wie klets mee?? gestopt in februari!!

Hier nog geen teken van ook maar iets. Geen idee wanneer mijn NOD is (dus ook geen idee wanneer mijn eisprong is). Na het verwijderen van mijn spiraaltje ben ik een paar dagen behoorlijk ziek geweest (griep), daarna heeft mijn man een paar dagen ziek in bed gelegen, dus jullie kunnen je voorstellen dat er niet heel erg veel aan een zwangerschap gewerkt is . Vind het eigenlijk ook niet zo erg, ik ben van mijn 1e in maart zwanger geraakt toen was ik verschrikkelijk "bang"dat mijn kindje op 5 december geboren zou worden (2 december uitgerekend). Dus een maandje later is helemaal niet zo erg....
gr.Eveline

uiteraard kan het ook een heleboel maandjes later worden, maar vooralsnog ga ik uit van het leukste scenario

Hallo

Ook wij zijn begonnen met klussen. Vorige week waren we in euro disney en daar was ik vruchtbaar...dus hebben we even disney-geklust ;-)
 Nu zijn we heel even gestopt want ik wil liever niet dat het tussen de feestdagen geboren wordt ( heel raar misschien maar mijn man is dan ook jarig en die heeft het altijd vreselijk gevonden ) maar aangezien ik nu al me echt niet lekker voel......
Nou goed, ik klets in ieder geval lekker mee.

Mijn NOD is 22 maart...enne we hebben al een zoon van 4 ( juni 2003 )

Groetjes
Marjolijn

Hoi meiden,

Wat zijn er veel die aan het wachten zijn!! Ben erg benieuwd! Hoop voor jullie dat het raak is!! Is er inmiddels al meer bekend?

En babymama ik had je al gefeliciteerd maar hierbij nog een keer. Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan!! Wanneer ga je voor het eerst naar de verloskundige?

Ik moet nog wel even afwachten, want ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb. en heel vervelend, mijn man en ik zijn ook allebei echt beroerd, dus ook hier niet echt geklust. Nu nog 14 dagen of langer wachten.. pfff wat een opgave.

Liefs,
baby09

Hoihoi.....

Ja tot nu toe nog niks hier,wel erge gevoelige tepels,witte knobbeltjes erop.
Ik wacht vandaag af en als ik morgenvroeg nog niets gezien heb van de rode daagjes dan gooi ik er een testje er tegen aan...

Groetjes Franny

@marjolijn, nee hoor..vind het helemaal niet raar. Doe deze maand ook niet erg mijn best om zwanger te raken. Voor het kindje is het leuker om niet tijdens de feestdagen jarig te zijn. Ben zelf 15 jan. jarig en dat is een prima maand om jarig te zijn

@Franny, ben erg benieuwd...hoop voor je dat het al raak is, zou toch wel erg fijn zijn

gr.Eveline

@marjolijn,  het misselijk zijn bij een zwangerschap komt door het verhoogde HCG hormoon. Vaak kan je pas na je NOD testen (dus 2 weken na de conceptie) omdat je HCG gehalte dan pas hoog genoeg is om waar te nemen. Als je nu al misselijk zou zijn door een zwangerschap dan is het waarschijnlijk ook al wel te testen, andere mogelijkheid (een minder leuke), je hebt de griep (zoals de rest van NL). Maaaarrrrr, ieder lichaam is anders...dus je weet maar nooit!! Hahaha, conclusie, ben bang dat je niet echt een antwoord op je vraag kan krijgen en helaas gewoon moet afwachten
gr.Eveline

Hoi Franny,

Spannnend hoor!! Ik ga voor je duimen. Laat je het wel weten? Hoop het wel voor je.

Gr.
baby09

Terug
Bovenaan