Wie is ook in haar 6e week zwangerschap???

quote: dong123 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2007 20:20:58'));

he wat leuk, ik ben ook 29 juni uitgerekend volgens internet dan. (kan straks natuurlijk nog veranderen)
En die testen...inderdaad herkenbaar! Ik heb er tot nu toe al 8 gedaan haha. Ik vind het gewoon leuk om dat streepje te zien komen haha.
Groetjes dong

hihihi, ik ben ook op die datum uitgerekend, tot nu toe...

Hallo Allemaal!

Ik ben ook in mijn 6e week zwangerschap en ben 26 juni uitgerekend (volgens de computer)! Kan idd niet wachten op de echo, zien dat het echt is! Spannend allemaal! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die het spannend vind! Maar ook zo leuk, geweldig, bijzonder!!!!
Groetjes!

Gefelciteerd allemaal!!

Ook ik ben zwanger en ik ben 28 juni 2008 uitgerekend.
Over 1,5 week heb ik een eerste afspraak voor een echo bij de gynaecoloog.

Hallo Mama's!

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd!
ik zit in mijn 6e week en ben op 28 juni uitgerekend van mijn 2e kindje. Ik zag dat er meerdere zijn op die datum, wel grappig.
Volgende week heb ik mijn eerste echo ( dit omdat wij al in het ziekenhuis liepen en zij  de eerste echo met ongeveer 6 á 7 weken willen uitvoeren ). En 13 november naar de vroedvrouw. spannend allemaal.

Groetjes Cindy

Wat heeft iedereen toch snel hun echo. Oke, sommigen omdat ze al bij het ziekenhuis lopen. Mijn vraag is of jullie (de vrouwen die niet bij het ziekenhuis lopen en verder ook geen problemen hebben gehad bij misschien een eerdere zwangerschap) er om hebben gevraagd? Ik ga pas met 9 weken naar de verloskundige en dan krijg ik nog niet eens een echo. Zal pas daarna worden denk ik. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik ook pas een echo gekregen toen ik een week of 12 heen was...

Hallo meiden, ook ik zit in mijn 6 de week op dit moment.

Voel me tot nu to best ok, wel erg moe en koud en idd gevoelige borsten, maar verder voel ik me prima. Lekker geen last van misselijkheid nog.

Heb voor aanstaande maandag eerste afspraak staan met de verloskundige en morgen komen ze langs van moeder voor moeder. Lekker spannened dus allemaal. Kan niet wachte tot eerste echo

groetjes Natascha

Hallo Gerda,

Normaal gesproken als er niets aan de hand is heb je gewoon met 12 weken volgens mij de eerste echo, had ik ook met mijn eerste. Maar omdat de 2e zo lang op zich liet wachten en wij eigenlijk geen keus meer hadden moesten wij naar het ziekenhuis ( Dit ivm medicijnen van mijn man ) als wij nog voor een kindje wilden gaan. Doordat  ik in het ziekenhuis loopt willen zij de eerste echo met 6 weken doen. Maar dan spreek ik voor mijzelf, ik weet de andere meiden hun verhaal niet.

Groetjes Cindy

Hoi allemaal

Gerda, ik las dat er bij jou gedacht is aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hoe hebben ze dit uitgesloten?
Ik loop nu ook bij de gynaecoloog i.v.m. e.v.t. buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb namelijk tot 4 keer toe hevige buikpijn gehad en bijna flauwgevallen. De klachten zijn er echter niet continue en er is geen bloedverlies. De arts vindt het echter zorgelijk.
Helaas zit ik nu dus in mega-onzekerheid betreft mijn zwangerschap. Ik wil zo graag blij zijn maar voel ook angst en verdriet.
Wie weet meer hierover?

groetjes van een verdrietige Emma

Terug
Bovenaan