Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

BIEB!!!!! wat spannend!!!!!!!!!!!!
Nog geen   rode duiveltjes op bezoek gehad???
Oh echt spannend zeg, word er zenuwachtig van.
Bij mij zijn ze ook nog niet langs gekomen, nu al zo'n 1.5 a 2 weken last van mijn tepels. Verder volgens mij nergens last van.
Ik ben echt zo benieuwd maar durf nog niet te testen.
Succes Bieb,
en natuurlijk succes voor iedereen.

Lfs Niek

hoi dames,

ik ga zo naar me werk heb weer een nachtje de laatste en dan ff lekekr vrij met me mannetje morgen kom ik nog ff buurten. succes meiden die nu hun nod hebben ik duim voor jullie

liefs lin

hoi dames
hier is nog niks te bekennen heb wel steken links onder in en erge strake gevoelige borsten we zien wel heb nog niet getest goed van me he hahaha
mischien van weekensd als de duivels niet zijn gekomen
groetjes ga nu me bedje in
maaike

hoi allemaal

ik heb morgen of een paar daagjes later mijn nod .ik weet niet precies of ik nu van 28 of 24 dagen moet uitgaan maar we zien wel. Heb in iedergeval bijna nergens last van alleen vandaag een beetje misselijk vanavond onder de douche ineens  .  Maar mijn lichaam zou mij wel voor de gek houden daar gaan we maar van uit. Morgen een vrije dag ga naar het concert van Marco Borsato en nog even winkelen dus hoef mij niet te vervelen.Nou   maar hopen dat de rd wegblijven.
groet indy

hoi allemaal,
ik wil me ook even voorstellen. ik kom af en toe even kijken. ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. maar dan weten jullie wie ik ben. ik ben lautje ben 25 jaar. en heb afgelopen week een miskraam gehad met 5,5 wkn zwangeschap. (vanaf okt 2005 zijn wij druk aan de klus voor een kindje)
allemaal heel erg veel suuk6 en hopen dat we allemaal incl ik zelf gauw zwanger zijn.
gr. lautje

Hoi allemaal,

Zal me ook eventjes voorstellen. Ik ben Manon, ben 29 jaar , ik ben getrouwd en heb een zoon van bijna 6 en een dochter van bijna 3. Ik heb altijd 3 kinderen gewild maar mijn   man vond met 2 het gezin compleet. We hebben dan ook alle babyspullen weg gegeven. In april bleek ik ineens zwanger te zijn van de derde ( ik ben zwanger geraakt door de pil heen). Na de schrik waren we  heel blij mee met een derde kerstkind, ik was net als met mijn andere twee weer met kerst uitgerekend. Helaas bleek in mei met 11 weken dat ik een bbz had. We hebben veel verdriet er van gehad, maar hebben daarna wel besloten om bewust nog een derde te willen.We zijn nu in de 4e ronde en mijn NOD is 10 november.

Tot schrijfs, Manon

Hoi, daar ben ik ook even weer,gisteren de hele dag gewerkt en 's avonds kraamschudden bij collega.

Leuk dat er weer wat nieuwe mensen bij zijn gekomen.

Manon: Wat leuk dat jullie ook voor een derde gaan,wij ook! Jij bent dus ook een "jonge" moeder,ik was ook op mijn 22e al moeder.

Volgende week hebben de kids lekker een weekje vakantie,heerlijk,vind ik altijd gezellig.
Gaan we gezellig naar de stad,knutselen,koekjes bakken.

Groetjes

Hoi,

Even weer een beetje bijkletsen.

Manon en Lautje als eerste wil ik jullie even welkom heten. Leuk en gezellig dat jullie mee komen kletsen.

Indy, wat spannend inderdaad. Je kunt nu afwachten en dat is zo leuk....(maar niet heus)  Het is natuurlijk wel leuk als je goed nieuws krijgt na al dat wachten. Ik hoop het voor je.
Veel plezier bij het concert van Marco, gaaf dat je daar heen gaat.

Dan Bieb,   jij bent aan het afwachten. Dat las ik ook al ergens anders en ook daar heb ik al wel een berichtje achter gelaten. Spannend hoor, ik hoop zo voor je!!

Nou, meneertje hier is het een beetje zat. Ik zal hem toch maar weer even zijn verdiende aandacht geven.

Spreek jullie wel weer.

Liefs Til

Terug
Bovenaan