Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

@Seniorita
Dit was onze eerste ronde. Ik heb tot begin februari een nuvaring gehad die ik ongeveer een jaar heb gebruikt en ervoor heb ik toch wel 8 jaar de pil genomen. Het vervelendste vind ik dat ik men cylus nog niet ken, maar t'is de eerste maand dus normaal dat men hormonenhuishouding wat in de war zit. Voor mijn pilgebruik was ik, voor zover ik mij kan herinneren, ook niet echt regelmatig.
x sitty

hoi

@ senorita

ik voel me heel leeg haha maar dat komt meer door het sonja bakker boek haha en verder blijf ik al die klachtjes van steken en rommelen in mijn buik voelen geef er maar niet meer aan toen want het schiet niet op zo

@ sukkie

wij hebben het alleen aan miepie verteld haha maar dat was denk ik al duidelijk

x

@ sitty: balen zeg, hopelijk lukt t de volgende ronde!

@ senorita: vervelend dat je lichaam je zo beetneemt hè, alhoewel ik me wel afvraag of we al die kwaaltjes, steken, krampjes etc normaal gesproken ook niet zouden hebben, nu ben je er natuurlijk zo op aan het letten dat je alles, maar dan ook alles voelt.

Sukkie, wij hebben het aan helemaal niemand verteld. Wel heb ik bij vrienden en teamgenootjes wel eens verkondigd dat ik liever vandaag dan morgen nog aan kinderen begin. Ze vinden het ook allemaal bij me passen, en zullen dus niet verbaasd zijn denk ik als het zover is.. Maar niemand weet dat we er nu dus echt voor gaan.

Marijke, succes met sonja bakkeren! heb je er al eerder aan gedaan? Lijkt me wel moeilijk hoor!

Hier nog geen veranderingen, nog steeds geen pos ovulatietest...hoop eigenlijk dat ik hem met testen toch gemist heb, maar vrees voor een lange cyclus...

@ Rechtenstudent & Isabella_Jada: En?! Weten jullie al iets?
@ Chanti: Ja dat is het ook denk ik. Je bent je meer bewust van alle dingen die gebeuren in je lichaam.

Ik las net dat iemand uit onze lijst zwanger is! Weet even niet meer wie... stond op een van de andere forums! GEFELICITEERD!!!

Hey meiden,

Ben weer aan boord, kan eindelijk weer het forum checken!

@Chanti, de badkamer is voorbewerkt, als we over 2 weken thuiskomen zijn de tegels binnen en dan kan mijn mannetje tegelen. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Hoop echt dat het meevalt met je lange cyclus hoor!

@Rechtenstudent & Isabella_Jada weten jullie al iets meer?Duim voor jullie hoor!!!

@Sukkie, jullie weten het ondertussen wel denk ik  hihi dat wij  graag een kindje willen. Verder een hele goede vriendin van mij, heel fijn om er met iemand over te kunnen praten. Maar nu met dit forum helemaal super (kan aan boord en thuis) Als jullie straks getrouwd zijn is het eerste wat je schoonouders zeggen, wanneer wordt jullie   kamertje gevuld?? Let maar op! One step at the time!

@Baby23, klachten na het stoppen met de pil: vooral het feit dat je lichaam je heel erg voor de gek houdt,duizelig, misselijk,moe,buikpijn. Maar dat is bij iedereen natuurlijk verschillend.

@Senorita, kop op he! Ik zou zeggen dat ik ondertussen ook wel ontpild mag zijn, in  okt gestopt, maar onze lichamen maken er echt een zooitje van. Voelde me vorige week ook echt ff verdrietig, maar  iedereen hier op het forum sleept je er wel weer doorheen!  

@Sitty, balen joh en maar hopen dat het snel op gang komt dan kun je tenminste verder!!!

@Wolletje, jij bent de volgende op het lijstje, hoop dat je nog geen ongi tekenen hebt?

@Mie_pie & Alyssa, hoop dat jullie je goed voelen!

Allemaal een fijne avond, veel klusplezier, succes met wachten en laat die ongi allemaal maar weer snel verdwijnen.

Liefs Schippersvrouwtje

Hallo meiden

Zou ik me bij jullie mogen aansluiten?
Ook wij zijn sinds januari bezig om zwanger te worden wan een eerste kindje  en het lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden en mee te praten.
Ik woon zelf in belgie sinds anderhalf jaar met een hele lieve belg en zijn nu bijna drie maanden getrouwd.
Ik zag ook dat jullie een lijstje bijhouden, wie wanneer zijn nod dag heeft enz.
Zouden jullie mij er ook in willen zetten?
Wij beginnen net onze derde ronde en mij nod dag is als het goed is 3 april.
Ben trouwens 28.

Ook las ik dat er al twee meiden zwanger zijn GEFELICITEERD!!

groetjes Anne

Hoi Anne!

Tuuuurlijk kun je gezellig met ons mee babbelen.. Helemaal leuk! Ik ben alleen niet zo goed om dat schema bij te houden... Misschien wilt iemand anders dat doen?

Schippersvrouwtje: Je bent echt een schat! Ik voel me vandaag ook weer helemaal top! Heb net lekker op t terras gezeten, lekker weer:) Succes aan boord hé!

@ de rest: Vind jullie helemaal leuk. ( ik ben zooo vrolijk vandaag ) en vind het echt fijn dat ik alles met jullie kan delen!

Veel liefs!

Hey Senorita,

Wat fijn dat je je weer wat beter voelt.Het zonnetje helpt daar zeker bij!!! Vind het ook echt heel prettig om te weten dat de lente er weer aankomt. De winter is gewoon ook een wat minder vrolijke tijd. Lekker zonnetje,overal weer mooie bloemetjes, van mij mag de winter over worden geslagen.

@Anne, van harte welkom meid en klets lekker mee, je hebt er een heel gezellig groepje voor uitgekozen.

Kus Schippersvrouwtje

Terug
Bovenaan