Wie is er ook zwanger van een tweeling❤

Hoi,

Ben zelf niet zwanger maar zag jou topic van 2ling dacht ik gelijk lezen. Ben helemaal gek op 2lingen!!!!
Hebben jullie 2lingen in de familie??
Mijn schoonzus heeft een identische 2ling jongens.

Heee ladies, ik wilde even delen dat ik net een tweeling draagzak heb aangeschaft. Ik weet niet of jullie weten dat deze bestaan. Je kan ze aanschaffen via deze site: www.weego.eu

Ze hebben ook Instagram, heb wat filmpjes erover op YouTube bekeken. Het lijkt mij echt ideaal, aangezien ik de draagzak (voor 1 baby) voor onze dochter vaak heb gebruikt.

Ik heb em nog niet binnen.... Waarschijnlijk met 2 weken. Ik zal dan even laten weten hoe deze eruit ziet etc mocht hier interesse voor zijn.

Fijne dag!

he meiden hoe is het met jullie!!
ik was benieuwd of jullie de kleintjes al voelen bewegen en hoe dat is met 2 in de buik? mijn placenta ligt voor dus het duurt waarschijnlijk iets langer totdat ik wat ga voelen. heb dinsdag geslacht bepaling ben zo benieuwd alleen moet ik nog wachten tot zaterdag 9 april op de gender !!

Ja ik voel ze, ik ben ondertussen ook al 25 weken zwanger. Het is bijzonder net zoals bij één. . Ik kan vaak wel voelen welke baby beweegt, vaak tegelijkertijd ook wel. De ruimte is wel minder waardoor ik vaker ook gekke vormen in m'n buik heb omdat ze dan de om as draaien ofzo. Het lijken dan wel de billen of de rug ofzo. Ze zitten nu ook al wel erg hoog tot laag heb ik het idee.
Naast de spanning moet ik zeggen dat ik van alle bewegingen wel kan genieten.
Ik kan me indenken dat je er naar uit kijkt! Nog een paar dagen en dan weer je dus de geslachten, leuk!

Wat bijzonder dat je zo goed voelt allebei 25 weken word wel zwaarder nu zeker? Heb je ook een glucose moeten prikken voor diabetes? Ik moet dinsdag zie daar wel tegenop hoor 2 uur wachten en dan dat drankje en nog is wachten en dan weer prikken??

Goedemorgen meiden ik wilde even zeggen dat wij 2 meisjes krijgen super blij zijn wij natuurlijk mijn man is helemaal door dolle en zijn droom komt uit!  kan niet wachten om te gaan shoppen!!

lieve meiden  hoe is het met iedereen!
ik heb 3 mei de 20 weken echo zin in weer even naar de meisjes kijken voel nog geen bewegingen omdat mijn placenta voorligt dat komt later kijk er wel naar uit omdat te voelen.

Terug
Bovenaan