Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Q[quote quote=10124299]Hee dames, ik was een weekje met vakantie en heb niks mee geleden. Hoe gaat het met iedereen? Ik zit ondertussen op het wacht bankje voor ronde 2. De eerste ronde is helaas geëindigd in een menstruatie op 4 oktober. Op cyclusdag 16 had ik mijn ovulatie en nu wachten tot 2 november.[/quote]
Hee Snackie, ik heb je gemist. Ik was zwanger maar nu niet meer, dus we kunnen het alsnog timen en samen naar de zwangerschapsyoga enzo ?. Goeie vakantie gehad? Had je een regelmatige cyclus de eerste ronde? Of geen idee?
 
snackworteltje welkom terug! Fijne vakantie gehad? Houd je het vol tot w nov? ?
Minty laat je wel even weten als je getest hebt ? super benieuwd!
letie ja denk het ook wel hoor. Ben de hele dag met vlagen misselijk heb na een uur eten alweer een knorrende maag. Tepels zijn gevoelig. Snachts zweet ik me bed uit en ben ik vaak wakker en kom dan niet meer in slaap...bij de positieve CB geloof ik het al de bloedtest moet het eigenlijk meer bevestigen.
Soms maak ik me wel zorgen of ik dan genoeg hcg aanmaak omdat zoveel vrouwen positief testen op CB en maar heel licht streepje op de andere hebben wat ik ook heb maar dua wel negatieve CB... hoop dat ik nu wel voldoende HCG heb
 
Terug
Bovenaan