Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hallo polla!

Heb het eigenlijk alleen vanavond nog maar. Dit is de eerste keer dat ik zwanger probeer te raken, dus ik zou ook niet weten hoe een innesteling voelt....
Heb jij dat wel eens gevoeld?

Liefs Kim

Ha kim,

Nee heb nog nooit geen innestelling gevoeld. Van loek was ik na 2 maanden al zwanger en had niets in de gaten. Nu ben ik al een week overtijd maar voel nog steeds niets dat wijst op rd en weet t zelf nu ook niet meer.
Wanneer was je Nod ook alweer?

Liefs Polla

Heej polla!

Mijn NOD is 27/10. Tja ik voel wel het een en ander, maar of dat echt zwangerschapsverschijnselen zijn, wet ik niet.
ik wil het natuurlijk ook wel graag en ben bang dat ik mezelf al die kwaaltjes voorhoud....

Liefs Kim

Hoi Meiden,

Mag ik ook nog een beetje mee blijven kletsen nu ik wel zwanger ben???
Hoop dat ik op die manier positieve vibes naar jullie over breng!!!!
En dat julle ook allemaal heel snel dit super gelukkige gevoel mogen ervaren!!!

(en al beginnende misselijkheid hahaha!)

Polla, ik blijf het echt verschrikkelijk vinden om te lezen dat jullie Loek zijn verloren.
Wiegendood... volgens mij betekend dat niets meer als dat ze er geen verklaring voor hebben kunnen vinden of wel? Ik vind het heel knap van je dat je er hier over praat en super dat je wel al zo ver bent om aan een nieuw kindje te denken. Is Loek je enige kindje? En hoe ben je aan die verbrijzelde voet gekomen?? Hoop dat de toekomst je weer toe lacht joh!

Liefs Bieb.

Hoi Kim,

Ik lees net je berichtje over hoofdpijn en pijn in je onderbuik, ik kan me bij jou aansluiten, ik heb het namelijk ook gehad gisteravond, ik dacht ook gelijk heee wat is dit ik moet de 27e pas ongi worden.....
het is een raar gevoel net of het ieder moment kan doorzetten of er iemand van binnen alles naar elkaar toe trekt of zo, ik heb bij m'n vorige zwangerschap nergens last van gehad of niet gemerkt omdat ze hadden gezegd dat ik niet op een natuurlijke manier zwanger zou kunnen worden, dus is het me niet opgevallen.

Ik had toen nog 1 test   liggen en ik moest op een zaterdag ongi worden en dat was niet zo dus heb ik rond 12 uur na het middag eten eigenlijk voor de grap de test gedaan en dat was gelijk 2 dikke strepen. Ik kan me dus echt niet meer voor de geest halen hoe ik me de dagen ervoor heb gevoeld omdat ik meestal hoofdpijn heb als ik het moet worden maar dat is eigenlijk pas een dag voor de rode duivels er zijn kan de klok er op gelijk zetten....

Oh het zou wel geweldig zijn he als we op de zelfde dag een test doen en allemaal een positieve test zouden hebben...
Heb je een test in huis of niet?
Ik heb er nog geen gehaald omdat ik weet dat ik niet kan wachten, heb al heeeeeel veel geld aan testen uitgegeven.

nou we gaan de langste dagen tegemoet....we slepen elkaar er wel doorheen iedereen trouwens die nog moet wachten hoor.

Liefs, Ineke

Bieb,

natuurlijk mag je mee blijven kletsen. Je kunt ons dan mooi allemaal aansteken met het zwangerschapsvirus toch?

Al iets van Niek bekend?   Zij zou vanmorgen ook testen dacht ik?

We wachten wel even af.

Liefs Til

Ha Bieb (en andere ook natuurlijk),

Loek is ons eerste kindje en hij is geboren op 261205( ons eigen kerstkindje) na een bevalling van 20 uur. We waren heel snel zwanger van Loek namelijk 2 maanden en waren dolgelukkig. Loek is overleden aan wiegendood en dat is idd een benaming als ze t niet meer weten. Loek is waarschijnlijk door n verkoudheid oppervlakkig gaan ademhalen en dan krijg je geen zuurstofrijk bloed naar je hersenen. Hij heeft waarschijnlijk dat deel in n hersenen niet voldoende ontwikkeld. Hij is gestopt met ademen en zn hersenen hebben niet meer de prikkel gegeven om terug te gaan ademen. T is namelijk heel normaal dat baby's even stoppen met ademen, maar krijgen dan altijd wel weer die prikkel. Wij hebben geen obductie laten plegen, maar dat hebben ze ook afgeraden omdat t n klassiek geval van wiegendood is.
Een volgend kindje wordt in Belgie onderzocht dmv een slaaptest. Ze kunnen dan al zien of dat er een storing is. De volgende komt ook n jaar aan n monitor te liggen. Thuis en op t kdv.
T moet via belgie, want in ned willen ze daar niet aan. Het gebeurt hier immers maar 50 keer per jaar voor!!!!!!!!

Mn verbrijzelde voet? ja dat is ook weer n verhaal apart.
Wij zijn uitgenodigd bij vrienden in de ardennen om er even uit te zijn. We zijn lekker meegegaan en halverwege t weekend vroegen ze of we langer wilde blijven. Ja is goed. We zijn langer gebleven. Dinsdag gingen we naar n rivier. Lekker zwemmen met de hondjes. Er waren veel mensen al in t water gesprongen en ik wilde dat ook proberen. Ik kwam op een onderwater liggende rotsblok terecht en sprong zo mn voet van mn onderbeen. Heb 2 weken in t ziekenhuis gelegen ( hebben alles met pinnen, schroeven en platen vastgezet)  en heb 2 maanden in t gips gezeten. Nu 3 x per week fysio en dat nog min 6 maanden.
Krijg nooit meer de volledige functie van mn voet terug, maar heb nu groen licht gekregen van fysio om voor n volgend kindje te gaan. Je moet natuurlijk wel dat gewicht kunnen dragen (was van Loek 22 kg aangekomen).
Je ziet geen gelukkig 2006. Op naar 2007 wat mij betreft.

Liefs Polla

Hej santje!

Ja ik voel me nu wel weer ok eigenlijk....
Alleen nog een beetje hoofdpijn, maar dat is te verwaarlozen. Ben echt benieuwd wat dat gisteren is geweest. ik had echt het gewoen dat de duivels ieder ogenblik konden doorkomen, ook al is dat dan een week te vroeg...

ik heb wel een test liggen, al een paar weken......
Als mijn ventje er niet zou zijn zou ik hem al lang gedaan hebben. maar ik denk dat de kans dat er twee streepjes verschijnen behoorlijk klein is dus hij heeft gezegd dat we beter nog even wachten....

Ik hoop dat ik het kan volhouden, want dit wordt zeker weten de allerlangste week van mijn hele leven!!!!!

Hoe gaat het nu bij jou??

Liefs Kim

Terug
Bovenaan