Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hoi Lady's

Ben polla en ik ben bijna 27 jaar en hoop dat ik me bij julie mag voegen.
Wij zijn aan   klussen voor ons tweede kindje en zitten nu in ronde nr 4.
Ben van beroep chemisch analist en werk 5 ochtenden in de week.
Zit op dit moment thuis met een verbrijzelde voet en in rouw verwerking van onze Loek, dus heb alle tijd om lekker te kletsen (mijn man werkt weer hele dagen en heb dus de tijd).
De fysio heeft nu eindelijk officieel toestemming gegeven om te kunnen klussen, want mn voet duurt nog wel 6 mnd voordat ik t helemaal genezen is.
Wens iedereen veel klusplezier en typeplezier.

Groetjes polla

Welkom Polla,

Tsjonge wat een verhaal zeg. Je schrijft er redelijk nuchter over, maar het lijkt me toch niet niks een verbrijzelde voet. Maar, kom hier maar gezellig meekletsen hoor!!
Hopen dat je maar snel zwanger mag zijn.

Liefs Til

hallo Dames!

Heb een vraagje: heb heel de avond al barstende hoofdpijn en ongipijn onder in mijn buik..... Mijn NOD is 27/10 en ik heb altijd een cyclus van 28 dagen, echt altijd netjes op tijd en nooit te vroeg..... Als ik nu ongi wordt is dat een week te vroeg.... heeft iemand van jullie daar ervaring mee??? Weet iemand van jullie wat dit kan zijn?

Maak me namelijk een beetje zorgen....

Alvast bedankt, Liefs Kim

hoi littlekitty,
hoe lang ben je al gestopt met de pil dan??
Ikzelf 4 maanden en heb dus tot nu toe een onregelmatige cyclus 27dagen 30dagen 34dagen!
Toen ik nog aan de pil was was mijn cyclus langer dan die 27 dagen.Dus ik ben ook weleens eerder ongesteld geworden!
Maar mischien heb je een beetje last van griep, bij ons in de buurt heersen deze klachten namelijk!
Ik hoop dat ik je wat gerust heb kunnen stellen!

Even wat anders, wat is het op moment rustig op het forum he!!!!

xxx annie1

Ha Annie,

Je hebt gelijk. T is erg rustig op t forum.
Hoor graag snel weer iets.

Groetjes Polla

Heej Dames!

Ben ik weer! Een griepje zou wel kunnen ja, maar ben voor de rest niet echt misselijk of echt "grieperig". Ben nu bezig aan de derde cyclus na de pil en die andere twee waren keurig netjes net als anders, gewoon 28 dagen. Ben een half jaar geleden ook een paar maanden gestopt met de pil en toen was ik ook gewoon heel regelmatig....
Kan het zijn dat ik dan misschien nu pas ga ontpillen???

Liefs Kim

Ha kim,

Heb je t al heel de dag of is t maar n korte periode. Ik heb zelf nog nooit n innesteling gevoeld, maar zou t dat niet kunnen zijn.
Ik heb nooit hoeven ontpillen dus daar kan ik je ook  niet mee helpen. Sorry.
Duim voor je .

Liefs polla

Terug
Bovenaan