Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hoi Schippersvrouwtje!

Ja echt hé! Ik heb sowieso ALTIJD last van een winterdip.. behalve als het koud is en het zonnetje schijnt.. kan ik de leuke mutsjes weer uit de kast halen..

Hoe is het aan boord?

Ha Senorita en Schippersvrouwtje

Wat fijn dat ik gezellig met jullie mee mag kletsen.
Hier kan je er met iedereen over praten, wil namelijk niet dat iedereen weet dat wij er mee bezig zijn en mijn vriend (oftewel man, zijn getrouwd, klinkt zo oudbollig) wordt af en toe gek van mij hihi...
We wilden al eerder kinderen, maar waar bezig met een huis in belgie en dat ging helaas niet gemakkelijk. We zijn bijna twee jaar bezig geweest, daarvoor woonde hij bij zijn ouders en ik op een flatje. Hij kwam het weekend meestal naar mij, want dan hadden we alle vrijheid, maar op het laatst werd het steeds vervelender dat heen en weer gereis.
Ben blij dat het het eindelijk toch zo is en mijn vriend wilde graag eerst trouwen, dus alles tegelijk, een huis die nog verbouwd moest worden en een dicht naderende bruiloft. Ik wilde toen al graag stoppen met de pil, maar hij wilde eerst trouwen en dan de volgende stap, hij vond het anders wel heel erg druk worden, mannen he!!
Achteraf, ja kan hij makkelijk zeggen haha hadden we best eerder er voor kunnen gaan zei hij, hij is er helemaal vol van.
Hij vind het ook super spannend en vraagt af en toe of ik iets merk of dat mijn nod al in zicht is.
Helaas vorige week weer ongesteld geworden, maar we zijn ook nog zo pril bezig.
Ik hoop snel dat er iemand met goed nieuws komt.

Iedereen heel veel succes!
Liefs Anne

Hey Belgies,

Heb je even onderaan de lijst gezet, dan sta je er in ieder geval op. Doe zelf ook nog maar paar weekjes mee, dus weet niet zeker of ze de lijst steeds opnieuw op datum zetten of niet. Zag bij anderen dat ze een boze smiley hadden neergezet nadat ze ongesteld waren geworden en een nieuwe NOD datum op de plek van de oude, dat heb ik dus toen zelf ook maar gedaan.

Das wel een hoop tegelijk he, verhuizen,trouwen en een kindje. Wij hebben ook bewust even gewacht na ons trouwen en het betrekken van ons huisje en schip. Ik vind zelf dat je wel echt van een zwangerschap moet kunnen genieten en niet alle stress er ook nog eens bij moet hebben. Dat is niet eens goed voor je kindje! Heerlijk dat jullie er nu echt klaar voor zijn. Hoop dat je evenals alle anderen trouwens snel een smiley achter je naam kunt plaatsen.

@Senorita, aan boord alles goed hoor, moet altijd wel even omschakelen, is toch heel anders. Veel minder sociale contacten, maar gelukkig heb ik jullie!

@Marijke & Poohh en de anderen die al vanaf het begin meedoen, hoe willen jullie de lijst hebben? Wil me er niet teveel tegenaan bemoeien hihi.

Meiden succes!!!

Liefs Schippersvrouwtje

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
-

pooh        
24
1
1
22 februari

_mie_pie
23
4
1
25 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

sukkie85
23
2
1
15 april??

Schippersvrouwtje1984        
24
6
1
2 april

chantal_21
21
1
1
4    maart

_angel_80
28
3
1
3      april

Alyssa
27
3
2
5    maart

sitty
25
1
1
6    maart

melltjuh
23
2
1
6    maart

christine 2009
36
1
3
8    maart

isabella_jada
24
1
1
10 maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje79        
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

Chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21  maart

Loeske86
22?
1
1
26 maart

Senorita1
22
1
1
22 maart

Stefanie
23
1
1
eind maart

Belgies
28
3
1
 3 april

jacqiesenna
22
1
2
niets bekend

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

afspraken:

naam

_mie_pie

datum

25-03-09

wat voor afspraak en met wie

verloskundige

zwangeren

naam                
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum?

_mie_pie
ja toch wel haha

van mij wel

4-11-09

Alyssa        
Nog niet over nagedacht
Als ik het weet wel, anders gaat het moeilijk he...
16-11-09

Hey Senorita,

Zit net even andere forums te checken en zie volgens mij dezelfde zwangere als waar jij het een paar berichtjes geleden over had. Crhistine/a 2009. Klopt dat? Dan zijn er al 3 zwanger: Mie_pie, Alyssa en Christina, zo doorgaan meiden!!!

@Christina2009 van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Hoe voel je je? Geniet ervan in ieder geval!!!

Liefs Schippersvrouwtje

Juist! Die bedoel ik!!! :)

Succes aan boord, ennuh als je ff sociaal wilt doen; heb paar dagen vrij dusse ben hier wel te vinden!

Liefs!

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

Nathalie 1985
23
11
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
niet bekend

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

marijke  
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

senorita1
22
1
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

stefanie
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nog

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
15 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009
?
?
?
afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1e afspraak

zo nu is de lijst weer duidelijk gemaakt als we nou elke maand met een nieuw tabel beginnen dan blijft het overzichtelijk en dan kan je in de oude tabel je rode smile zetten dan weten we dat he niet is gelukt   en kan ik ook bijhouden wie er ongi word en wie niet want ik moest nu echt spitten hoe het zat maar als ik het goed heb klopt alles zo niet laat maar weten meiden

groetjes marijk

Hey Marijke,

Bedankt voor je heerlijke heldere overzicht!!! Hier kunnen we inderdaad wat mee, durfde er uit mezelf niet teveel mee te gaan prutsen omdat ik ook nog vrij   nieuw ben hier.

Alles goed met je? Nog bloed gezien?

Liefs Schippersvrouwtje

Hey meiden,
vandaag idd heerlijk weer, daar moet je wel vrolijk van worden
helaas net de hele dag gewerkt, dus heb er hier weinig van gemerkt (haha dat rijmt)
ik ben ook weer lekker vrij hoor, dus senorita en sv'tje als jullie willen socializen ben ik  er ook wel!
Anne welkom, klets lekker met ons mee!
@ marijke: ziet er keurig uit die tabel! we gaan hem mooi houden nu!

Terug
Bovenaan