Wie is ook in haar 6e week zwangerschap???

Hallo allemaal,

Hup van het zwanger worden naar het zwanger zijn.

Even voorstellen ik ben Natascha en ik ben gisteren bij de huisarts geweest omdat ik darmklachten heb. kwam alleen met een  positieve zwangerschapstest thuis haha

En ja hoor ronde 2 en nu al in verwachting. Waarschijnlijk 6 weken laatste menstruatie was op 27 september. En dan zou ik 3 juli 2008 uitgerekend zijn. Ik maak me vooral dur  Voor de zekerheid volgende week even voor inwendige echo wellicht dat ik al 11 weken ben. Maar mijn gevoel zegt van niet. Hebben jullie ook zo'n pijn in jullie darmen. Ik kan moeilijk naar de wc en lig er 's nachts wakker van. Mijn bloeddruk was wel al hoog.

90/160
Is dit echt dramatisch hoog, heeft iemand hier iets over gelezen..??

Grtjs

Natascha

quote: gerda1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-11-2007 07:54:43'));

Hallo Pimbola,

blaasontsteking komt inderdaad erg veel voor in de zwangerschappen. Ik kan er over meepraten. Loop er blijkbaar al wat langer mee omdat ze eerst dachten dat het nierstenen waren. Heb net een week kuur achter de rug en ga zo naar de dokter toe om het weer te laten controleren of het nu weg is. Wat ik wel raar vind van jouw dokter is dat hij er niet heeft op gecontroleerd. Naar wat ik van mijn dokter heb begrepen kan een blaasontsteking schadelijk zijn voor de kleine. Kan me voorstellen dat je ongerust bent en naar de gynaecoloog wil.

Mag ik je een tip geven? Koop cranberrytabletten (homeopathisch) of cranberrysap. Dat schijnt erg goed te helpen voor je blaas. Ik koop het straks ook.

Groetjes Gerda

Hoi Gerda,

Bedankt voor de tip! Ik zal het zeker gaan kopen.

Nu nog even afwachten tot donderdag.

Groetjes Bibi

Even klagen hoor . Ben zoooo misselijk en niet alleen 's ochtends, nee ik heb het dag in dag uit. En word gek van de rugpijn maar dat zal helaas niet weggaan want zit met een hernia en mijn buik...poeh. Lijk wel 4 maand zwanger. Had ik al een buik van mezelf maar dit is wel heel erg nu.

Wil me weer fijn voelen, wil van de pijn af. Ben nu al ruim 2 weken thuis van werk en word knettertjegek! Tijd wil maar niet omvliegen, zit de dagen af te tellen tot 20 november. En mijn gedachten lijken wel op de loop te zijn want ik 'denk' soms getrap te voelen . Het zijn niet mijn darmen want het is 9 van de 10x op dezelfde plek.

Wel, ik ga mezelf weer even zielig vinden op de bank hahaha.

Groetjes Gerda

Terug
Bovenaan