Wie is er ook zwanger van een tweeling❤

@knijntje wat super gaaf joh straks 3meiden!! heb jij de nipt test ook gedaan want ik lees veel dat de nipt test niet betrouwbaar is met een tweeling.ben benieuwd hoe jou ervaring hiermee is.

Hoi hartjefeb, ik heb wel voor de NIPT (+ nevenbevindingen) gekozen. Ik kreeg netjes daarvoor ook voorlichting in het ziekenhuis en daar werd mij niet gezegd dat het bij een tweeling minder betrouwbaar zou zijn. Ik vroeg nog wat er gebeurt als je een slechte uitslag zou krijgen, aangezien je natuurlijk niet weet bij welk kindje het niet goed zit. Dan doen ze dus een vruchtwaterpunctie.
Gelukkig was bij mij dat laatste allemaal niet nodig, er was niets gevonden, ook geen nevenbevindingen ? Veel succes met je keuze! En bij twijfel, laat je informeren door een verloskundige of ziekenhuis!

@knijntje klopt ik krijg 8 maart informatie over de nipt dus ben benieuwd en ook met nevenbevindingen wil gewoon alles uitsluiten?ik ben erg benieuwd als dat goed is straks kunnen we opgelucht adem halen en kunnen we uit gaan kijken naar de geslachtsbepaling????

gefelicteerd ja dat was evn schrikken he hier ook hoor nu 12 weken ik weet 5 april het geslacht ben erg benieuwd. bij mij hebben ze ieder een eigen placenta dus lekker de ruimte. 

@Hartjefeb en @Bellie ik herken jullie naam nog van het NOD Januari forum. Allenbei ontzettend gefeliciteerd!! Ben zelf 5weken zwanger en vind het doodeng na de twee miskramen. 
@Hartjefeb wat zul je in shock zijn! Ik hoop dat alles goed blijft gaan!

Terug
Bovenaan