Wie is ook in haar 6e week zwangerschap???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben in mijn 6e week van mijn zwangerschap. Ik ben benieuwd of er meiden zijn die (ongeveer) even ver zijn in hun zwangerschap. Hopelijk kunnen we een leuk forum starten!!

groetjes Emma

Hai Emma,

Ik ga morgen me zesde week in. E tot nu toe gaat alles goed

Hoi!!

Wat leuk dat we in dezelfde week zitten!!
Heb jij al contact opgenomen met een verloskundige? Ik ga nog een zoeken.
Heb je al last van kwaaltjes? Ik eigenlijk niet behalve wat menstruatie-achtige buikpijn. Dat vind ik wel een beetje akelig. Stiekem ben je bang dat het misgaat. Herken je dit?

groetjes Emma

Hoi!

Hier nog 1 in de 6e week! Bij mij gaat alles redelijk soepel, ben alleen erg moe en zere borsten. Heb ook bijna constant een zeurderig gevoel in mn buik. Ik hoop dat deze keer alles goed zal gaan! Volgende week heb ik mn eerste echo, dus ben erg benieuwd!!

Succes meiden!
Liefs A.

Hallo,

Ik ben nu 6,5 week zwanger. Heb zere borsten en sneller moe.
Ik heb alleen bruine afscheiding/bruin bloed verlies heb vk gebeld en mag maandag
vast komen voor inwendige echo omdat ik bang ben dat het niet goed is.
Het is niet veel wat ik verlies, alleen bij het afvegen maar vind het toch wel eng.

Als alles wel goed gaat ben ik vlgs mij 21 juni uitgerekend.

Groetjes Miekje

Hai,

Ik ga 20 nov naar de gynaecoloog en vind het wel erg spannend, ben wel benieuwd naar die kleine in me buik.
Verders gaat het wel goed, wel (soms)pijnlijke borsten en koud heel erg koud en een wat rottig gevoel in buik.

groetjes

Hoi!!

Welkom mama's!! (hi hi , dat klinkt goed hè)
Ik moet nog afspraak maken met een verloskundige. Lees dat jullie dat al hebben. Spannend hè. Denk dat het dan wel allemaal wat realistischer wordt, als je iets kan zien of horen eventueel.
al is het nog maat zo groot als een rijstkorrel of rozijntje, het is je baby!! Zucht...kijk er al naar uit. Hoop dat bij iedereen alles in orde is!!

liefs, emma

hoi

gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap
ik ben   nu   bijna 6 weken en voel me lekker
nog geen klagen
met   mijn andere 3  zwangerschappen waren het een ramp elke dag ziek
overgeven en zo maar nu gaat het nog lekker ik hoop dat het zo blijft

liefst marie31

Terug
Bovenaan