wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik ben voor een eerste gesprek geweest bij de gynaecoloog! vond het best spannend en ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn van de onderzoekjes..

wie is er nog meer voor het eerst geweest?? en hoe zijn jullie ervaringen??

groetjes

Hoi Polleke,

Ik ben ook net voor het eerst bij de gyn geweest. Ik ben in juni 2008 gestopt met de pil en na een aantal lange cyclussen nog steeds niet zwanger.  In  het forum waar ik meeklets zijn inmiddels zoveel zwanger dat ik het fijn vind dat er meer zijn die de medische molen ingaan!

Waarschijnlijk ligt het aan mij, ivm de lange cyclussen waarschijnlijk geen eisprong... balen. Nu provera 10 dagen en dan wordt m'n cyclus in de gaten gehouden... Bij de inwendige echo zat ik al op dag 29 en nog steeds kleine eitjes.

Weet jij al wat?

Groetjes Shanna

hoi shanna,

wat leuk dat je reageert!! fijn dat we dit soort dingen kunnen delen!!
wij zijn sinds augustus 2008 gestopt, maar ook dankzij mijn afwijkende cyclus zijn we nu doorverwezen! gelukkig maar want werd er echt niet vrolijk van!!

volgende week krijgen we de uitslag en dan krijg ik een inwendig onderzoek! ben heel benieuwd...ik had nooit kunnen denken dat het bij ons ook zover zou komen..

en ja de omgeving werkt ook niet echt mee, al wat vriendinnen zwanger , uiteraard ben ik heel blij voor ze, maar voel me zo alleen nu..

heb jij al wat onderzoeken gehad??

groetjes

Hoi Polleke en shanna

ik ben afgelopen donderdag voor een intake geweest bij de gyn en as vrijdag heb ik inw echo en moet mn man an zaad inleveren. Ik ben al een paar keer meer geweest toen ik een half jaar bezig was en toen hebben ze al bloedgeprikt en toen konden ze daaruit niets afwijkends vinden en nu ben ik inmiddels al ruim een jaar bezig en nu gaan ze kijken of alles wel goed is, genoeg eicellen, goede eisprong.

Ik heb wel al een dochtertje en die was er in 2 rondes, dus is dit erg vreemd. MAar ja we zien eht wel hoe het bij de gyn verder gaat. Als ze nu niets kunnen vinden bij mij of mn man dan moeten we nog een half jaartje proberen en is er dan neits dan krijg ik hormonen. MAar laten we eerst eens afwachten as vrijdag.

ik zit inmiddels in ronde 15 en ben 30.

Vind het fijn om gewoon te kletsen met vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. Bij andere topics zijn er al veel zwanger, en dat doet me toch wel pijn, ook al ben ik blij voor hun begrijp me niet verkeerd.

Hoop iets van jullie te horen.

Gr Amber07

Hai meiden,

Ook ik voel me helemaal passen bij dit topic, maar ben inmiddels alweer een klein stapje verder. Ik heb de uitslagen van de onderzoeken vorige week gekregen omdat ook ik na het stoppen met de pil (okt 08) helemaal niet ongesteld werd.
Gelukkig is alles bij mijn man goed  maar ik heb pcos (misschien hebben jullie dat ergens anders al gelezen).
Ik hoop in april voor het eerst een eisprong te krijgen!
Sterkte met de onderzoeken en uitslagen allemaal.

hey,

ik heb volgende week vrijdag mijn eerste afspraak ben erg benieuwd wat er komen gaat
dus vind het ook fijn om mee te lezen/praten met jullie

hey meiden,

wilde nog ff zegen als er meiden zijn die evt op msn ook willen kletsen ik sta er open voor.

Ik ben 30 jaar en bezig met ronde 14. Net als de rest hier veel zwangeren om mij heen en veel verdriet en vragen waarom het ons niet lukt. We doen en laten al zo veel inmiddels om het maar te laten lukken....

Op 14 april heb ik mijn eerste afspraak bij de gyn. Mijn huisarts heeft mijn laatste twee temperatuurkaarten gezien en dat was goed. De zaadtest van mijn man was ook goed. Deze maand heb ik een andere cyclus dan de afgelopen 2: andere temperatuurwaarden (lager en vlakker dan normaal)   en geen positieve ovu-test. Dus misschien is er toch wat mis met mijn cyclus, ik weet het niet.

Fijn dat er lotgenoten zijn, dan voel je je niet zo n uitzondering ;-)
gr.
Wenser

Terug
Bovenaan