Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hallo allemaal,

Ik zat net wat te lezen op dit forum en het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen.
Hoop dat jullie dit oke vinden.
Zal even vertellen wie ik ben: Ik ben Stefanie en ik ben 23 jaar. Vorige maand hebben mijn mannetje en ik besloten te stoppen met de pil. Ik werd daarna1 maart  gewoon ongesteld  zoals altijd.
Ik  heb  al van alles opgezocht op intenet en  als het mee zit moet ik eind van de maand weer ongesteld worden  (hoop natuurlijk van niet net als jullie dat hopen).
Iedereen hoopt natuurlijk dat het in 1 keer lukt maar ja dat weet je nooit.
Hoe zit het bij jullie?
Wat ik ook las is dat de pil die ik gebruikte al na 2 dagen uit mijn lichaam is. Weet iemend of dit gevolgen heeft voor het zwanger raen?  

Groetjes Stefanie.

Dag meiden,
van het weekend nogal druk aan het klussen geweest (letterlijk én figuurlijk haha) dus vandaar nogal weinig tijd om te internetten.
Gelukkig lees ik nu alweer goed nieuws! :

Alyssa Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van

@ Senorita: Ik had van die ovulatietesten van babyboomshop besteld, dacht probeer het eerst wel even met van die goedkope. Als het niet goed werkt of ik het niks vind kan ik altijd nog overstappen. Maar als ik nou straks ongesteld word zonder dat ik een positieve ovulatietest heb gehad (doe ze elke dag) werkt ie misschien niet goed en ga ik wat anders proberen denk ik maar. Ik kijk het voor nu nog ff aan, denk dat m'n cyclus gewoon nog van slag is en langer duurt.

@ Chantal: succes met wachten, hoop dat je hetzelfde hebt als je moeder...
@ nathalie: hoop dat je cyclus snel op gang komt, of dat je natuurlijk hetzelfde kwaaltje hebt als je de moeder van chantal

Hanneke, welkom!

Sv'tje, moeten we je missen als je aan boord bent?

Sitty, ik duim voor je!

Nou ik ga weer ff klussen, ja echt ja! Moet nog een hoop gebeuren voor de nieuwe keuken komt!

X Chantal

quote: Baby23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2009 11:27:15'));

Hallo allemaal,

Ik zat net wat te lezen op dit forum en het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen.
Zal even vertellen wie ik ben: Ik ben Stefanie en ik ben 23 jaar. Vorige maand hebben mijn mannetje en ik besloten te stoppen met de pil. Ik werd daarna1 maart  gewoon ongesteld  zoals altijd.
Ik  heb  al van alles opgezocht op intenet en  als het mee zit moet ik eind van de maand weer ongesteld worden  (hoop natuurlijk van niet net als jullie dat hopen).
Hoe zit het bij jullie?
Wat ik ook las is dat de pil die ik gebruikte al na 2 dagen uit mijn lichaam is. Weet iemend of dit gevolgen heeft voor het zwanger raen?  

Groetjes Stefanie.

Hey Stefanie,
Welkom op het forum! leuk dat er zoveel jonge meiden zijn die in dezelfde situatie zitten!

Ik ben ook een aantal weken geleden gestopt met de pil (halverwege een strip) en een aantal dagen daarna ongesteld geworden. Uitgaande van een gemiddelde cyclus van 28 dagen zou ik dan 19 maart mijn nod hebben. maarja het blijft gokken of het 28 dagen is, kan ook korter of langer zijn. In mijn geval lijkt het langer te zijn, want ik heb tot op heden nog geen positieve ovulatietest gehad, terwijl je dus 2 weken daarna ongesteld zou moeten worden. Ga er dus vanuit dat mijn cyclus nog wat van slag is en langer duurt en dat mijn eisprong dus nog moet komen.
Ik ben ook niet de enige die zit te wachten, dus zou er wel rekening mee houden dat het wel even kan duren...

Wat die pil betreft, theoretisch gezien zou je zwanger kunnen raken als hij uit je lichaam is, maarja dan moet je nog wel een eisprong hebben (en dan toevallig ook nog een zaadje,  (kleine bijkomstigheid haha)

X Chantal

Hey meiden,

Nee hoor, ik blijf gewoon lekker meekletsen aan boord. Internet is super, tenzij we Frankrijk ingaan, das meestal 1/1,5 dag in de week en dan is het niks. Toen ik met jullie begon mee te kletsen zat ik ook aan boord dusse komt goed.

Wat een heerlijk nieuws, al 2 smileys en hopenlijk nog heel veel te gaan op dit forum. Las bij Sukkie iets over de lente, is inderdaad een "vruchtbare"periode toch, je wordt vrolijk van het mooie weer en krijgt de lentekriebels, laten we daar maar van uitgaan!!!

@Miep_pie wat leuk dat je al cadeautjes hebt gekregen. Vind het zelf altijd fantastisch, die kleine kleertjes. Moet altijd even kijken bij bv V&D/H&M ofzo. Hoop dat ik ze ook snel zelf mag kopen/krijgen. Was het gezellig met Marijke van't weekend? Beterschap met je moeder hoor, ik knap gelukkig weer wat op, maar mijn energie is nog ver te zoeken.Die moet ik natuurlijk ook bewaren om te klussen hihi.

@Sitty, zit duimen voor je te draaien hoor!

@Baby23, van harte welkom,klusze!

@Chanti, succes met klussen en echt klussen. Chaos he, zo'n verbouwing. Wij zijn druk met de badkamer bezig. Was wel erg ongezellig ziek zijn hoor in zo'n puinhoop.Vooral als je dan de helft van de tijd in de badkamer doorbrengt.

