Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heey, ik krijg waarschijnlijk rond eind september begin oktober mijn eerste kindje ben zelf best gespannen of alles goed gaat.
Maar supper leuk om te lezen dat jij rond de zelfde tijd gaat bevallen
Vandaag een positieve zwangerschapstest hier. Zal ons eerste kindje worden, dus allemaal erg spannend. Uitgerekende datum volgens de berekeningen zal 6 oktober zijn.
Liefs!
Hey
Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben van de 2de!
Ik heb een week voor me NOD al getest en was positief, ik heb gisteren en vandaag ook nog getest en het lijntje word steeds donkerder ?
Met eigen berekening rond 14 okt uitgerekend
Gefeliciteerd allemaal. Ik kwam er dinsdag 26 januari achter dat ik zwanger ben heel onverwachts maar zo super blij mee waren al een jaartje bezig ongeveer om zwanger te worden ik heb de 1e echo als ik 8 weken zwanger ben op 24 februari ben heel nieuwsgierig de verloskundige dacht dat ongeveer dat ik dan 8 weken zwanger zou zijn dus ben reuze benieuwd.
Hier ook begin oktober uitgerekend. Heel spannend want in Mei een miskraam. Het zou de 3de zijn. We hebben al een jongen en een meisje van 5 en 6.
Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!