Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Het is al gelukt met de lijst aanpassen, heel simpel eigenlijk.

Pooh weet je al iets, vervelend dat afwachten en niet weten wanneer het komt?
Bij mij was het ook twee dagen later dit keer, dus weet nog niet precies uit hoeveel dagen mijn cylclus bestaat. Ben benieuwd volgende maand.

Groetjes

Geen idee hoelang dat ontpillen precies duurt. Ik had eerst een cylus van 35, toen 28 en nu 30 dagen, ik heb geen idee of dat door de pil komt? Hoop wel dat het regelmatig wordt, is toch wel een stuk makkelijker.
Je bent gelukkig niet de enige die weer gezellie ong is. Bij mij was het dit keer ook veel heftiger, echt van die gemene krampen.
We duimen maar voor de volgende ronde.

quote: Schippersvrouwtje1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2009 17:04:38'));

Hey meiden,

Weer behoorlijk wat berichten vandaag. Heb wel meegelezen, maar had weinig toe te voegen.

@Shar, wat fijn dat je weer bijna beter bent, niks vervelender als ziek zijn hoor! Leuk he, die boeken/websites waar alles van week tot week in wordt weergegeven, dan krijg je er alleen nog maar meer zin in.

@Loeske, heel veel klusplezier dit weekend en volgende week en maar hopen op resultaat, wordt weer eens tijd voor wat meer smileys (geldt voor iedereen hoor!)

Fijn trouwens als mensen in je omgeving steeds vragen: "En ben je al zwanger?" en jij nee hoor, voorlopig nog niet. Leuk bij een ander hihi en ondertussen ben je er gewoon mee bezig, heerlijk, maar heel moeilijk, zulke geheimen. Fantastisch als er dan zo'n forum bestaat.

@Senorita, ik heb eigenlijk nog nooit ovulatietesten gebruikt. Klopt toch dat deze de 2 vruchtbaarste dagen aangeven in je cyclus? Dat zou dus betekenen nu dat jij mag gaan klussen?Heel veel succes dan iig!

@Carol, ik lette ook echt overal op, werd stapelgek van mezelf.
Maarre voorlopig dus nog niks wat maar op zwangerschap lijkt Ben net heftig ongesteld geworden, met alles erop en eraan, net zoals voordat ik aan de pil ging. Ontzettende hoofd en buikpijn die ik alleen maar associeer met ongesteld zijn. Sinds ik gestopt ben nog niet gehad, daarom denk ik nu ook dat de pil nu pas echt uit mijn lijf is. Wat denken jullie?Ben ik okt gestopt.

Ben zelf wel sinds november echt drastisch gaan letten op wat ik eet, inmiddels zo'n 8 kilo afgevallen, als ik de griep er niet bijtel. Niet dat ik dik was ofzo, maar ben zo'n jojo geval. 8 kilo aankomen, 8 kilo afvallen etc. Nu wil ik dit dus zo houden. Drink dus netjes 1,5 liter water per dag en af en toe een kop thee, ontbijt met Special K, lunch met fruit en eet gewoon avond eten, verder niks. In het weekend mag ik van mezelf af en toe wat lekkers. Tot nu toe bevalt het me prima enne wat niet in huis is, kun je ook niet opeten. Dat is makkelijk aan varen, je kunt ook niet naar de winkel hihi.

@Chantal, hopen dat je cyclus snel op gang komt!

@iedereen die ik vergeten ben, want het zijn er wel erg veel. Succes met klussen,wachten,ongesteld zijn (hopen van niet) !!!

Schippersvrouwtje

goede morgen allemaal
nou dat bloedverlies lijkt nu weer geen menstruatie te zijn want is als sneeuw voor de zon verdwenen dus wacht wel gewoon de 21e af want meer kan ik niet doen hoor weet het nu echt niet meer dus hou ik het maar op de eisprong haha en zo niet dan merken we dat vanzelf wel

iedereen succes

knuffel marijk

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

sukkie85
23
1
1
2     maart

Schippersvrouwtje1984        
24
5
1
2     maart

chantal_21
21
1
1
4    maart

_angel_80
28
3
1
3      april

Alyssa
27
3
2
5    maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
24
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje79        
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

Chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21  maart

Loeske86
22?
1
1
26 maart

Senorita1
22
1
1
27 maart

Schippersvrouwtje1984        
24        
6
1
2 april

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

Hey meiden,

Heb mezelf eerst maar eens een rode boze smiley gegeven, dacht dat dat wel op z'n plaats was. Verder onderaan de tabel mijn nieuwe NOD gegevens ingevoerd, weet niet of dit okay is? Of dat jullie een ander systeem hebben?

Nog steeds ziek helaas, maar vandaag ietsie beter. Blijf gewoon lekker uitzieken, dan ben ik des te fitter om straks weer te gaan klussen!

@Sukkie, bedankt voor je compliment Voel mezelf er erg goed bij! Veel plezier he, met trouwringen kijken! Erg leuk!

@Alyssa,Sitty,Meltjuh weten jullie al iets?

@Christine,al tekenen?

@Angel, ik duim hard me hoor, voor de volgende ronde!

@Poohh, heb je al ongi verschijnselen??

@Alle klussers, klusze

@Alle wachters, wachtse

@Alle ongi-ers (gek woord hihi) gauw weg dat bloed op naar de volgende ronde!!!

@Allemaal een heel fijn weekend toegewenst!

Knuffel Schippersvrouwtje

Hey meiden,
Even geleden dat ik gereageerd heb, kvolg wel allemaal jullie verhalen mee. Ik had gistere men NOD, spannend want nog steeds geen duivels te zien. Ik voel ook vanalles aan men lichaam, maar kan evengoed van de duivels zijn. Dus als iemand tips kan geven?
Groetjes Sitty

Goede morgen allemaal!

@shar en Marijke.. Is inderdaad leuk dat we bezig zijn om zwanger te worden en dat onze ouders wel proberen te vissen maar het niet zeker weten hahaha... Maar ben toch wel blij als ik het goede nieuws kan vertellen :).. Verheug me daar op!

Merk aan me vriend dat hij zoveel mogelijk informatie wil hebben omtrent het zwanger zijn.. Hij kan behoorlijk bezorgd zijn, laatst had hij boodschappen gehaald en toen had hij voor mij foliumzuur meegenomen.. Hij had ergens gelezen dat dat goed moet zijn ;).. Super lief!
We hebben deze week slecht nieuws te horen gekregen, goede vrienden hebben een miskraam gehad! Ze was 4 maanden zwanger en de baby is overleden aan een hartstilstand.. Dat maak bij jezelf ook behoorlijk wat los, zeker nu omdat we ook zwanger willen worden.. Vreselijk als je zo iets mee maakt..

Dames

Nog steeds niks roods te zien.
Vanmorgen test gedaan met ochtend urine en negatief.
Het is was ontpillen heb het ook 9 jaar geslikt.
Mijn nicht is pas na 8 week toen ong geworden dus ja wachten maar.

Groetjes poohh

Hoi Dames!

Nou.. dag 2 weer een positieve ovu test. vind het allemaal maar raar maar goed, afwachten dus maar... Ik hoop dat er binnekort weer wat meer nieuws komt van iedereen!

@ Pooh: Echt zo vervelend die onzekerheid!! Weet je wel wanneer je eisprong geweest is? Sterkte meid!!

@Loeske: Jeetje wat erg! na 4 maanden?! Dan heb je net dat stukje gehad en ga je je juist wat zekerder voelen. Het zet je inderdaad aan het denken...  
Wel erg lief van je vriend! Super fijn dat hij zich er ook in gaat verdiepen. Bij de mijne gaat het ook zo, hij was laatst het boek van Kluun aan het lezen, super boek! Ik heb er zelf ook om moeten lachen.

@Sitty: Hopelijk kan jij straks ook een smiley in de lijst zetten! Hou je ons op de hoogte?

@Schippersvrouwtje: Voel je je al wat beter? Hope so!

@Marijke: Misschien toch gewoon een doorbloeding, ik heb dus nu ook een ei. Onze verschijnselen lijken een beetje hetzelfde. Dus succes met klussen!

@Angel: We hadden allemaal liever gezien dat je naar de drogist moest rijden.. Hopelijk in ronde 3:)

@Sukkie: Heb je ringen gevonden?!

@Chanti: Sollicitatie was waardeloos... hahaha... vond het helemaal niet leuk. Ach ja, volgende keer beter! Welke ovu testen gebruik je?

Voor alle anderen... ben benieuwd naar jullie verhalen! Hopelijk iets positiefs dit weekend!

Terug
Bovenaan