Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hoihoi!

Wat leuk zeg, weer een smiley erbij! Ik word er helemaal vrolijk van! Bij mij is het momenteel afwachten... eisprong geweest, dus we zullen het snel weten (zucht, NIET snel genoeg).

@ Stefanie: Gezellig dat je er ook bent! Ik ben al een tijd geleden gestopt met de pil, maar het is ook mijn 1e ronde. Anyway, ik kreeg wat meer pukkeltjes en afscheiding toen ik gestopt was, maar minder last van mijn menstruatie dan toen ik de pil nog slikte. Oh ja, kreeg meer zin om te "klussen" hihihi! Hebben jullie daar ook last van gehad?

Liefs!

Hoi Stefanie,
ik ben eigenlijk psycholoog, maar daar is totaal geen werk in te vinden op het moment, dus wil iets anders erbij gaan doen.
Van het stoppen met de pil heb ik eigenlijk niets gemerkt, werd gewoon ongesteld daarna, niet eens erger dan met de pil en voor de rest ook geen krampen, hoofdpijn oid. Dus dat is wel lekker. Hoe je weet of je een eisprong hebt gehad? Dat kun je testen dmv ovulatietesten, die geven aan of je vruchtbaar bent en dus of je eisprong eraan komt.
Ga weer ff verder klussen, tot later...

@ senorita:
meer zin om te klussen heb ik ook wel een beetje last van ja, maar of dat nou komt door het stoppen met de pil of door het uiteindelijke doel..? Ik weet het niet, maar weet wel dat m'n vriend het allang goed vindt! haha

@ Chanti! Hihihi! Ja inderdaad... Maar ik ben al ongeveer een half jaar gestopt en in het begin gingen we nog niet voor een baby. Mannetjelief vond het ook helemaal niet erg! Toch vind ik het wel een beetje raar om 'echt een kindje te maken.. Heb jij dat ook? Het voelt zo speciaal maar ook erg vreemd. (niet letterlijk hihi)

Jah, dat vind ik ook, het is  een raar idee!  Ik probeer er tijdens het "klussen" niet te veel aan te denken, ben bang dat het anders veel minder spontaan wordt, snapje? Wil niet dat ons seksleven alleen daarom draait zeg maar. Alhoewel ik nu ook toch wel vaak denk van, oh moet ff blijven liggen anders loopt het eruit, of oh we kunnen beter dit standje doen heb ik gelezen. haha best wel vervelend is dat...

Jah, dat vind ik ook, het is  een raar idee!  Ik probeer er tijdens het "klussen" niet te veel aan te denken, ben bang dat het anders veel minder spontaan wordt, snapje? Wil niet dat ons seksleven alleen daarom draait zeg maar. Alhoewel ik nu ook toch wel vaak denk van, oh moet ff blijven liggen anders loopt het eruit, of oh we kunnen beter dit standje doen heb ik gelezen. haha best wel vervelend is dat...

Terug
Bovenaan