Wie is ook in haar 6e week zwangerschap???

Hallo Pimbola,

blaasontsteking komt inderdaad erg veel voor in de zwangerschappen. Ik kan er over meepraten. Loop er blijkbaar al wat langer mee omdat ze eerst dachten dat het nierstenen waren. Heb net een week kuur achter de rug en ga zo naar de dokter toe om het weer te laten controleren of het nu weg is. Wat ik wel raar vind van jouw dokter is dat hij er niet heeft op gecontroleerd. Naar wat ik van mijn dokter heb begrepen kan een blaasontsteking schadelijk zijn voor de kleine. Kan me voorstellen dat je ongerust bent en naar de gynaecoloog wil.

Mag ik je een tip geven? Koop cranberrytabletten (homeopathisch) of cranberrysap. Dat schijnt erg goed te helpen voor je blaas. Ik koop het straks ook.

Groetjes Gerda

Hallo dames,

Ik heb toen ik wist dat ik zwanger was een bezoekje aan de HA gebracht (wilde me zien in de eerste 3 maanden)  en deze wilde dat ik bloed liet prikken (bij mijn vorige zwangerschap en andere HA hoefde dat niet). Vandaag krijg ik de resultaten te horen aan het einde van de morgen.
Ik ben benieuwd hoewel ik een aantal dingen al wel weet als mijn bloedgroep en rehsusfactor. Het meest nieuwsgierig ben ik naar ijzer en suiker.
Ook ben ik benieuwd of hij deze gegevens doorstuurt naar de VK of dat ik daar alsnog een formulier krijg om nog eens bloed te laten prikken.
De vorige keer kreeg ik het prik formulier via de VK. Beetje vreemd vind ik het wel. Ik zal het straks nog eens vragen aan de HA.

Groetjes Bloem 25

hoi,
ik moet morgenvroeg ook bloed laten prikken. dat kan bij mij wel bij de verloskundige. ik geloof dat ze vooral het zwangerschapshormoon nakijken en idd of je genoeg ijzer en andere vitaminen en mineralen hebt. tijdens m'n vorige zwangerschap hebben ze in t begin een paar keer bloed genomen om te onderzoeken. ik hoop eigenlijk dat ik wat extra ijzer zal mogen nemen, want voel me nogal flauw....
hoe voelen jullie je?
jasm.

Als ik te snel op sta dan komen er wat vogeltjes voorbij gevlogen. Maar dat wisselt ook nog wel eens de ene dag erger dan de andere.
Verder weinig kwaaltjes.

Groetjes Bloem 25

Als je nog een leuk forum zoekt moet je eens kijken op www.zwangerschapspagina.nl . Bij de juli-mama's wordt echt heel veel gekletst en het is al lekker druk. Moet er eens komen kijken.....

xxx
Mrie

Hoi allemaal,
Wat leuk te lezen dat we met zoveel tegelijk zwanger zijn. Bij ons is de berekende deliveryday (d-day) 20-06-2008. T is voor ons wel de 3e (en laatste) keer maar het blijft speciaal!. en moe dat ik ben.... onvoorstelbaar.
Succes allemaal en geniet ervan!
mamarijke

Joepie wat ben ik blij!!

Alle bloeduitslagen zijn goed! Ik heb een mooi ijzervooraadje, een net suikergehalte en de rest was ook allemaal goed!

Dat geeft weer moed en dat was wat ik net even nodig had.

Veel succes allemaal!

Liefs Bloem 25

hoi hoi
gefeliciteerd allemaal met jullie   zwangerschap

ik heb vandaag een echo gehad
oooh wat was het spannend zeg
heb al meer keer een missing abortion (weet niet of het goed getypt is ) gehad   3 x     6-9-16 weken
daar voor dat ik bang was om te gaan
maar het hartje klopte als een terelier nou ik heb gewoon gehuild van blijschap
kon wel een gat in de lucht springen haha
maar ja we hopen gewoon dat ik minimaal 37 weken haal
gr marie

Terug
Bovenaan