Ha Senorita en Schippersvrouwtje
Wat fijn dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen.
Hier kan je er met iedereen over praten, wil namelijk niet dat iedereen weet dat wij er mee bezig zijn en mijn vriend (oftewel man, zijn getrouwd, klinkt zo oudbollig) wordt af en toe gek van mij hihi...
We wilden al eerder kinderen, maar waar bezig met een huis in belgie en dat ging helaas niet gemakkelijk. We zijn bijna twee jaar bezig geweest, daarvoor woonde hij bij zijn ouders en ik op een flatje. Hij kwam het weekend meestal naar mij, want dan hadden we alle vrijheid, maar op het laatst werd het steeds vervelender dat heen en weer gereis.
Ben blij dat het het eindelijk toch zo is en mijn vriend wilde graag eerst trouwen, dus alles tegelijk, een huis die nog verbouwd moest worden en een dicht naderende bruiloft. Ik wilde toen al graag stoppen met de pil, maar hij wilde eerst trouwen en dan de volgende stap, hij vond het anders wel heel erg druk worden, mannen he!!
Achteraf, ja kan hij makkelijk zeggen haha hadden we best eerder er voor kunnen gaan zei hij, hij is er helemaal vol van.
Hij vind het ook super spannend en vraagt af en toe of ik iets merk of dat mijn nod al in zicht is.
Helaas vorige week weer ongesteld geworden, maar we zijn ook nog zo pril bezig.
Ik hoop snel dat er iemand met goed nieuws komt.
Iedereen heel veel succes!
Liefs Anne