Wie is gestart met de " eerste ronde" voor eerste kindje en wordt nu al gek van t afwach

Hoi quinta78,
Ik ben zeker benieuwd naar je ideeen  heb er zelf ook al een beetje over nagedacht...hihi

Verder heb ik nog een vraag, en ik hoop dat er iemand is die hier een antwoord op kan geven: Na mijn laatste menstruatie, heb ik van de nieuwe strip maar 1 pil ingenomen en daarna hebben mijn vriend en ik besloten toch te stoppen met de pil ....maar nu heb ik sinds afgelopen dinsdag weer mijn menstruatie!   Moet ik nu uitgaan van deze laatste menstruatie...of is dit gewoon een tussenbloeding...ik heb echt geen idee.

Hallo dames,

Ik weet het even niet meer dus ik leg mijn verhaal maar aan jullie voor. Ik had 2,5 week geleden mijn eisprong (weet ik zeker met ovulatietest), en als ik daarvan uitga had ik woensdag ongesteld moeten worden. Ik heb het een beetje nagezocht op internet en het schijnt dat je NOD altijd 14 dagen na je eisprong is, ook al heb je een kortere of langere cyclus. Dus volgens mij ben ik nu 2 dagen over tijd (terwijl ik vandaag 4 weken geleden mijn vorige menstruatie had). Heb net een test gedaan en als ik deze in het licht hou zie ik een heel licht streepje. Of ik wil het streepje zien, maar ik weet het dus niet .... Heeft iemand een idee? En weet iemand hoe die digitale test heet die zegt 'zwanger' of 'niet zwanger'.

Hoor graag van jullie!

Kuzzel

Hoi,

Wij zijn ook bezig met ronde 1 en ook voor ons eerste kindje.  Zit nog even te wachten op mn eerste "echte" menstruatie,zodat we wat meer gericht kunnen gaan klussen!!
Nou veel succes allemaal...

Simoontje: Die test is van clear blue! ("zwanger"/"niet zwanger")

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan