@joHanna: in het jaar dat ik in het traject zat ben ik geen kilo aangekomen! Ik lees wel telkens dat de meeste hier andere hormonen gebruiken! Ik heb altijd gonal-f en pregnyl gebruikt! Nooit down gevoelens gehad, behalve bij mijn 5e iui die mislukte of wanneer de iui niet doorging door fout ziekenhuis of een teveel aan folikels. Daarnaast sporten werd juist gestimuleerd door de fertiliteitarts! Ik ben een fanatieke hardloper en wandklimmer, en dat bleef ik ook gewoon nog 4x per week doen! Hielp mij juist om de zinnen te verzetten! Zoals Tulipaa al zei is de werkgever verplicht om mee te werken aan jouw traject! Dus vrij te geven op de momenten wanneer zij voor je inplannen! En dat was echt vaak erg lastig om te regelen maar janop dat moment ff egoïstisch zijn mag! Ik probeerde wel voor een echo zo vroeg of laat mogelijk te vragen voor een afspraak maar voor iui hadden ze per dag 4 momenten en dan was het afwachten wanneer er nog vrij was! Meestal had ik de in de 9 dagen dat ik hormonen spoot 3x een echo en 1 iui! Daarna kon ik gewoon aan het werk! En het is het allemaal waard geweest nu 36 weken zwanger! Gaat ook goed komen met jou! Probeer er positief in te gaan die positiviteit zal jou helpen!
@jutjul: wat naar, ja wanneer er teveel of te groot zijn dan gaan ze niet door! Heb het zelf ook een aantal keren meegemaakt! Teleurstelling!
@seerte: al meer duidelijkheid over of het raak is? Spannend! Mijn zwangerschap begon ook met een bruine streep bloed en buikkrampen: bleek innesteling te zijn!
Succes hier allen!
@jutjul: wat naar, ja wanneer er teveel of te groot zijn dan gaan ze niet door! Heb het zelf ook een aantal keren meegemaakt! Teleurstelling!
@seerte: al meer duidelijkheid over of het raak is? Spannend! Mijn zwangerschap begon ook met een bruine streep bloed en buikkrampen: bleek innesteling te zijn!
Succes hier allen!