Hey Senorita & Chanti,
Leuk om te weten dat ik niet als enige "thuis rondhang' en dus het forum bijna stalk!
Is gewoon lekker om een beetje heen en weer te kletsen over iets waar je in je omgeving gewoon niet over kunt of wilt praten.
@Stephanie89 & Fleurtje, welkom meiden klets lekker mee! Fleurtje, volgens mij heeft iedereen die verschrikkelijke onzekerheid. Dat niet durven testen had ik ook. Je lichaam geeft signalen dus je krijgt hoop, maar een test drukt gelijk het stempel "niet zwanger" erop. Dan is de onzekerheid ook nog wel een beetje spannend. Tenminste dat heb ik, is niet gelijk definitief NEE.
@Anne, ik woon inderdaad op een binnenvaartschip, ook hebben we een huisje aan de wal. Varen ook 2 weken op / 2 weken af. Mijn man is schipper, ikzelf ben meer van het huishouden, het koken voor iedereen etc. Mijn mannetje heeft precies hetzelfde, die vindt het ook erg fijn voor mij dat ik met anderen mijn gevoelens/gedachten en onzekerheden kan delen. Natuurlijk mag ik er ook wel met hem over praten, maar vrouwen onder elkaar is toch anders he.
@Poohh, wat ontzettend vervelend voor je dat je nog steeds in onzekerheid zit meid. Heb je nog verschijnselen? Je kunt altijd nog een test doen,baat het niet dan schaadt het ook zeker niet. Succes hoor!!!
@Isabella_Jada & Rechtenstudent weten jullie al iets, of heb ik misschien niet goed opgelet?
@Wolletje morgen NOD, spannend hoor! Duim voor je!
Moet zelf nog even op mijn NOD wachten, hier is het klussen begonnen, neem de vruchtbare tijd gewoon heel ruim, wie weet werpt het vruchten af!
Vind het echt super dat er al 3 meiden zwanger zijn, maar er moeten er nog heel veel meer volgen hoor!
Succes met alles wat iedereen aan het doen is (ongi zijn,klussen,wachten,zwanger zijn)!
Liefs Schippersvrouwtje