wie is er ook net voor een eerste gesprek bij de gynaecoloog geweest??

Hallo

Deetje ik ben natasja en schrijf ook op dit forum om alles van me af teschrijven en te kunnen delen met de andere meiden. Ik ben nu al dik 18 mnd bezig metzwanger worden van de 2e. Deze is nu april 2 jr geworden. wij willen juist niet zo groot leeftijd verschil omdat we dat bij familie leden enz gezien dat het niet zo goed gaat.
Maar welkom op deze forum, dus ook al een tijdej bezig maar balen dat je zo rare cylcus heb.

wenser aan de ene kant goed dat je nieuws dat alles goed is bij je, maar balen dat je een half jt moet zelf klussen.

met mij gaat het wel weer al hou ik me dip dagen maarja dat hoort erbi toch.

Wenser nee cursus is niet moeilijk ben er maar 5 jr uit geweest maar heb al die tijd wel in de zorg gewerkt, dus dat scheld heel veel, las het zo zie bij mijn klasgenoten.
Maar ik ga 60% werken dat is 24u per wk en nniet meer hoor ivm Yrsa.
Maar ik begrijpo dat jij niet werk?????

ik moet stoppen moet kijken waarom ik geen telf heb en UPC box het niet meer doet.
Oja ik geniet nu heel erg van de ozn, zijn nu vanavaond onze grote zwembad aan het vullen

Alvast iedereen prettig wkd

kus natas

hallo meiden,

schrijf niet veel meer, maar lees wel bijna altijd mee...

@WENSER, welkom in hetzelfde schuitje! ik lees dat je nu dus gewoon op eigen kracht verder mag, wij dus ook! Ook na mijn HSG niets te vinden en de onderzoeken ook niet! Net als jij had ik ook zoiets van, en nou...had echt gedacht clomid te krijgen, maar nu ben ik wel blij! krijg regelmaat in mijn cyclus en klus fijn om de dag verder...dat is dan wel een nadeel vind ik hahaha...

meiden, zal binnenkort weer wat meer typen, doordat we uit het ziekenhuis zijn, heb ik weinig nieuws wat jullie zal boeien haha...zoals ik al zei, lees graag mee met jullie ervaringen....

tot snel

xx

Hi Polleke,

Ja het is wel een teleurstelling ook al was het nieuws goed.. Ik had mij erop voorbereid maar moest mijn best doen om niet te gaan huilen toen ze dat vertelde. Maar ik ben nu een maand of 3,4 extra vruchtbaar. In die tijd ga ik op vakantie en het is zomer, dus die maanden zullen hopelijk snel gaan. Dan, als het nog nodig is (ik denk van wel)  in november  wel weer contact opnemen hoe verder te gaan. Zit er nog over te twijfelen om in de tussentijd eens in het alternatieve circuit te kijken (acupunctuur).

Dikkidik: ja hoor ik werk wel, 5 dagen per week. Vandaag alleen een dagje thuis werken, omdat ik niet wist hoe ik me zou voelen (lichamelijk en psychisch)  en dan liever niet tussen collega's zit. Mijn baas vond dat goed.

Voel me wel ok vandaag, ben alleen enorm moeeeeee. Zal wel door alle spanning komen.

groetjes
Wenser

Dag meiden,

Wenser wat aan de ene kant balen dat je op eigen houtje eerst verder moet maar aan de andere kant lekker dat er niets uitgekomen is.
En lekker dat je vandaag ff een dagje thuis werken kunt.

Polleke ik loop nu ook ff niet in het ziekenhuis hahaha maar blijf gewoon gezellig mee beppen.

Ik heb vandaag een relaxte dag, ik heb het huisje lekker aan kant de spullen die mee moeten naar de camping die heb ik klaar staan wat wil een mens nog meer?
Ik moet allen nog eventjes dweilen maar dat kan zo mooi voor ik weg ga.
Aangezien ik vandaag vrij ben ga ik om 12 uur gelijk uit school met Daan naar de camping en dan haal ik manlief een paar km verder op vanavond.
Ik voel mij eigenlijk de hele week wel al aardig goed, nou ja nu was ik ook druk met Daan zijn kamer en volgende week ook nog wel. Maar heb ik in ieder geval geen kans om heel erg te malen ed. Wel lekker om echt even wat om handen te hebben.
Volgende week ook een drukke week Daan zijn kamer inzoverre mogelijk af maken en het hele huis ff een goede beurt geven want volgende week vrijdag krijgt Daan al vakantie en dan is het de bedoleing om 6 weken op de camping te zitten lekker lekker. Hopen op veel mooi weer ik moet zelf nu nog 2 weken werken en dan heb ik ook lekker vakantie kijk er nu al naar uit ondanks dat ik net ruim 2 weken bij huis gezeten heb haha.

