Wie is ook in haar 6e week zwangerschap???

Hoi,

Ook ik behoor tot deze groep... Ben nu 6 1/2 week zwanger. Vanaf het begin ook wel wat klachtjes, soms errug misselijk, pijnlijke borsten, vooral ´s avonds en heb het zoooo koud, herkenbaar? Verder begin ik al een heeel klein beetje een buikje te krijgen, lijkt net of je een paar kilo ben aangekomen, wat niet zo is hoor... Heb 21 november mijn eerste gesprek met de verloskundige en een dag later een echo.  Wou dat het al zover was , heb ik tenminste bevestiging dat alles  goed is. Nog een paar weekjes wachten...
Ben trouwens 32 jaar en ben nu zwanger van ons eerste wondertje.

Liefs,
Jazz

hoi,
ik sluit me bij jullie aan. deze morgen heeft een test mijn vermoedens bevestigd: zwanger! en volgens m'n berekening al bijna 6 weken eigenlijk. ben nogal moe en eten durft al eens op m'n maag te blijven liggen precies. Het is m'n tweede kindje, m'n zoontje is nu 19 maand.
Groetjes,
jasm.

mieden, hier nog eentje.. ben bijna 7 weken..
ga 19 november naar gyneacoloog voor echo en 20 november naar verloskundige voor intake..
vind het allemaal spannend.
borsten doen idd soms zeer.. maar ben vooral erg moe..

Hai!
Ik ben 5 weken en 3 dagen zwanger! Dat is dan toch ook mijn 6e week?
Ik heb eigelijk nergens last van, sinds een paar dagen een beetje gevoelige borsten, maar kan het niet pijnlijk noemen.
En ik word elke ochtend bijna nat van het zweet wakker. Maar ja ik weet niet of dat nou van de zwangerschap komt, of dat ik gewoon mijn winterdekbed gebruik haha.
En mijn borsten lijken nu wel ietje gegroeid, maar ja komt dat nu omdat ik er 3x per dag naar kijk, of is het echt zo.
Herkennen jullie dit meiden?? Het is ons eerste kindje dus ik heb ook geen idee wat er bij hoort en wat niet.
Ik ga pas over 1,5 a 2 weken de verloskundige bellen, en ik zal het pas echt geloven als zij zegt dat het allemaal goed zit haha.
groetjes dong

Hallo!

Ik ben nu ook iets meer dan  vijf weken zwanger, dus in de zesde week! Ik vind het ook allemaal nog erg onwerkelijk, heb wel drie testen gedaan! Herkenbaar? Waarschijnlijk ben ik 29 juni uitgerekend! Heb wel wat klachten: moe, moe, moe en zere borsten (beetje opgezwollen). Leuk om jullie ervaringen te lezen, herkenbaar!

Liefs!

he wat leuk, ik ben ook 29 juni uitgerekend volgens internet dan. (kan straks natuurlijk nog veranderen)
En die testen...inderdaad herkenbaar! Ik heb er tot nu toe al 8 gedaan haha. Ik vind het gewoon leuk om dat streepje te zien komen haha.
Groetjes dong

he hallo allemaal,
vandaag precies 6 weken en 1 dag zwanger. uitgerekend op 24 juni 2008. Heb vorige week donderdag een test gedaan en ik bleek zwanger. kon haast niet anders, want ik was al de hele week misselijk en erg moe. Heb sinds gisteren pijn rond mijn navel, maar dat is de bandenpijn zei de huisarts. Heb ook weinig trek in eten. Was vandaag bij de huisarts en omdat ik al 7 jaar medicijnen slik voor hoogbloeddruk(erfelijk) heeft hij gebeld met de gynaecoloog en in overleg ga ik eerst daar heen. De huisarts heeft meteen een afspraak voor volgende week donderdag gemaakt voor een echo en daarna naar de gynaecoloog. Ik vind het wel heel spannend allemaal. Ik ben 31 jaar en dit is mijn eerste zwangerschap en vind het leuk om van mede 6 wekers hun ervaringen te lezen,
groet van Anita

hallo allemaal,

ik ga aanstaande zondag mijn 6de week in. Op 29 juni (mits het goed gaat) ben ik uitgerekend. Mijn zwangerschap is niet zo goed gestart. Ik liep al een week na de laatste menstruatie met problemen. We dachten eerst o.a. buitenbaarmoederlijke zwangerschap toen dat was uitgesloten werd het nierstenen volgens de huisartsenpost en nu weet ik vanaf afgelopen maandag dat het een zware blaasontsteking is. Ook heb ik heel erg last van mijn rug (hernia) en over bandenpijn nog maar te zwijgen . Wel, ik durf hierdoor dus eigenlijk niet te hopen dat de kleine tot eind december blijft zitten (riskante periode dan voorbij ongeveer). Met mijn 2 dochters heb ik nooit zoveel problemen gehad. Ik ga hier net zoals iemand anders op 20 november naar de verloskundige. Kan de dagen niet aftellen  en hopen dat ik snel een echo krijg.

Wel, dit was het eerst in een notedop. Ga eerst even verder lezen wat hier allemaal staat van jullie

Groetjes Gerda

Terug
Bovenaan