Wie kiest er ook voor flesvoeding?

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 18:09:54'));

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 15:09:37'));

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 15:09:14'));

DAS weer een nieuwe (smoes AHUM) , kindjes rustiger van melkvoeding....

ik bedoel natuurlijk flesvoeding....

Waarom is dat nou gelijk weer een 'smoes'?
Als dat voor iemand een goede reden is om fv te geven, het zij zo!!!!
Sil

Zeg dan gewoon dan je geen zin hebt erin of er niets voor voelt maar verzin niet steeds wat anders, ik vind die vergelijking van nummertje 3 wel grappig.

Je hoort inderdaad steeds dingen om het goed te praten (helemaal niet nodig dus doe het gewoon niet) van ik heb FV gekregen en ben ook keigezond is inderdaad net zo stomme vergelijking als mijn opa heeft 50 jaar gerookt en heeft nergens last van gehad...

BV is nu eenmaal beter maar als je er geen zin in hebt is dat OOK prima, verzin alleen niet steeds van alles om het voor jezelf okay te maken, als je er geen zin in hebt of je kan bv niets aan je borsten velen, is dat goed! helemaal prima zelfs, alleen die smoesjes en goedpraters word ik gek van omdat het gewoonweg niet nodig is.

Maar nu bepaal JIJ dat het een goedpratertje of smoes is.
Misschien is het voor die persoon gewoon een goede reden.

Waar sommige mensen zich al niet druk over kunnen maken....
Sil

Ik vind het ook niet nodig om alles maar op smoesjes te gooien. Iedereen heeft toch het recht om zijn redenen te geven voor wel of geen bv. En wat heeft dat met roken te maken? Waarom gaan we in vredesnaam vergelijkingen trekken die niets met bv/ fv te maken hebben?
Is het dan zo dat er redenen genoeg zijn om bv te geven en "smoesjes"genoeg om fv te geven?
Vind ik een beetje superieur!!
Laten we gewoon proberen respect te hebben voor elkaars redenen voor wel of geen bv/fv.

Liefs Daan

en ik vind dat we maar eens op moeten houden met deze discussie voordat er nog meer mensen beledigd of gekwetst worden, laten we hopen dat deze discussie snel naar pagina 5 verdwijnt!

Iedereen heeft zn eigen mening, deze verschillende meningen zijn heel duidelijk naar voren gekomen, dus volgens mij is het wel klaar nu!

Het blijkt wel dat nog veel mensen de kopjes niet goed lezen.
Ik heb dit topic genoemd: Wie kiest er ook voor flesvoeding

Dus wat nummertje3 zegt gaat niet helemaal op. Ik heb het niet helemaal open gelaten.
Uit de titel blijkt dat ik op zoek ben naar mensen die net als ik kiezen voor flesvoeding. Ik  zeg er uitdrukkelijk bij  op welke reacties ik niet zit te wachten.  
Maar het is nog steeds onmogelijk om hier gewoon over te praten met "medestanders" zonder dat "tegenstanders" met modder moeten gooien.
Blijft jammer.

Zullen we nog een topic openen: wie kiest er ook voor borstvoeding?
Dan kunnen  de  "tegenstanders" daar hun ei kwijt. Everybody happy!

Groetjes

quote: LasVegas36 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 13:21:38'));

Zullen we nog een topic openen: wie kiest er ook voor borstvoeding?
Dan kunnen  de  "tegenstanders" daar hun ei kwijt. Everybody happy!

Groetjes

Die topic is kort hierna ook geopend en voor zover ik daar gelezen heb, zijn er daar geen reacties van fv-moeders, die komen vertellen waarom fv voor hun veel beter is....
Sil

Er is inderdaad een topic geopend waarin werd gevraagd wie er ook BV gingen geven..en k moet eerlijk bekennen dat ik daar ook geen FV-moeders heb zien zeuren haha... ik ga FV geven (was waarschijnlijk wel al duidelijk in de voorgaande berichten van deze oorlogtopic) en ik ga dus NIET reageren op de vraag: wie gaat er nog meer BV geven..

Eigenlijk vind ik iets wel grappig.... ik heb hem niet eens geopend om te lezen omdat ik er niet veel aan heb om dat te lezen. En ik vraag me af waarom die borstvoeders dan WEL dit openen.. waarschijnlijk om zowiezo hun mening hier neer te kunnen zetten...

Na al het gezeur op de vorige pagina's werd het weer een normaal gesprek en daarom liet ik me er verder weer buiten omdat ik allang blij was dat het geen gevecht meer was maar een gesprek over de topic.
Maar het lukt de BV-moeders ECHT niet om gewoon de FV-moeders te laten praten zonder zich erin te mengen..Doen jullie dat in de trein ofzo ook? mengen in gesprekken van anderen terwijl ze je mening niet vragen?

Maar ok...open een topic die "geef hier je mening over BV en FV"   heet... DAN pas wordt  er gevraagd om jullie mening...in deze topic niet!!

En daar gaan we weer....pffff
Ik vind het echt ongelofelijk hoe sommige mensen hier praten, vind het gewoon lachwekkend! Maar tegelijk ook super irritant als ik eerlijk mag zijn!
Inderdaad, er werd hier gewoon gevraagd wie ook flesvoeding geeft/gaat geven en dan krijg je zo'n discussie!!!
En smoesjes gebruiken???
Iedereen wil gewoon laten weten waarom ze voor iets hebben gekozen! Mama's die bv geven doen dat toch ook! (ja, want het is het "beste" voor het kindje, het is zo makkelijk, de kans op allergien is kleiner). Zijn dat ook smoesjes dan???
Precies hetzelfde lijkt me zo!

X 4dec!

En SIL, !!!!!!

Terug
Bovenaan