Wie is er zwanger door iui of gaat binnenkort beginnen

De progesteron bevordert de innesteling. Ik kreeg ze meteen vanaf de eerste ronde. Geen idee waarom eigenlijk, ik dacht dat het standaard was ☺️ Er zijn bij ons beide geen afwijkingen gevonden, misschien gezien mijn leeftijd? Ik was 37 toen we zijn gestart met IUI. Twee nichtjes van mij kregen ze ook, wel dezelfde leeftijdscategorie, maar verschillende ziekenhuizen. 
 
Morgen de eerste follikelmeting! Ben zoooo benieuwd hoeveel en hoe groot! Heb verder het gevoel dat ze bijna springen? Morgen is pas cd 8..zou wel vroeg zijn! Op welke dag hadden jullie meestal de inseminatie?
 
Ik had op dag 9 en 11 follikelmeting en op dag 11 zagen ze dus dat er sprake was van overstimulatie. Daardoor geen iui. Ik heb echt vreselijk pijnlijke borsten trouwens nu ? er zit in 1 borst ook een hele schijf. Komt dit jullie bekend voor na hormoonspuiten?
 
Hey ging heel goed! Lichte overstimulatie. Rechts 1 van 10mm + kleintjes, en rechts maar liefst 3 grote van 12-13mm. Hopelijk valt er nog 1 af. En anders gaan mijn vriend en ik het alsnog gewoon gezellig maken, dus achja! Maandag de tweede echo.
 
Seerte, gefeliciteer, wat fijn zeg! 
Bedankt voor je reactie Tulipa, is het deze ronde niet is gelukt zal ik het eens vragen:)
Jutjul, mij werd inderdaad verteld dat de hormonen kunne zorgen voor gevoelige en zelfs pijnlijke borsten... heel vervelend omdat je dit makkelijk voor ieders anders kan aanzien. Heb er deze ronde ook iets meer last van als normaal. 
De IUI vond bij mij plaats op dag 15 en 14.... 
Hoe ging het mandareintje? 
 
Terug
Bovenaan