Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Gefeliciteerd Ietje. 
Jij ook gefeliciteerd Feyre, neem aan dat de streepjes steeds duidelijker worden???
Ietje nu voor je 3e kindje raak? ?
 
Kershje heel klein beetje donkerder niet veel. Besef het nog niet zo of wil het niet geloven tot ik een duidelijke streep heb en de CB zwanger zegt ? donderdag pas bloedprikken op hcg
 
Hoi allemaal! Mijn vriend en ik hebben deze week besloten dat we graag een kindje willen. 30 oktober gaat mijn (koper)spiraal er uit (daar ben ik best nerveus voor gezien het zetten mega pijnlijk was). Super spannend allemaal! Ik kan het nog steeds niet geloven dat we het gaan proberen! We hebben ook samen besloten dit tegen niemand te vertellen, dus dit is eigenlijk de enige weg dat ik mijn enthousiasme kwijt kan.
 
Dank je Feyre en kershje. Ja nu zwanger van de derde. Besef ook wel dat we geluk hebben maar goed eerst hopen dat we die eerste 12 weken goed door komen na ooit een miskraam weet ik dat het niet vanzelf sprekend is.
Heb je van zo'n early testen gebruikt freyre of gewone van de action? Zelf altijd die van de action gebruikt en nooit een streepje gekregen als ik niet zwanger was. Maar snap je gedachten en hopelijk geeft die CB snel ook zwanger aan. Misschien wat te vroeg getest en was je eisprong later? 
 
letie ja early van de action. Nu moet ik zeggen dat als ik teste en niet zwanger was hij blanvo wit bleef geen indroogstreepje niks. Nu dus gewoon elke x een streepje. Heb ook een normale gedaan en die had ook een streepje. Is gewoon onzekerheid van me omdat het nog niet duidelijk is en ik me voor de gek houd....
Me eisprong was de 5e of de 7e dus zot nu op 14 a 16dpo. Ik heb geen idee wat me cyclus is nog geen volledige gehad na verwijdering spiraal ? dus weet ook niet precies me NOD dus zeker mogelijk dat ik te vroeg ben gaan testen. Morgen zou NOD van cd30 zijn. Ik blijf gewoon testen. We gaan het zien
 
Hee dames,
 
ik was een weekje met vakantie en heb niks mee geleden. Hoe gaat het met iedereen? Ik zit ondertussen op het wacht bankje voor ronde 2. De eerste ronde is helaas geëindigd in een menstruatie op 4 oktober. Op cyclusdag 16 had ik mijn ovulatie en nu wachten tot 2 november. 
 
Hee snackworteltje! Welcome back!
geloof dat het hier wel goed gaat. Er hebben zich weer wat positieve testen gemeld gelukkig! 
Mijn NOD is morgen. Momenteel kamp ik met een schimmelinfectie, vreselijk! Mijn bmm is hard en potdicht dus ben optimistisch, daarbij de vele afscheiding en sinds vrijdag dus schimmelinfectie (heb ik weer). Veel last van gehad tot ik stopte met tampons gebruiken (2jaar geleden) nooit meer last gehad tot nu. Hormoonschommelingen denk ik, ofwel van ontpillen of zwangerschap.
Zit nu 13dpo 1e (echte) ronde. Mijn man zegt dat ie superzaad heeft ? zal me benieuwen.
 
Feyre je bent gewoon zwanger hoor iedereen bouwt het hcg hormoon in zijn eigen tempo op. Maar hopelijk geeft de bloedtest je meer rust. Ik heb juist een knal test gehad en denk dan is dat al normaal na 2 dagen na nod? En ben nu al steeds met vlagen enorm misselijk terwijl bij mijn andere zwangerschappen dat pas begon met 6 weken. En als ik dan Google word ik helemaal bang gemaakt. Heb hypochondrie dus weet dat ik vaak wat overdrijf. 
Minty en snackworteltje nog even en dan weten jullie ook meer spannend! Bij mij zat bmm ook pot dicht op nod dus hopelijk een goed teken bij jou ook.
 
 
Terug
Bovenaan