Wie is er ook zwanger van een tweeling❤

@Knijntje klopt ik heb afgelopen dinsdag ook uitleg gekregen en ga woensdag de 16e bloedprikken en dan hopen dat er een positieve uitslag komt en anders gaan ze inderdaad bij het AMC veder kijken maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk. moet jij ook als je 16 weken bent een suiker test doen voor Diabetes want dat schijnt bij meerling zwangerschap vaker voor te komen!! 5 april heb ik geslachtbepaling en 9 april gender riveal zo n zin in!!

@basilicum wat leuk dat je ook zwanger bent gefeliciteerd?? voel je goed? Ik begrijp heel goed dat je angstig bent na 2 miskramen hoop voor je dat het nu allemaal goed gaat??wanneer heb je de echo?

@Hartjefeb   Dankjewel! Voel me goed maar merk dat ik nog niet echt blij kan zijn. Heb over 1,5w de eerste echo. Als die goed is zal er hopelijk wat van mn schouders vallen.
Voel jij je goed? Spannend begin april te ontdekken wat het wordt! 

@basilicum dat begrijp ik heel goed dat je nog niet kunt genieten hopelijk gebeurt dat straks als je een goed echo heb??ik voel me wel heel goed ja sport nog 2x in de week de hele erge hongergevoel is ook minder. Mag zeker niet klagen?

@hartjefeb Sorry voor het late antwoord! Spannend voor je, al die uitslagen de komende tijd! Heb je stiekem een voorkeur voor de geslachten? ;) Hoop dat je de NIPT uitslag snel hebt, het duurde bij mij 8 dagen!
Ik moet met 24 weken een suikertest gaan doen, bah! Lekker vies drankje drinken in de ochtend en dan 2 uur op locatie wachten, daar wordt niemand vrolijk van toch? Haha. Zal uiteindelijk wel allemaal reuze meevallen.
Ik ben persoonlijk banger voor een te hoge bloeddruk. Er gebeurt privé veel, dus probeer zo relax mogelijk te blijven, maar poe. Bij mijn laatste controle had ik juist weer een te lage bloeddruk ? het is niet gauw goed! 

@knijntje wat vervelend dat er momenteel veel gebeurd bij jou hoop  geen ernstige dingen? die suiker tet gaan ze bij mij met 16 weken doen wat moet doen we maar gewwon he!! 8 dagen dan krijg ik donderdag de uitslag ben benieuwd en dinsdag krijg ik de 13 weken echo. hoe voel je veder!

meiden ik ben nu 13 weken zwanger en sinds vandaag steken in mijn liezen en een soort druk op mijn vagina echt heel naar iemand hier ook last van!!!
graag tips of zijn het de bekken of de banden?

Hoi meiden afgelopen dinsdag goede uitslag gehad van Nipt en een mooie 13 weken echo alles was goed en gezond! super blij mee natuurlijk. nu wachten tot 5 april geslachtsbepaling!!!

Terug
Bovenaan