Nou meiden allemaal een fijn weekend toegwenst.

Liefs Saskia

Hoi allemaal,

Hebben jullie ook regelmatig moeite met inloggen op deze site?
Ik in ieder geval wel, terwijl ik dit probleem nergens anders heb met inloggen.

Saskia: ach  het is ook zo dat ieder leeftijdsverschil zijn charme heeft, ik heb een zusje en wij schelen 10 jaar en dat is heel erg leuk.
Echt m'n kleine zusje, maar we hebben dezelfde interesses, shoppen en muziek dus dat is ook erg leuk.
Het is zo dat als je iets graag wilt dan je je misschien druk gaat maken over andere dingen zoals leeftijdsverschil.
Dus ik ga me voornemen om me hier minder mee bezig te gaan houden.
Jouw zoontje gaat dan al naar school zeker, gaat dat goed allemaal?

Natasja: dus jullie zijn ook al weer een tijdje bezig, 18 lange maanden hé ...
Ook voor de tweede.
Jij hebt een normale cyclus? De mijne is nu weer beetje normaal aan het worden gelukkig, dus ik kan weer beetje meer timen en merk nu de eisprong weer beter.
Daarom bergijp ik er niks van dat het niet lukt, want we zaten de laatste keer echt goed en dan toch weer niet.......
Tja toen heb ik voro het eerst even wat tranen gelaten, ik zou zo graag willen dat ik me er minder mee bezig zou houden, maar dat lukt me niet helaas...
In september terug komen bij de gyneacoloog.

Allemaal een fijn weekend!!
Liefs Deetje

Heey meiden,

Ik ben zwanger, eerste keer clomid geslikt, na anderhalf jaar is het raak. Heb de cleurbleu test gedaan, en die geeft zwanger aan! 1 a 2 weken na de bevruchting.

Voor alle andere meiden die ook zolang bezig zijn hou hoop! Ik gun jullie zo een kleintje! Ik hoop op vruchtbare tijden voor jullie!

Ik blijf nog wel even op deze site, want wil ook een beetje bij houden hoe het met jullie allemaal gaat.

Groetjes en veel liefs angelique,

Ha iedereen

Ben net terug van een heerlijke vakantie in france, en niet zwanger teruggekomen, ik ga niet alles teruglezen is wel erg veel gebeurd, dus vertel wat er is gebeurd in tussentijd.
@wenser hoe is het met je?
@ sassie en met jou hoe was de afspr met gyn?
 En de rest ik weet het   effe n iet meer, maar zijn er wel bij die zwanger zijn geworden? Ik hoop het wel.

ik moet as donderdag weer naar gyn voor te kijken wanneer mn ei is, dus weer op uur en tijd klussen. Alles voor het goede doel.

Gr Amber

Amber, je bent er weer! Hoe is je vakantie geweest. Heb je genoten, ben je uitgerust en lichamelijk herstelt? Balen dat je niet zwanger terug bent gekomen, maar ik hoop dat je je vakantie daar neit door heb laten verpesten!

even korte update van mij: HSG gehad, niets aan de hand. Rechts liep iets minder snel door maar uiteindelijk wel. De rest van de testen was ook goed en er zou ons dus niets in de weg staan. We moeten het weer een half jaar zelf proberen. Even slikken, maar ikmhad mijzelf al een beetje op dat nieuws voorbereid. Ik geloof er niet echt in, maar ja...

Angeldream: ongelooflijk, wat heerlijk voor jullie. Merkte je het ook of was het en verrassing? Strooi je nog wat glitters ******* voor ons? Bedankt voor je gelukwensen ik hoop dat we je snel achterna kunnen komen nar het zwanger zijn forum.

De rest van de meiden: een goed weekend gehad? Ik tot nu toe wel. Gisterrn naar een festival geweest en vnmkiddag nog even naar en ander festival. Leuk, even wat afleiding. Ik had door al het lopen en slenteren wel krampen, ik denkn van de HSG want ik zit nog ruim voor mijn ei...

Nou het forum gaat even dicht, dus tot woensdag, als het hopelijk allemaal weer werkt.

groetjes

wenser

Terug
Bovenaan