Geen idee hoelang dat ontpillen precies duurt. Ik had eerst een cylus van 35, toen 28 en nu 30 dagen, ik heb geen idee of dat door de pil komt? Hoop wel dat het regelmatig wordt, is toch wel een stuk makkelijker.
Je bent gelukkig niet de enige die weer gezellie ong is. Bij mij was het dit keer ook veel heftiger, echt van die gemene krampen.
We duimen maar voor de volgende ronde.
quote: Schippersvrouwtje1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2009 17:04:38&apos

);
Hey meiden,
Weer behoorlijk wat berichten vandaag. Heb wel meegelezen, maar had weinig toe te voegen.
@Shar, wat fijn dat je weer bijna beter bent, niks vervelender als ziek zijn hoor! Leuk he, die boeken/websites waar alles van week tot week in wordt weergegeven, dan krijg je er alleen nog maar meer zin in.
@Loeske, heel veel klusplezier dit weekend en volgende week en maar hopen op resultaat, wordt weer eens tijd voor wat meer smileys (geldt voor iedereen hoor!)
Fijn trouwens als mensen in je omgeving steeds vragen: "En ben je al zwanger?" en jij nee hoor, voorlopig nog niet. Leuk bij een ander hihi en ondertussen ben je er gewoon mee bezig, heerlijk, maar heel moeilijk, zulke geheimen. Fantastisch als er dan zo'n forum bestaat.
@Senorita, ik heb eigenlijk nog nooit ovulatietesten gebruikt. Klopt toch dat deze de 2 vruchtbaarste dagen aangeven in je cyclus? Dat zou dus betekenen nu dat jij mag gaan klussen?Heel veel succes dan iig!
@Carol, ik lette ook echt overal op, werd stapelgek van mezelf.
Maarre voorlopig dus nog niks wat maar op zwangerschap lijkt Ben net heftig ongesteld geworden, met alles erop en eraan, net zoals voordat ik aan de pil ging. Ontzettende hoofd en buikpijn die ik alleen maar associeer met ongesteld zijn. Sinds ik gestopt ben nog niet gehad, daarom denk ik nu ook dat de pil nu pas echt uit mijn lijf is. Wat denken jullie?Ben ik okt gestopt.
Ben zelf wel sinds november echt drastisch gaan letten op wat ik eet, inmiddels zo'n 8 kilo afgevallen, als ik de griep er niet bijtel. Niet dat ik dik was ofzo, maar ben zo'n jojo geval. 8 kilo aankomen, 8 kilo afvallen etc. Nu wil ik dit dus zo houden. Drink dus netjes 1,5 liter water per dag en af en toe een kop thee, ontbijt met Special K, lunch met fruit en eet gewoon avond eten, verder niks. In het weekend mag ik van mezelf af en toe wat lekkers. Tot nu toe bevalt het me prima enne wat niet in huis is, kun je ook niet opeten. Dat is makkelijk aan varen, je kunt ook niet naar de winkel hihi.
@Chantal, hopen dat je cyclus snel op gang komt!
@iedereen die ik vergeten ben, want het zijn er wel erg veel. Succes met klussen,wachten,ongesteld zijn (hopen van niet) !!!
Schippersvrouwtje