Wie is gestart met de " eerste ronde" voor eerste kindje en wordt nu al gek van t afwach

Hallo Hanneke,
Spannend, vandaag je NOD.
Het is dan afwachten of je nog ongesteld wordt of misschien niet, zodat je nog een test kan uitvoeren van de week.
We zullen voor je duimen!
Hoe lang heb je de pil geslikt?Maar ik geloof dat jij wel ontpilt hebt, toch?
Ik moet tot zondag wachten, dus ben benieuwd. Ik heb vandaag op matcare zwangerschapstesten besteld 9 stuks voor maar 14,95. Koopje toch!

Succes allemaal!

Groetjes van Patries.

Inderdaad spannend Hanneke. Wanneer ga je weer testen? Ik ben benieuwd!!!

Ik moet helemaal wachten tot volgende week donderdag poeh wat een eind nog. Maar ja we kunnen niks anders dan afwachten he.

Liefs Simone

Oh oh oh...wat geweldig om allemaal te lezen.....allemaal zo druk bezig met kindjes krijgen...ikke ook!

Ik kan me al jullie gevoelens helemaal voorstellen en dit is ook mijn eerste echte ronde voor het eerste kindje!

Me vriend wordt al helemaal gek van me...hij vindt het ook best wel eng!
Gelukkig hebben we er gister avond goed over gepraat en heeft hij mij duidelijk gemaakt dat ie heel graag papa wilt worden.
GELUKKIG ! ! !

Nog even wachten tot ik niet meer ongesteld ben en dan aan het gymmen/klussen!

Ik heb wel gezegd dat ik niet krampachtig wil gymmen maar als we zin hebben...of ben je dan niet slim bezig?
Ik wil zo graag mama worden...heb al namen bedacht en kamertje inrichting...potverdrie...hihi!
Ik ga proberen het van me af te zetten...

Ik hoop dat jullie allemaal heel snel een positieve test mogen zien....en dan 9 maand later jullie kindje in je armen kunnen sluiten!

Veel liefs Eva

Whaaaaaaaaa, ik ednk dat ik zwanger ben.

Vanmorgen getest, 2 dagen voor mijn nod, en na ongeveer 15 minuten een heeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag 2e streepje.
Maandag nog maar eens testen, in de hoop dat de streep duidelijker wordt.

Hoi hoi,

Een heel licht streepje is toch een streepje denk ik...!!
Ik weet niet of ik moet feleciteren al maar...ga er maar wel van uit!
Test nog maar een keer en als het weer een licht streepje is en al snel verschijnt dan kun je er bijna zeker van zijn dat het zo is!

Mijn hoop is  groot voor je!!

Liefs Eva

Hallo Patries,
Ben weekend op congres geweest, maar helaas zaterdag toch ongesteld geworden (had nu dus cyclus van 30 dagen ipv 28. Ga er nu dan maar vanuit dat het deze keer weer 30 is.
Op naar ronde 2.
Groetjes Hanneke

quote: patje1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2007 18:17:53'));

Hallo Hanneke,
Spannend, vandaag je NOD.
Het is dan afwachten of je nog ongesteld wordt of misschien niet, zodat je nog een test kan uitvoeren van de week.
We zullen voor je duimen!
Hoe lang heb je de pil geslikt?Maar ik geloof dat jij wel ontpilt hebt, toch?
Ik moet tot zondag wachten, dus ben benieuwd. Ik heb vandaag op matcare zwangerschapstesten besteld 9 stuks voor maar 14,95. Koopje toch!

Succes allemaal!

Groetjes van Patries.

Hallo Hanneke,

Balen dat je ongesteld bent geworden.
Ik wacht nog rustig af, want voor mij is het ook de eerste ronde.
Aan de ene kant hoop ik dat ik snel ongesteld wordt, zodat ik beter kan uitrekenen wanneer mijn eisprong is.
Aan de andere kant, zou het wel heel gek zijn als het meteen raak is.
Ga er niet vanuit, maar toch hoop je het!

Groetjes Patricia.

Hey hallo allemaal, wat leuk al jullie verhalen te lezen...
Mijn vriend en ik zijn afgelopen 1 november gestopt met de pil!
En ik moet zeggen dat ik er best wel (beetje boel) mee bezig ben.
Ik ben nu 28 jaar en mijn vriend is 34. Voor mij is het mijn eerste kindje, mijn vriend heeft er al twee uit een eerder huwelijk. ik vind het zooo spannend! Kan niet wachten tot mijn NOD!! haha wist eerst niet wat dat betekende...maar na enig speurwerk ben ik erachter gekomen en ik denk dat de mijne valt op 27 november. Kunnen er kwaaltjes optreden door het stoppen met de pil? Succes allemaal!

Terug
Bovenaan