wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Heey wenser,

Ik was af en toe wat misselijk en opgezette buik, maar ik wijde dat meer aan de hormonen, toch had ik wel een gevoel zwanger te zijn al drukte ik dat weg om me zelf te beschermen.

De 26ste had ik een positieve test, de 27 een andere test maar mini streepje, vandaag weer getest want kan het nog steeds niet geloven, maar nu weer positieve test dus het is echt waar.

Jah ik hoop heel erg dat jullie binnekort zwanger zijn! En dat er heel veel vruchtbare tijden aanbreken voor jullie!!!

Dikke kus angel

quote: wenser reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2009 08:36:03'));

Shanna
27
7
18 mei ZWANGER
26 mei controle/echo

Amber07

30

18

14juli

2 juli  gyn

Polleke1979
29
10
8 juli

Triesje81
27
2
20 april ZWANGER

Bambam        
36
16
4 mei, ZWANGER!!

Wenser

30

18

14 juli
hsg op 24 juni

Springkikkertje
30
20
17 juni
25 juni

Isolde        

Saskia

dikkiedik

Yvonne

Lien9

27

29

35

26

29

14

heel veel

17

16

13

17 mei

9mei

ongv 17 juni

22mei ZWANGER

28 juni
17juni

29april

10 juli

25mei

@wenser ik zag dat we op dezelfde dag nod hebben, spannend, ik hoop dat het ons ook binnenkort gegund is. En zeker vor jou met eerste kindje zolang bezig en dan weer voor half jaar zelf proberen, ik vind het knap hoor van je. ?Ik ben blij dat ik nu weer terug mag komen om te kijken wanneer precies mn ei is, want dat weet ik niet mn gyn niet en dat moet je dus echt weten en 3 weken om de dag klussen is me toch iets te veel hoor, zeker als het moet. Ik heb al tegen mn man gezegd als ik zwanger mag worden en zwanger ben dat dan de seks weer fijner wordt, hebben jullie dat ook dat je dan niet meer op uur en tijd moet klussen. Ik zie er nu al tegenop.
Tot spreeks.

@sassie ik las toch effe kort terug dat jullie voor ivf gaan, wel een hele stap, maar als het daarmee lukt is het zeker fijn, wanneer starten jullie daarmee?

Gr Amber07

hallo meiden daar ben ik weer! allereerst angeldream:gefeliciteerd meid! ik hoop dat bij mij de clomid ook helpt ben net klaar met mijn kuurtje ze zijn nu mijn cyclus weer aan het volgen en op dag 8 had ik al een klein eeitje morgen moeten wij klussen van de gyn dinsdag gaan zij weer kijken ik hoop dat het goed gaat!! @wenser fijn dat alles goed ging maar wat raar dat jij geen clomid krijgt? ik hoop dat het niet nodig is natuurlijk!! verder zoals ik hier al verteld heb zijn ze nu weer mijn cyclus aan het volgen en verder weet ik nog niks pfff en maar wachten wordt er wel gek van af en toe! hahaha tot snel groetjes springkikkertje

Ja ik vind dat ook wel jammer, dan gebeurt er tenminste iets. Maar mijn eisprong is op zich goed, alleen de luteale fase wat kort, en voor mijn idee is Clomid vooral om je eisprong op te wekken. Dus nu eerst de 4 maanden verhoogde vruchtbaarheid benutten (na mijn HSG)   en kijken of de cycli niet zo kort blijven.

Spannend voor jou ook deze maand.

groetjes
Wenser

Lieve meiden,

Eindelijk is het dan zover en kan ik hier typen: Ik ben zwanger!! Gister op de verjaardag van mijn vriend een test gedaan (dat verjaardagscadeau kan ik natuurlijk nooit meer overtreffen !!). Ik moet echt zeggen dat ik het totaal niet verwacht had deze keer. Na alle onderzoeken in mei had ik het echt even gehad (het om de dag klussen stond me zo tegen dat we het deze maand zelfs maar 1x gedaan hadden tijdens de vruchtbare week!!). Ik moet zeggen dat ik van het weekend alleen last had van gevoelige borsten (maar ja dat had ik meestal ook als ik ongesteld werd) en sinds vanmorgen misselijk (maar ja vraag me af of dat niet komt doordat ik het nu weet haha!). Tjee kan het echt nog steeds niet geloven....
Angeldream van harte gefeliciteerd!!! (heb jij al gebeld naar verloskundige of huisarts ofzo?? wanneer denk je dat je uitgerekend bent??). Alle anderen super veel glitters voor jullie, ik hoop dat het voor jullie ook allemaal alsnog snel raak is!!
************* ************************ *********************** ****************************
************** ******************** ********************** *************** *****************
************ **************** ******************* *************** **************** **********
Ik blijf af en toe nog gewoon lezen hoor, om toch nog beetje alle nieuwtjes te volgen!!

Liefs Lien.

Amber welkom terug lekkere vakantie gehad?

Ja wanneer starten wij? nou dat kan wel eens een poosje gaan duren.
De wachtlijst is minimaal een half jaar. Maar dan heb je eerst eens een eerste intake gesprek. Dus wij gaan zelf van volgend zomer uit dat rond die tijd starten met de behandeling. Wel lekker hoor dat het nog even duurt.
Ik merk zelf dat ik nu even veel meer plezier heb ga weer plannen maken enz enz.
De zin van ondernemen is weer terug en niet altijd maar bezig zijn met zwanger worden.
Maar ik ga weer even afsluiten wil nog even een paar dingen aan kant hebben voor Daan straks weer naar school gaat en wil straks nog naaar de markt.
O ja dat had ik nog niet verteld maar ik moet vanmiddag weer naar de gyn eer was na de opratie bloedgeprikt en daar was een onduidelijke uitslag uitgekomen, dus daar wil ze mij nog over spreken en iets op kweek laten zetten?
Nou ben weer benieuwd vanmiddag, verklaart ok waarom ik zo slecht heb geslapen vannacht.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan