Wie is er ook uitgerekend in okt 2021?

Hoihoi, Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben afgelopen zaterdag positief getest. Erg spannend allemaal, afgelopen nobember was ik ook zwanger maar bleek helaas een leeg vruchtzakje te zijn. Nu ben ik super zenuwachtig.. Ik heb nog geen zwangerschapskwalen terwijl ik dat de vorige keer wel meteen had..

Hey allemaal!

Ik ben ook voorzichtig positief! Vandaag een positieve test. Dit was onze 3e ronde voor ons 2e kindje..
heb net een verzoek gestuurd naar de Facebook groep!

Hoi! Ik heb 2 weken geleden ontdekt dat ik zwanger ben. Volgende week mn eerste echo. Alles is nieuw, we waren het al ruim anderhalf jaar aan het proberen maar mijn lijf was flink van streek door de pil die ik 12 lang heb geslikt (wel netjes elke maand een stopweek, nooit doorgeslikt). Heeeel spannend allemaal! Ik voelde krampjes en dacht dat ik ongesteld zou worden, deed een tampon in en ging aan het werk. In mijn pauze wilde ik verschonen.... Schone tampon! Huh? Oke, vals alarm dus.... Paar uur later weer kramp dus weer een tampon in gedaan... 's Avonds wilde ik verschonen, weer een schone tampon! Toen begon het door te dringen, zou ik zwanger kunnen zijn??
2 dagen later, via een sensitest zwangerschapstest een heeeeel licht positieve uitslag. Ik was zo ontzettend blij en zenuwachtig tegelijk!
4 dagen later nog een test gedaan en die was VET positief!
Ik denk dat ik nu 4 a 5 weken zwanger ben. Nu alleen last van innestelingskrampjes en zere borsten... Ben een beetje bang voor de misselijkheid, mijn moeder heeft bij alle 3 de zwangerschappen non stop gekotst tot de baby's geboren waren ?
Duimen jullie voor me, dat het een iets makkelijkere zwangerschap wordt dan die van mn moeder?

Hoi iedereen, ik heb vrijdag positief getest. Vandaag nog maar eens getest want kon het niet geloven ? en opnieuw positief. Volgens mijn berekening zou het dan voor rond 12 oktober zijn. Hier het eerste kindje dus spannend allemaal. 

Hoi Hoi. Ik ben net 5 weken zwanger en dus begin oktober komt mijn eerste kind. Vooralsnog uitgerekend op 8 oktober. Ik vind dit superspannend en echt eng.
Ik had mijn eigen leven met mijn man samen en stond open voor een kind, hij ook.
Nu opeens ben ik zwanger terwijl ik al 38 jaar ben en dus gewend aan mijn veilige, babyloze leven.
Maar de baby is ontzettend welkom, heel geliefd en ik ben heel benieuwd naar hoe het ouderschap is.
Ik vind het allemaal een hele eer en heel bijzonder dat ik dit mag meemaken.

Hey iedereen!
Ik ben op dit moment 7 weken zwanger en zou eind september/begin oktober bevallen. Nog geen echo gehad, dus het blijft wel nog even spannend.
In mei 2019 werd ik voor het eerst moeder van mijn tweelingdochters Flor en Soe. Ze kwamen er met een handje hulp, aangezien ik pcos heb. Mijn man en ik speelden met het idee om in de lente /zomer weer een behandeling te ondergaan om zwanger te kunnen worden, maar de natuur besliste dat we er gewoon nu al voor gaan! Geweldig natuurlijk, want we gingen er van uit dat het niet vanzelf zou gaan. Toch zijn we een beetje overdonderd nu. Met twee meisjes van 20 maanden in huis, in volle peuterpuberteit,... Maar he! Het wijst zichzelf wel weer uit! ?

Ik sluit mij ook aan! Afgelopen 2 dagen ook al voorzichtig positieve tests gedaan. Ik wilde wachten met aansluiten hier tot ik een positieve clear blue in handen had. Bij deze! 
https://postimg.cc/ThZbjNYB
Het is voor mij het eerste kindje en we waren nog niet actief bezig met zwanger worden. Wel wilden we al graag een kindje en wisten we dat de kans er al was. Het is allemaal zo snel gegaan, eerste keer seks zonder bescherming gelijk zwanger. Wauw ik besef het nog amper. Toch wist ik het al de afgelopen 2 weken ik voelde het. 

Zullen we ook een whatsappgroep aanmaken? Ik zie dat er al eentje is maar ze willen geen nieuwe mensen er mee bij en er zullen de komende dagen waarschijnlijk nog mensen bij komen die ook nog in oktober uitgerekend zijn. Voor mij zou ik 20 oktober 2021 uitgerekend zijn volgens mijn eigen berekeningen. ❤️

Ja leuk idee @pannenkoekplantje.
Ik had mij toegevoegd aan de Facebookpagina maar daar ben ik weer weg. Vond het nogal massaal en zoek meer iets persoonlijks!

Als je nog meer geïnteresseerd zijn wil ik wel kijken of ik hier een tijdelijk link kan zetten voor een groep!

Terug
Bovenaan