Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hoi Til, jazeker vind ik het heel spannend om voor nr 3 te gaan.
Na de bevalling van de eerste  durfde ik eigenlijk nooooit weer,(echt een rot bevalling gehad).
Maar na 5 jaar begon het toch wel weer te kriebelen,eerst nog een miskraam gehad maar daarna snel weer zwanger.Toen nr 2 kwam was onze oudste al 6,5.Heb dus weer heerlijk genoten van de baby omdat de oudste al op school zat.
We hebben maar 3 slaapkamers,dus vandaar dat we het een poosje bij 2 kids hielden,ik vind het persoonlijk erg belangrijk dat ieder kind zijn eigen plekkie heeft.
Maar diep in mijn hart wou ik heel graag een derde.
Na veel overleg en het besluit om er een  vierde slaapkamer bij te bouwen gaan we er nu dus weer voor.

Hoe oud is jou zoontje??

Vlindertje

Hoi allemaal,

Even een vraagje voor degene die er iets van weten.  
Misschien  heeft het consultatiebureau een fout gemaakt bij de vaccinaties van m'n zoontje. Iemand enig idee hoeveel hij er gehad zou moeten hebben met 14 maand? Hij moet morgen heen en zal dan weer een vaccinatie krijgen. Maar, had hij er met 11 maand ook een moeten hebben. Staat wel in z'n boekje maar toen ik met 11 maand rekende op de prik die ze zelf hadden opgeschreven kreeg hij die niet.
Hoe zit het nu?

Hoi Vlindertje
Ik las inderdaad dat je tussen de 1e en 2e een miskraam hebt gehad. Dat is niet iets wat je graag mee wilt maken. Fijn dat je toch opnieuw zwanger mocht raken en een gezond kindje hebt gekregen.
Dus ook nummer 3 is nog spannend! Had ik wel gedacht hoor, maar je weet het niet.

Weer een heel verhaal zie ik al wel. 'k Zal maar weer snel stoppen.

Dikke  Til

Hallo,
Ik ben nog wakker dus laat ik nog maar even een laatse berichtje achter.
Ik ga zo toch echt maar snel slapen want begin trek te krijgen in een sigaret, ben nu 5 dagen gestopt en het valt me gelukkig wel mee.

Til: bedankt voor je berichtjes, ik wacht af en heb ook in mijn achterhoofd dat mijn lichaam misschien eerst even moet ontpillen en me een beetje in de steek gaat laten.
Ik durf daarom ook niet meer te testen, bang voor weer negatief bericht (ik kom er liever achter door de rode duiveltjes) Ik wacht dus zoiezo tot eind van de week.

Trusten!!!

Lfs Niek•

hallo allemaal
ik ben maaike 31 jaar en heb al zoon van bijna 9
en ga nu bvoor de 2de spannend hoop dat ik vandaag geen rodde duivels krijg is vandaag me nod
dus afwachten maar wil pas zat of zondag testen als nog niet ongi ben.
spannend allemaal ik heb wel last van me borsten er zitten op rechter tepel allemaal builtjes op en linker maar 2 we wachten maar af.
groetjes tot typs maaike

Hoi Meiden,

Niek, goed dat het zo lekker gaat met stoppen joh! Petje af!!

Til, ik heb ff in het boekje van mijn dochter gekeken en met 14 maanden kreeg ze 2 prikken in haar arm. BMR en Men C. En met 11 mnd heeft de de 4e DKTP/Hib gehad.

Nu is ze er gelukkig weer even van af. Want ik vind het altijd een erg naar iets.
Maar ja, voor een goed doel neem ik me dan maar voor.

En omdat mevrouw nog steeds graag ALLES in haar mond stopt ben ik maar wat blij dat ze is ingent hihi!

Vandaag dus mij NOD. vanmorgen nog een nega test gahad. Dus maar ff een dag of 3 wachten. Dan nog niet ongi... dan weer testen!! Ik heb er echt nog goede hoop op!

