Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hallo meiden!!

Ben er dit weekend even niet geweest, maar nu ff update. Vorige week donderdag mijn NOD, vanaf woensdagmiddag steeds heel klein beetje bloedverlies. Vrijdag niets meer en een test gekocht samen   met mijn man. Zaterdagochtend test gedaan en hij was POSITIEF!!!
Ben echt superblij, maar ook wel voorzichtig. Kan het niet bevatten terwijl ik het al heel erg lang graag wou en er kan nog zoveel gebeuren.

Aan alle meiden die nog in spanning zitten: koppie op en sterkte..

Aan iedereen: welterusten!!

Groetjes van Alyssa

Hey Alyssa,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Hoe voel je je nu? Geniet van dit wonder!!! De tweede smiley in het rijtje, hopenlijk mogen er nog veel volgen!!! Duim maar hard mee voor ons!

@Poohh,Chantal & Nathalie, hopenlijk komt het bij jullie snel op gang!

@Hanneke, welkom, klets maar lekker mee!

Ik voel me gelukkig weer wat beter na de griep, zal nog wel even paar dagen nodig hebben om weer helemaal op krachten te komen, maar daar heb ik aan boord alle tijd voor. Ongi ook weer bijna over, steeds beetje bruinig bloedverlies. Dan komt straks de klusperiode er weer aan.

@Iedereen, werkse van de week & succes met alles (wachten/ongi zijn/klussen)

Kus Schippersvrouwtje

Goedemorgen allemaal!

Alyssa: GEFELICITEERD meid! Helemaal super:) Geniet van je zwangerschap!

Ik heb van het weekend geklust, de kruitvat testen gaven een ovulatie aan maar de matcare niet. Dus we zullen wel zien!

@ schippersvrouwtje: knap een beetje op van de week! ( heb je internet aan boord?)

Veel liefs!

quote: Schippersvrouwtje1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-03-2009 20:00:04'));

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

sukkie85
23
2
1
15 april??

Schippersvrouwtje1984        
24
6
1
2 april

chantal_21
21
1
1
4    maart

_angel_80
28
3
1
3      april

Alyssa
27
3
2
5    maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
24
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje79        
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

Chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21  maart

Loeske86
22?
1
1
26 maart

Senorita1
22
1
1
22 maart

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

afspraken:

naam

_mie_pie

datum

25-03-09

wat voor afspraak en met wie

verloskundige

zwangeren

naam                
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum?

_mie_pie
ja toch wel haha

van mij wel

4-11-09
Hey,

Heb mijn nieuwe NOD gegevens weer even toegevoegd, denk dat ik de verkeerde tabel had gekopieerd. Uitgaande van een cyclus van 28 dgn kom ik op 2 april voor ronde 6.

x Heb eve

@ Alyssa
SUPER!! Geniet van de mooie tijd die komt. Pas je even de lijst aan? Dan hebben we weer een blije smiley naast alle boze..

@Sitty
Al een test gedaan? Ben benieuwd!

@ alle wachters; hoe gaat het met jullie? Nog iemand een positieve test gehad?

@ Schippersvrouwtje; nou die griep heb je dan gelukkig gehad, krijg je het misschien niet meer dit jaar.. weet niet of ik al ontpild ben, dacht dat het gewoon goed was na je eerste normale ongi. Had nou al een lange cyclus en ga er van uit dat het wel even duurt voordat ik zwanger ga raken en een normale cyclus heb.

Hier geen nieuwtjes meer, even wachten tot die ongi weg is en dan vrolijk verder klussen ;) binnenkort begint de lente, dat moet toch weer wat zwangeren op gaan leveren denken jullie niet?

hey alyssa!!!!!!!!! gefeliciteerd mop ik weet precies hoe je je nu voelt het is echt onwerkelijk en waarschijnlijk ga je nog wel een paar testen doen just to be sure haha. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten doe ik ook ondanks mijn misselijkheid heb de eerste kadootjes al binnen en dan begint het helemaal echt te worden hoor.

liefs miepie

Hey,
Nog steeds geen ms'n te zien. Als ik ze morgen nog niet heb gaan we morgenvroeg testen. Maar denk meer en meer dat het niets gaat zijn, wrs lange cylus.
Ik hou jullie op de hoogte.
xSitty

hey schippervrouwtje word je griep al wat minder? het gaat blijkbaar rond want me moeder ligt ook al een aantal dagen plat.   Hoop dat het snel over is joh.

aan alle andere meiden succes met klussen ik duim voor jullie allemaal
liefs miepie

Terug
Bovenaan