Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

letie ik heb vanmorgen nog een keer getest en zag weer een vaag streepje. Lijkt iets duidelijker te zijn maar niet veel. Dus durf nog niet teveel te hopen en wacht het af. Ik ga om de dag testen zolang me menstruatie uit blijft ??
 
Feyre een streepje is een streepje hoe licht ook, als je niet zwanger bent is het venster helemaal wit. De komende dagen zal het steeds donkerder worden. Ik durf al te zeggen gefeliciteerd! 
 
letie haha dank je. Ben toch wel blij dat ik niet de enige ben die hem ziet. Denk soms echt dat ik het me inbeeld. Nu hopelijk snel duidelijker zodat we het zeker weten.
Heb trouwens nooit een indroogstreep gehad bij de action testen. Was het niet raak bleef die gewoon spierwit. Vind het zo spannend!
Ik ga proberen zo een betere foto te maken van de test ben nog even aan het werk ?
 
Hahahah dat jij kan werken Feyre! Ik ben nog 2.5 week verwijderd van mijn testmoment en ik kan me al niet concentreren hahaha. Succes! En hou ons op de hoogte :D 
 
Haha ik zou wel moeten ? zit in de kraam heb er al met vandaag erbij 6 dagen op zitten nog 3 te gaan. In 10 dagen 57 uur maken ??? 
Zat er gister wel mee hoor dacht met het afvegen van roze dat ik ongesteld zou worden maar tot zover niks
 
[quote quote=10123840]Haha ik zou wel moeten  zit in de kraam heb er al met vandaag erbij 6 dagen op zitten nog 3 te gaan. In 10 dagen 57 uur maken  Zat er gister wel mee hoor dacht met het afvegen van roze dat ik ongesteld zou worden maar tot zover niks[/quote]
Wow ja dan moet je wel. Ik heb een kantoorbaan dus kan mezelf ook heel goed bezig houden met andere zaken dan werk ;) Ach zolang ik af krijg wat ik moet doen zit ik er niet echt mee...
Zit even door mijn app te scrollen en zit heel hard te balen dat ik dus op mn NOD om 3u snachts al op weg ben naar Schiphol met mijn werken dus niet kan testen met mijn vriend (willen het heel graag samen doen, zeker de eerste x). En als ik dan toch ongesteld word, dan moet ik mezelf echt groot houden! ugh
 
Dames ook hier net getest 2 dagen overtijd en zwanger!! Echt knal!! Weet niet hoe ik een foto moet toevoegen. Dus toch mijn voorspelling 1e kindje 1e rondje 2e kindje 2e ronde en 3e kindje 3e ronde. Kan het nog niet geloven 
 
Terug
Bovenaan