Wie is gestart met de " eerste ronde" voor eerste kindje en wordt nu al gek van t afwach

Hallo Apri79,

Leuk dat je ook mee doet op deze site.
Ik merk dat ik er veel aan heb, want om nou de hele tijd met mijn vriend hierover te kletsen is voor hem ook niet altijd prettig.
Ik ben zelf 4 oktober voor het eerst gestopt met de pil en ik heb wel wat kleine klachtjes van het ontpillen.
Iets meer hoofdpijn en beetje moe de laatste tijd.
Verder is het nu alweer een maand geleden dat ik gestopt ben en het gaat nu al iets beter.
Het verschilt natuurlijk per persoon, ik heb namelijk 10 jaar de pil geslikt. De afgelopen jaren heb ik Jasmin gebruikt, dat is een redelijk lichte pil.
Succes in ieder geval!

Groetjes Patries.

Hallo meiden ik ben er weer eens...!!
Emma wat goed gefeliciteerd!!!!!!Maak je niet druk over die krampen ik ben nu 7 weken en heb het aan de verloskundige gevraagd, ik had er ook steeds een beetje bloed bij maar volgens haar is het allemaal normaal. Als je echt pijn hebt en echt bloed hoefde ik pas te bellen!! Nu sinds een week minder kramp, daarvoor zelfs een paar kjeer 's nachts wakker van geworden!
Maarreh, ook erg misselijk en hoe is het met de moeheid???
Ik ga zo maar mijn bedje in...en nu vindt mijn vriend dat niet meer zo gezellig want dat betekent momenteel toch echt slapen...ons abonnement op de gymclub staat op een laag pitje...
Succes allemaal!!!
Liset

Wat erg  ik schrijf hier een paar keer, en vergeet jullie helemaal te vertellen dat ik ZWANGER ben.

Zondag en gisteren een digitale test gedaan, en ja hoor, 2 x duidelijk zwanger.
Ik ben helemaal verbaasd, maar ook blij natuurlijk.

Hey Mickey79,

Van harte gefeliciteerd!!!
En zo super snel al, echt geweldig!
Geniet ervan en ik wens je een fijne zwangerschap toe.

Groetjes van Patries.

Hey Mickey79,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!  
Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren!  Ik kan niet wachten totdat  ik eindelijk kan gaan testen...lijkt mij erg spannend, vooral zo'n eerste keer.

Ik ben nu echt bezig met het ontpillen....lichte menstruatie, enorme rugpijn....
Als jullie gaan testen...doen jullie dit dan met manlief erbij??

Hoi hoi

April79, ik heb het aan me vriend gevraagd en hij wil er niet bij zijn, hij vind het leuker om verast te worden. Ik heb al wat ideeen door me hoofd spoken zoals een speen kopen met daar op papa is de beste, of het eerste pakje met een gedichtje er bij. Voor de familie heb ik al ideeen klaar liggen en gedichtjes. wil je wat ideeen dan hoor ik het wel. veel succes met testen en ik duim voor je

Ik betrouwens ongesteld geworden snik maar op naar de eerste  echte ronde. was na het uithalen van me spiraal nog niet ongesteld geworden en nu dus wel.

groetjes quinta

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2007 13:12:40'));

Hoi hoi

April79, ik heb het aan me vriend gevraagd en hij wil er niet bij zijn, hij vind het leuker om verast te worden. Ik heb al wat ideeen door me hoofd spoken zoals een speen kopen met daar op papa is de beste, of het eerste pakje met een gedichtje er bij. Voor de familie heb ik al ideeen klaar liggen en gedichtjes. wil je wat ideeen dan hoor ik het wel. veel succes met testen en ik duim voor je

Ik betrouwens ongesteld geworden snik maar op naar de eerste  echte ronde. was na het uithalen van me spiraal nog niet ongesteld geworden en nu dus wel.

groetjes quinta

Mag ik vragen waar je vandaan komt? Ik 'ken' namelijk een Quinta van vroeger.
Spannend zo'n tijd he, ik wens iedereen veel succes met het zwanger worden.

Hoi liekuhh

dit is een nickname want er is kans dat ik bekende tegen kom hier en we willen het stil houden want dan is de verassing groter.

Ik vind het erg leuk om te lezen dat er nu steeds meer meiden zwanger zijn, wij hebben dr zo veel zin in (zwangerschap) en ik stroom over van de ideeen hihihihi

groetjes quinta

Terug
Bovenaan