Hallo allemaal,,

Ben al vele forums aan het volgen, maar   dit topic sluit wel goed bij me aan!
Dus zou graag gezellig met jullie meekletsen.
Wij zijn ook bezig zwanger te raken en wel voor de 3-de.
wij hebben al 2 dochters.
De eerste 2 keer ging het zwanger worden ook niet zo vlot, maar voor de dere helemaal niet.
Ben nu 2,5 jaar bezig!!! Wel heb ik in juli een miskraam gehad, was toen 6 weken zwanger.
Aan de ene kant natuurlijk erg blij te weten dat ik toch nog zwanger kan raken en aan de andere kant erg verdrietig dat het dan toch mis gaat.
Zit op dit moment ook tegen mijn NOD aan, dus weer erg spannend!

Nou hoop gezelli te kunnen kletsen hier, geeft je toch wat afleiding

Groetjes Sunny

hoi dames

hihi til ik klus me rot hihiih wij klussen gemiddeld 5 dagen in de week alleen niet als ik werk snachts. Dat doen we niet voor het zwanger worden maar gewoon tja dat doen we gewoon whahah. Ik voel me de laatste 3 dagen erg klote in me vel de hormonen gierennnnn door me lijf rond een uur of 10 smorgens begint het ik voel me dan echt kwetsbaar zeg maar! als ik iets op tv zie wat ik zielig vindt kan ik echt verdrietig worden nah jahh wat is dit denk ik dan. Als er iets tegen me gezegt wordt wat verkeerd aankomt kan ik echt huilen als een klein kind het slaat echt nergens op. Ik snap er niks van een zwangerschapskwaal kan het volgens mij niet zijn omdat me nod er pas tegen 1 nov is. maar ja wat is het dan???

ik moet vandaag weer werken heb er wel zin in wel lastige gesprekken op me werk dus ben benieuwd. en na deze dienst heeeeeeeerlijk een week met me mannetje vrij zo zin in.

gaan jullie nog wat doen in de vakantie?? ow en dan heb ik nog een vraag wie zorgt er voor jullie kindje als je werkt? als dat opa oma of tante is dan kan je subsidie krijgen echt geweldige methode. wij gaan het doen en hebben gster gesprek gehad dus ben benieuwd of er meerdere zijn waar opa of oma of zus ed oppast.

liefs linda

Dag dames,

Eerst maar even een welkom aan Sunny en Maaike. Leuk dat jullie mee komen kletsen. Jullie maken het hier ook nog eens meteen extra spannend. Allebei wachten dus op je nod. Met een beetje geluk zijn jullie gewoon allebei zwanger!!

Bieb jij doet dan gezellig net die meiden van hierboven mee, en dan zijn jullie gewoon alle drie zwanger!

Ach, was het maar zo makkelijk he? Maar, ik hoop het wel voor jullie alledrie.

vanmorgen met mannetje naar consultatiebureau geweest. Hij kreeg de 2 prikken die hij had gemist extra bovenop de BMR van vandaag. Hij heeft dus net 3 prikken gehad. Op allebei de bovenbenen een pleister en één op zijn linkerbovenarm. Wat heeft hij gehuild zeg. Echt heel zielig.
Heb ook nog even gepraat met de arts over afgelopen weekend. Meneer heeft toen waarschijnlijk BHS gehad. Dat is Breath Holding Spell. De arts gaf aan dat dat inderdaad het geval zal zijn. Daar zijn we dus niet zo blij mee. Hopen dat hij het niet weer krijgt en het gewoon bij 1 keertje laat.
Dat was het van mijn kant.

Linda, succes met die hormonen van je die zo hard door je lif fietsen. Maar goed dat je online bent en we je niet in het echt zien. Waarschijnlijk zien we dan om de zoveel tijd je stemming wisselen. Hihi.
Meid succes ermee. Wie weet betekent het wel iets heel leuks!

Ik spreek jullie wel weer.

Dikke  Til

Terug
Bovenaan