Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

hoi dames

ik ben weer terug van me werk nu heeeeeeeerlijk een week vakantie goh daar ben ik ook echt wel aan toe jahoeeeee. heb lekekr gewerkt gister weer last van me buik, misschien is het wel me eisprong geweest die 3 dagen hormonen (nu lijkt het ietsie minder) heb nu ook de bekende afscheiding (heb ik me laten vertellen) dus we zullen zien wat het ons gaat brengen

liefs linda

Halloooooo. Hier nog iemand die wil mee kletsen tot we (hopelijk heel snel) zwanger zijn..
Ik ben 32 jaar, en we zijn sinds juni bezig voor een 2e. Ik heb een zoontje die in januari 2 gaat worden.. Toen ik in februari 2004 stopte met de pil was het meer zoiets van We zien wel wat er van komt, en toen was ik in april (!!) zwanger, heel snel dus... Nu ben ikvanaf juni gestopt en had stiekem gehoopt dat het nu weer zo snel zou zijn, maar helaas zijn vandaag de r.d. weer langsgekomen.. De eerste 2,5 a 3 weken ben ik er niet zo mee bezig (behalve in klusweek natuurlijk..) maar de laatste week kan ik aan niets anders meer denken, echt heel erg...
Misschien kunnen we mekaar allemaal een beetje door die "befaamde laatste week" heen babbelen..
Groetjes en tot babbels!!

He BIEB,

Hoe is het bij jou???
Zijn de RD al in aantoch??
Bij mij nog steeds niet.
Ben benieuwd hoe het bij jou is.
Ik ga denk ik morgen maar weer testen....eigenlijk durf ik helemaal niet.
Ik hoop snel wat van je te horen.
Lfs Niek

wauwie niek wat spannend pffffffffffff zou echt gek worden denk ik hihihi dat je kan wachten tot morgen ik zou denk iedere dag testen whahhahahahahah duur grapje ja ik wete het lol. heel erg veel succes en hou ons op de hoogte he spreke je wel weer op msn.

liefs lin

Hallo allemaal!

Wat een leuk forum.'T lijkt me leuk om mee te kletsen.
Ik zal me eerst even voorstellen; mijn naam is Jessica en ik ben 23 jr., wij ( mijn man en ik ) zijn vanaf mei 2005 "bezig" tot nu helaas zonder resultaat.

Er staan veel herkenbare dingen op dit forum. In het begin voelde ik ook vanalles, nu
"let" ik er niet meer zo op. Bij mij heeft het even geduurd voordat mij cyclus op gang kwam ( ben zelfs 3,5 mnd niet ongesteld geweest ). Van de huisarts heb ik toen een hormoonkuur gekregen, hierdoor is het wel beter geworden. In mijn temp.schema is ook niet echt een eisprong te ontdekken. Het is erg vervelend en teleurstellend om elke keer weer ongesteld te worden.

Iedereem is natuurlijk uniek en niets is helemaal het zelfde, maar zijn er vrouwen die ook soort gelijke problemen hebben?

groetjes Jez

hoi jez

welkom bij ons!! tis hier erg gezellig. ik ben het ook met je eens dat je veel herkenbare dingen leest is alleen maar fijn! jeetje wat lastig dat je cycles zo onvoorspelbaar is, ik heb er geen ervaring mee ik weet me eiegn cycles niet eens omdat ik altijd anticonceptie heb gebruikt (eerste kindje door pil heen).

ik wil je heel veel succes wensen en hopelijk zijn we strax allemaal lekker zwanger

liefs lin

Hey lin!

Dat je zo zwanger bent geworden van de eerste, een cadeautje!
Hoe sta je er nu voor? En wat wordt er bedoeld met nod?

Liefs Jez

Even rust en dus even tijd om te kijken hoe het hier is.

An74 en Jez, welkom hier!!
Leuk dat jullie mee komen kletsen. Het wordt hier zo een gezellige boel.
Ja, an74, we kunnen elkaar hier heel goed proberen door die befaamde week heen te helpen. Dat was ook een beetje mijn opzet toen ik deze topic begon. In zo'n week gaat er namelijk zoveel door je heen en het is vaak heerlijk om   dat met iemand te delen.
We hopen hier toch echt met z'n allen op een zwangerschap!!

Jez, ik kan me voorstellen dat je echt teleurgesteld bent elke keer. Je wilt het toch ook zo graag? Jammer dat je temperatuur jou ik niet heel veel duidelijkheid geeft. Dan blijf je toch een beetje onrustig, niet?
Meid, ik hoop dat je ondanks alles hier gezellig mee komt kletsen en je snel zwanger mag zijn.

He Linda, lekker vrij? Je man was toch ook vrij? Gaan jullie nog iets leuks doen met de kleine? Ik hoop maar dat ik het goed heb, kan je verhaal niet teruglezen, maar ik dacht dat je even een week ofzo vrij was. Anders...sorry.

Niek, wat moet jij lang in spanning zitten zeg. Toch wel goed dat je een poosje wacht voor je gaat testen. Ging je nou binnenkort weer testen? Als ik jou was zou ik wanneer ik een wek overtijd was gaan testen. Hopelijk geeft hij dan goed nieuws.

Nou alle andere meiden, snel zwanger worden he!!!

Ik stop weer even. Ga maar eens wat in huis doen

Liefs Til

Terug
Bovenaan