A
Anoniem
Guest
quote: angelaatje85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 14:44:30&apos
Ik heb ingetrokken tepels en zit echt niet te wachten op apparaten enzow.. ik vind het veel fijner dat mijn vriend ook lekker het flesje kan gaan geven en dat ik niet verplicht ben op elke verjaardag mijn tiet eruit te trekken hihi..en daarnaast nog eens de kloven en de borsten die uit hun vorm raken na het geven van borstvoeding..
Ik ben 21 en wil ze graag nog stevig houden..
Ik heb nog een zusje en wij zijn allebei gezonde vrouwen geworden met het flesje hoor! als ik eerlijik ben ken ik neimand in mijn familie die de borst heeft gegeven..
De verloskundige zei tegen mij: flesvoeding is net zo gezond als borstvoeding want tegenwoordig zitten alle nodige stoffen in de flesvoeding en er is nog vrij weinig verschil tussen dus ik geloof eerder de artsen dan iemand die mij probeert aan te praten dat ik WEL borstvoeding moet geven..
- Ingetrokken tepels kunnen net zo makkelijk BV geven als "normale" tepels.
- Je vriend kan ook het flesje geven als je kolft van te voren
- Kloven hoor je niet te krijgen als je de beeb goed aanlegd
- En je borsten raken zoiezo uit vorm van je zwangerschap, BV hoeft geen hangborsten te veroorzaken hoor (ook met de juiste verzorging te maken en hoe groot ze worden) net zoals je buik uit vorm raakt. Met jouw leeftijd zal dit zelfs minder snel gebeuren omdat alles nog zo strak is.
- Je ziet vaak bij familie waarbij BV niet normaal gegeven word dat de cyclus zelden verbroken word, iemand die FV heeft gekregen en gewend is zal dit zelf vaak ook geven
- En DAARNAAST is FV heel gezond maar kan je NOOIT vergelijken met BV, melk is bestemd voor kalfjes en BV voor beebies, en zal nooit de stoffen hebben die je in BV aantreft.
Ik snap dat iemand flesvoeding wil geven tot een paar maanden geleden wilde ik dat ook maar ga het toch proberen maareh als het niet lukt dan is het vette pech hoor ga mezelf ook niet ongelukkig maken.
Ik vind alleen wel dat er "smoesjes" (zie hierboven uitgelegd) worden verzonnen en dat is helemaal niet nodig! Als je geen BV wilt geven is dat prima maar zit jezelf niet te verdedigen is nergens voor nodig het is jouw kindje en het zijn jouw borsten
Ik krijg hier juist kritiek op andersom omdat het niet "normaal" is in onze familie om BV te gaan geven, en vind het soms wel zielig voor mijn vriend hij wil ook zo graag helpen om zijn manier en vind het wel jammer dat ik alsnog BV wil gaan proberen maar staat uiteraard achter mij.
Helaas zie je vaak zo'n kaarsrechte lijn van FV moeders en BV moeders das jammer, er zijn heel veel misverstanden over BV die mensen ervan weerhouden om te gaan proberen maar zo zijn er ook een hoop misverstanden over FV (dat het veel slechter zou zijn e.d.)
Je moet gewoon lekker doen wat bij jouw levensstijl en karakter enzo past en dat is voor iedereen anders