Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

hoi,
ik ben nog maar nieuw hier.maar ik vond het wel een leuk idee om mee te praten met anderen die in hetzelevde situatie zitten.ik ben nu 20 jaar oud (ik weet... jong he) en het is nu de 2de ronde ik hoor 22-o3 ong. te worden (natuurlijk hopen van niet)maar jah tis ma afwachten

Hoi schippersvrouwtje,

Bedankt dat je mij in de lijst hebt gezet, zo'n lijstje is wel leuk kan je in één overzicht zien hoe het ervoor staat met iedereen.
Begrijp ik het goed dat je op een schip werkt en of woont?
Een vriend van ons werkt op een schip, twee weken op en dan twee weken af.
Ik heb mn vriend verteld over dit forum en hij heeft even meegekeken en vind het leuk voor me dat ik er zo met jullie over kan kletsen.
Het was inderdaad ook niet echt goed geweest voor het kindje om daarvoor al te beginnen, was een drukke periode.
Het was de bedoeling dat we er voor ons trouwen in zouden gaan, maar helaas hebben we nog bijna twee weken na ons huwelijksreis bij mijn schoonouders gelogeerd.
Maar nu lekker saampies in ons eigen huisje, wonen er nu iets meer dan twee maanden.
Ga zo maar lekker mn bedje in, morgen vroeg op staan, werk tot 1 april  nog in  tilburg en vanaf  6 april start ik met mn nieuwe baan. Ben zo blij als ik niet meer hoef te reizen.

groetjes Anne

ps Marijkem zo is de lijst helemaal overzichtelijk, hopelijk komen er bij de nod's van maart nog één of meer vrolijke gezichtjes

Hee dames

Dacht laat ik ook eens weer wat schrijven.
Nog steeds geen rode duivels te zien
Lees elke dag mee hoor maar niet altijd wat te melden aan gezien er bij nog steeds niks rood te zien  is binnen kort maar ff weer testen denk ik.
Iedereen succes met klussen en wachten.

Groetjes poooooohhhh

Hoi, ik ben nieuw hier. Ik ben eind januari gestopt met de pil. Eerste cyclus dus, en geen idee wat ik moet verwachten. Voor mij tweede kindje, maar ik maak mezelf nu al weer net zo gek als toen... Die onzekerheid is om gek van te worden!! Het houdt je de hele dag bezig. Ik durf ook bijna niet meer te testen uit angst dat het tegen gaat vallen....
zucht.

Hey Senorita & Chanti,

Leuk om te weten dat ik niet als enige "thuis rondhang' en dus het forum bijna stalk!
Is gewoon lekker om een beetje heen en weer te kletsen over iets waar je in je omgeving gewoon niet over kunt of wilt praten.

@Stephanie89 & Fleurtje, welkom meiden klets lekker mee! Fleurtje, volgens mij heeft iedereen die verschrikkelijke onzekerheid. Dat niet durven testen had ik ook. Je lichaam geeft signalen dus je krijgt hoop, maar een test drukt gelijk het stempel "niet zwanger" erop. Dan is de onzekerheid ook nog wel een beetje spannend. Tenminste dat heb ik, is niet gelijk definitief NEE.

@Anne, ik woon inderdaad op een binnenvaartschip, ook hebben we een huisje aan de wal. Varen ook 2 weken op / 2 weken af. Mijn man is schipper, ikzelf ben meer van het huishouden, het koken voor iedereen etc. Mijn mannetje heeft precies hetzelfde, die vindt het ook erg fijn voor mij dat ik met anderen mijn gevoelens/gedachten en onzekerheden kan delen. Natuurlijk mag ik er ook wel met hem over praten, maar vrouwen onder elkaar is toch anders he.

@Poohh, wat ontzettend vervelend voor je dat je nog steeds in onzekerheid zit meid. Heb je nog verschijnselen? Je kunt altijd nog een test doen,baat het niet dan schaadt het ook zeker niet. Succes hoor!!!

@Isabella_Jada & Rechtenstudent weten jullie al iets, of heb ik misschien niet goed opgelet?

@Wolletje morgen NOD, spannend hoor! Duim voor je!

Moet zelf nog even op mijn NOD wachten, hier is het klussen begonnen, neem de vruchtbare tijd gewoon heel ruim, wie weet werpt het vruchten af!

Vind het echt super dat er al 3 meiden zwanger zijn, maar er moeten er nog heel veel meer volgen hoor!

Succes met alles wat iedereen aan het doen is (ongi zijn,klussen,wachten,zwanger zijn)!

Liefs Schippersvrouwtje

Hallo allemaal!

Ben ik weer;-) Zojuist terug van de dokter.. mijn aangeboren afwijking zou niet erfelijk zijn dus dat is goed nieuws. Wel moet ik continue onder toezicht van de gyneacoloog blijven mocht ik zwanger zijn. Dus das goed nieuws!

Hoe is het hier...? Kunnen we al nieuwe smileys zetten!?

hoi allemaal

sorry dat ik niet meer heb gekeken gister maar moest naar mijn mama die was in het ziekenhuis voor dagopnamen maar mocht niet naar huis omdat ze nog ziek was van de narcose maar vond dit het makkelijkste idee en hoop alleen niet dat jij het erg vind pooh dat ik een lijstje heb gemaakt met de niet ongi mensen niet om je te benadelen hoor maar er zijn mensen die nog een januarie datum hebben en niet meer reageren en van jou wisten we het dus ik dacht doe het zo vind het heel erg voor je om in onzekerheid te zitten ik zelf hou maar ff voor 21 maart maar heb geen idee ook heb ik gedroomd dat ik zwanger ben maar daar hou ik me maar niet teveel aan vast met al die onverwachte bloedingkjes

alle nieuwe meiden welkom en de wachters succes en de klussers veel plezier

x

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2009 16:53:07'));

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

Nathalie 1985
23
11
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
niet bekend

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke  
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

stefanie
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nog

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
15 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009
?
?
?
afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1e afspraak

zo nu is de lijst weer duidelijk gemaakt als we nou elke maand met een nieuw tabel beginnen dan blijft het overzichtelijk en dan kan je in de oude tabel je rode smile zetten dan weten we dat he niet is gelukt   en kan ik ook bijhouden wie er ongi word en wie niet want ik moest nu echt spitten hoe het zat maar als ik het goed heb klopt alles zo niet laat maar weten meiden

groetjes marijk

Terug
Bovenaan