Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Afgelopen week er achter gekomen dat nummer 2 onderweg is! Zou dan uit komen op 23 oktober. 2 april pas echo, duurt lang! De vorige keer hadden we een fijn, kleinschalige geheime Facebook groep wat erg fijn was! Is die er al of zal ik eentje opzetten?!
Ik zag ook al bijna 300 leden idd!! Vorige keer hadden we 20, dat was echt leuk, nog steeds contact mee. Zal ik m anders opzetten? Whatsapp ga ik niet doen, wordt ik gek van op mobiel, Facebook is veel overzichtelijker!
[quote quote=10406975]Ja leuk idee @pannenkoekplantje. Ik had mij toegevoegd aan de Facebookpagina maar daar ben ik weer weg. Vond het nogal massaal en zoek meer iets persoonlijks! Als je nog meer geïnteresseerd zijn wil ik wel kijken of ik hier een tijdelijk link kan zetten voor een groep![/quote]
Ik heb alvast een email aangemaakt. Max 25 ong (kunnen we overleggen in de groep tzt). Stuur een mailtje naar uitgerekend2021@gmail.com met daarin je forum naam hier en het emailadres dat je gebruikt op facebook. Wel met je echte facebook account. Ik voeg je dan toe (extra beheerder is welkom). Zorg uiteraard dat de groep 100% afgeschermd is!
Overdag ben ik aan t werk, dus reactie kan even duren. Lijkt me heerlijk om ervaringen te delen terwijl dat nog met niemand kan!