Wie is er ook uitgerekend in okt 2021?

Hoi! Sinds zaterdag weet ik dat ik weer zwanger ben. Onverwacht dit keer. Ik ben er heel blij mee, en mn man gelukkig ook. Al heb ik wel een beetje zoiets oei, hoe moet dat met Corona en op mijn werk... Ik heb al 2 zoontjes, van 4 en bijna 2.

Ik kan pas 24 feb voor de eerste echo. Omdat ik niet eerder kan ivm mijn werk. Erg jammer, want dan moet ik nog langer wachten...

Ik ben benieuwd wie er nog meer net weten dat ze zwanger zijn. En hoeveelste kind het wordt

Hoiiii,

Ik heb vorige week zaterdag ook positief getest, beetje zitten rekenen en kom uit op 4 oktober. Volgende week ga ik de verloskundige bellen, zo spannend weer.

Hier heel voorzichtig een berichtje, menstruatie blijft al 3 dagen uit op heeeel licht bloed na bij het afvegen (excuses voor de details). Test van vanmorgen was positief, van vanmiddav negatief. Durf nog niet te hard te juichen. Morgenvroeg weer proberen. Als het wel zou zijn ben ik 8 oktober uitgerekend. 
Dit zal ons 3e kindje worden (2 dochters van 6 en net 1,5 jaar). Wel eerder een bbz en een miskraam gehad. 

Hoi! Spannend hoor, nog even volhouden dus tot 24 feb. Ik heb vandaag positief getest. Ik was eigenlijk aan het wachten op mijn menstruatie, want mijn spiraal is er pas sinds halverwege december uit. Vorige week testte ik negatief waarna ik mezelf voornam maar gewoon even af te wachten. Vandaag vond ik het toch vreemd dat het zo lang duurde. Dus toch maar getest, na 25 minuten heel rustig toch maar gaan kijken en jawel; positief! Ik ben nog in shock haha. Ik denk mijn ovulatie te hebben opgemerkt door licht bloedverlies. Daarvan uitgaande zou ik dan begin oktober zijn uitgerekend!
En ohja! Eerste zwangerschap voor mij!

Hoi! Gefeliciteerd iedereen! Ik ben er ook zaterdag achter gekomen dat ik in verwachting ben. Ben na eigen berekening op 6 oktober uitgerekend.. erg spannend! Word ons 2e kindje. Vanaf januari zouden we 'het wel zien' en gelijk een positieve test. Dus wel gepland maar ook niet verwacht! Ik moet er op 1 of andere manier ook nog wel aan wennen, voor ons 1e kindje zijn wij echt wel een lange tijd bezig geweest. 

Hoi allemaal,
Allereerst iedereen gefeliciteerd! Wat een mooi begin van het jaar!?
Ik heb afgelopen donderdag voor het eerst een positieve test gehad! Gister ook digitale CB test gedaan en die gaf 1-2 weken aan. We zijn voorzichtig blij want mn NOD is morgen pas! ?? We hebben al een meisje van 1,5. En sinds eind okt'20 pas gestopt met de pil!
Hieronder de uitslag van donderdag?
Liefs!

Ik ook! Na 2 jaar eindelijk gelukt, de allerlaatste maand voor het starten van IUI. Er is al een geheime Facebook groep voor uitgerekend oktober 2021! 
Ik merk dat ik dit echt suuuuper spannend vind allemaal. Maar ik heb prachtige tests en mijn menstruatie blijft uit, dus het zal wel goed zijn haha. Vooralsnog uitgerekend op 7 oktober.

Terug
Bovenaan