Allemaal veel succes, blijf gewoon regelmatig checken,lezen en reageren!

Knuffel Schippersvrouwtje

quote: Chanti_85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2009 11:42:31'));

quote: Baby23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2009 11:27:15'));

Hallo allemaal,

Hoe zit het bij jullie?

Groetjes Stefanie.

Hey Stefanie,
Welkom op het forum! leuk dat er zoveel jonge meiden zijn die in dezelfde situatie zitten!

Ik ben ook een aantal weken geleden gestopt met de pil (halverwege een strip) en een aantal dagen daarna ongesteld geworden. Uitgaande van een gemiddelde cyclus van 28 dagen zou ik dan 19 maart mijn nod hebben. maarja het blijft gokken of het 28 dagen is, kan ook korter of langer zijn. In mijn geval lijkt het langer te zijn, want ik heb tot op heden nog geen positieve ovulatietest gehad, terwijl je dus 2 weken daarna ongesteld zou moeten worden. Ga er dus vanuit dat mijn cyclus nog wat van slag is en langer duurt en dat mijn eisprong dus nog moet komen.
Ik ben ook niet de enige die zit te wachten, dus zou er wel rekening mee houden dat het wel even kan duren...

Wat die pil betreft, theoretisch gezien zou je zwanger kunnen raken als hij uit je lichaam is, maarja dan moet je nog wel een eisprong hebben (en dan toevallig ook nog een zaadje,  (kleine bijkomstigheid haha)

X Chantal

Hoi Chantal,

Het is echt spannend he.
Voor jouw vooral omdat je  binnenkort ongesteld moet worden. Ik hoop voor je dat het raak is!
Wat dat zaadje betreft we zijn vanaf het moment dat ik niet meer ongesteld ben al aan het oefenen dus dat is geen probleem ha ha.
Ik heb zelf geen idee hoe mijn cyclus is dus het is afwachten.
Is het voor jou ook de eerste?

x Stefanie

@ Sv'tje. geweldige uitvinding hè, gelukkig kun je lekker mee blijven kletsen! Is idd niet erg gezellig in de badkamer dan, maar schiet het al een beetje op? Als het klaar is is het vast de rommel waard geweest! Daar denk ik zelf ook maar aan. Het is hier echt superstoffig, overal ligt rommel en bouwmateriaal etc. Maar krijg er wel wat moois voor terug...Heb t klussen trouwens ff uitgesteld tot na het eten hahah

@ stefanie: Voor mij is het ook de eerste. Voor mijn gevoel was ik er al wel eerder aan toe (ben nu net 24), maar vooral omdat mijn vriend het wilde vanwege verbouwen van ons huis, mijn studie enzo toch maar gewacht. Nu is hij er ook klaar voor en heeft er echt zin in! Maar moet er niet te veel over praten haha, anders wordt hij gek van me. Vandaar dat ik op dit forum zit! Hoe is jou vriend eronder?

quote: Chanti_85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2009 12:12:41'));

@ Sv'tje. geweldige uitvinding hè, gelukkig kun je lekker mee blijven kletsen! Is idd niet erg gezellig in de badkamer dan, maar schiet het al een beetje op? Als het klaar is is het vast de rommel waard geweest! Daar denk ik zelf ook maar aan. Het is hier echt superstoffig, overal ligt rommel en bouwmateriaal etc. Maar krijg er wel wat moois voor terug...Heb t klussen trouwens ff uitgesteld tot na het eten hahah

@ stefanie: Voor mij is het ook de eerste. Voor mijn gevoel was ik er al wel eerder aan toe (ben nu net 24), maar vooral omdat mijn vriend het wilde vanwege verbouwen van ons huis, mijn studie enzo toch maar gewacht. Nu is hij er ook klaar voor en heeft er echt zin in! Maar moet er niet te veel over praten haha, anders wordt hij gek van me. Vandaar dat ik op dit forum zit! Hoe is jou vriend eronder?

Hoi Chantal,
Nou die van mij is precies het zelfde hoor. Ha ha
Hij vind het heel erg leuk en kan niet wachten tot het zover is. Hij is er aan de andere kant vrij nuchter onder. Mij laat het niet meer los. Ik ben net aan het solliciteren dus dat is vrij lastig voor mij en ik maak me ook wel een beetje zorgen hierom. Ik heb wel werk met een nieuwe studie maar als je al een jaar een kindje wil wordt je gek. Mijn mannetje en ik zijn bijna 8 jaar samen en hebben nu besloten niet langer te willen wachten. Dus jullie gevoel snap ik helemaal.
Zit je nu ook in je 1e ronde?
x Stefanie

quote: Chanti_85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2009 12:12:41'));

Hoi Chantal,
Nou die van mij is precies het zelfde hoor. Ha ha
Hij vind het heel erg leuk en kan niet wachten tot het zover is. Hij is er aan de andere kant vrij nuchter onder. Mij laat het niet meer los. Ik ben net aan het solliciteren dus dat is vrij lastig voor mij en ik maak me ook wel een beetje zorgen hierom. Ik heb wel werk met een nieuwe studie maar als je al een jaar een kindje wil wordt je gek. Mijn mannetje en ik zijn bijna 8 jaar samen en hebben nu besloten niet langer te willen wachten. Dus jullie gevoel snap ik helemaal.
Zit je nu ook in je 1e ronde?
x Stefanie

Terug
Bovenaan