Wie is er ook zwanger van een tweeling❤

Hoi allemaal, ik weet niet hoe actief dit topic nog is maar vind maar weinig specifiek over tweelingen :) ik ben ook zwanger van een tweeling, 13 weken nu. Mijn 3e zwangerschap, dus we zijn straks ineens met zijn 6en! Ik ben zwanger van een eeneiige tweeling. We zijn inmiddels wel aan het idee gewend haha

Zo, hier ben ik weer! Hoe gaat het met jullie?
@Anne, gefeliciteerd!!! Wow, met z'n zessen straks! Wat een verrassing toch hè, zo'n tweeling ? 
Inmiddels ben ik 26 weken! De meisjes zijn lekker veel aan het sporten in mijn buik ? Bizar om te bedenken dat ze er binnen 3 maanden zullen zijn.
Ik heb wel al weken veel last van mijn onderrug, dus ik ga iedere week naar de fysio die het daar wat los masseert. Op haar aanraden ook een bekkenbrace/buikband besteld, hoop dat dat ook helpt. En morgenochtend krijg ik een heerlijke zwangerschapsmassage ?‍♀️
Hartjefeb, ik hoop dat je hebt kunnen genieten van de 20 weken echo! 

Jaaa inderdaad een grote verrassing! Vooral praktisch gezien wordt het wat puzzelen maar zolang het met de kleintjes goed gaat is dat niet erg.

26 weken alweer, dat begint te korten. Mijn onderrug is ook erg gevoelig, vooral aan de rechterkant. Volgende week naar de osteopaat toe.

Herkennen jullie ook de vermoeidheid in de zwangerschap? Ik heb verder bijna geen klachten, bij de andere zwangerschappen was ik 9 maanden misselijk en ziek. Nu helemaal niet maar ik ben zo ontzettend moe. Zou de hele dag kunnen slapen en heb ook niet het gevoel dat het minder wordt. Hebben daar meer last van?

@knijntje de 20 weken echo was gelukkig helemaal goed we zijn met de kamertjes bezig super leuk om daar alvast mee bezig te zijn?26 weken alweer gaat snel he weet je ook of je natuurlijk wilt bevallen of keizersnede?

Gefeliciteerd Anne!! En dan ineens met z'n 6en straks, tafel vol! :)
Ja weinig info over tweelingen hè. Ik heb het boek Ojee het zijn twee gelezen, wel een aanrader vind ik. En ik heb een fb groep opgezocht. Daar wordt veel gedeeld en als je zelf een vraag hebt krijg je veel reacties.

Terug
Bovenaan