor jullie duimen, dat de rd tjes weg blijven en jullie een lachend gezichtje op de lijst mogen zetten!

@ marijke: klusze nog ff ;) Ik zit in hetzelfde schuitje, neem het ook maar ruim met de eisprong, dus klus me gek hierzo hahaha

haha leuk he die nod haha herken het helemaal en nu in ronde 2 ben ik niet zenuwachtig niets mischien komt dat weer als ik een ei heb gehad en moet wachten maar tot de dag van vandaag heb ik nergens last van jullie succes he ik duim voor alle meiden dat er maar veel smilies bij mogen komen want k kan niet wchten om te typen dat ik zwanger zou zijn hihi

groetjes

Hey meiden,

Nog steeds niks.... ben ik echt niet gewend. Zou ik het mezelf zo aanpraten dat ik gewoon overtijd ben (schijnzwanger???), heb ik dit keer dan echt een langere tijd ertussen??? Ik weet het echt niet. Wel steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Mijn man leeft ook mee hoor, maar hij is erg nuchter "het komt zoals het komt"!!! Is natuurlijk ook zo!

voor Chantal & Sukkie, hoop echt op goed nieuws voor jullie, dat dit maar een heel vruchtbaar forum mag zijn!!!

@Marijke & Chanti klusze met zinnen, hopend op goed resultaat!

Ik hou jullie op de hoogte en ik hoop met een smiley!!!

Schippersvrouwtje

Hoi Dames!

Ik wilde nogmaals zeggen hoe leuk in het vind om jullie berichten te lezen! Toch fijn om te weten dat je niet de enigste bent die zich over alles druk maakt enz..

Ik heb een zeer onregelmatige ongesteldheid, gemiddeld rond de 42 dagen en ben gestopt met de pil sinds september. Daarna wel veilig sex gehad hoor omdat we nog wilde wachten. Het rare is: Ik ben 16 februari ongesteld geworden. Dus ik nam aan eind maart NOD te hebben. Nu ben ik 3 dagen geleden opeens een soort van ongesteld geworden. Althans, was meer bruine smurrie (sorrrry, weet niet hoe ik dat netjes uitleg) de dag daarna werd het wat roder en nu weer bruin. En echt heeeel weinig.

Ik snap er niets van omdat ik dit nog nooit heb gehad. Prees mezelf altijd gelukkig dat ik rond de 6 weken ongesteld werd.

Iemand die dit herkent of weet wat het is?

Bedankt en ik hoop snel berichtjes te horen dat jullie zwanger zijn:)

senorita het enige smurrie wat ik me kan herinneren is 6 a 7 dagen na me ei wat slijm met roze bloed er door heen is dat wat je bedoeld????? het was bij mij ook maar 1 middag en sindsdien niks meer verloren en nu wachten of ik morgen wat verlies.......................ik ben zoooooooooooooooooooooo zenuwachtig ook vanwege al die rare dingen die me lichaam doet...........al ben ik opdit moment neutraal ik heb geen kwaaltjes van ongesteldheid en geen kwaaltjes van zwangerschap......................

Terug
Bovenaan