<p>Hi dames!</p><p>Volgende week woensdag wordt mijn Mirena spiraal verwijderd bij de huisarts. Mijn vriend en ik gaan er echt voor, een eerste kindje. We hopen enorm dat het ons gegeven is. Ik vind het super spannend, leuk, en waanzinnig mooi dat we er nu eindelijk voor gaan!</p><p>Natuurlijk moet ik even afwachten hoe mijn cyclus verloopt na het verwijderen van mijn spiraaltje. In principe ben ik nu ongesteld (voor zover je dat zo kunt noemen met mijn mirena, (lees: kramp en een soort van roze gedoe). Dus geen idee of ik mijn ovulatie dan 14 dagen vanaf nu ongeveer ga krijgen, of 14 dagen na een soort ontrekkingsbloeding van het spiraaltje. We gaan het zien! Ik wacht de dagen tot woensdag in ieder geval af. Het gaat traag, haha!</p><p>Zijn er andere dames die ook net begonnen zijn, inmiddels een paar rondes bezig zijn of binnenkort de anticonceptie de deur uit gaan doen? Het lijkt me leuk hier samen over te schrijven en ervaringen uit te wisselen. Ik heb zelf 1 vriendin vertelt dat mijn spiraaltje er volgende week uit gaat, voor de rest deel ik het niet en dat vind ik bést lastig. Daarom is het leuk om dat hier wel te kunnen doen!</p><p>Over mijzelf:</p><p>Ik ben 28 jaar, woon samen met een hele lieve, leuke man (36). We hebben allebei een drukke baan en in ons vrije tijd stappen we graag op de racefiets, ontdekken we verre landen, gaan we uit eten of borrelen we met vrienden. We hebben samen en apart van elkaar een leuk sociaal leven. We wonen sinds vorig jaar in een onwijs tof jaren 30-woning in Utrecht samen met onze kat. Ons leven zou complex(e)t(er) zijn met een mini meisje of mini jongetje (of, 2 of 3, hopelijk ooit)</p><p>Wie vind het leuk om mee te schrijven?
</p><p>Liefs, Snackworteltje.</p>