Hoi! Ik heb 2 weken geleden ontdekt dat ik zwanger ben. Volgende week mn eerste echo. Alles is nieuw, we waren het al ruim anderhalf jaar aan het proberen maar mijn lijf was flink van streek door de pil die ik 12 lang heb geslikt (wel netjes elke maand een stopweek, nooit doorgeslikt). Heeeel spannend allemaal! Ik voelde krampjes en dacht dat ik ongesteld zou worden, deed een tampon in en ging aan het werk. In mijn pauze wilde ik verschonen.... Schone tampon! Huh? Oke, vals alarm dus.... Paar uur later weer kramp dus weer een tampon in gedaan... 's Avonds wilde ik verschonen, weer een schone tampon! Toen begon het door te dringen, zou ik zwanger kunnen zijn??
2 dagen later, via een sensitest zwangerschapstest een heeeeel licht positieve uitslag. Ik was zo ontzettend blij en zenuwachtig tegelijk!
4 dagen later nog een test gedaan en die was VET positief!
Ik denk dat ik nu 4 a 5 weken zwanger ben. Nu alleen last van innestelingskrampjes en zere borsten... Ben een beetje bang voor de misselijkheid, mijn moeder heeft bij alle 3 de zwangerschappen non stop gekotst tot de baby's geboren waren ?
Duimen jullie voor me, dat het een iets makkelijkere zwangerschap wordt dan die van mn moeder?