Hoi Kim,
Ik lees net je berichtje over hoofdpijn en pijn in je onderbuik, ik kan me bij jou aansluiten, ik heb het namelijk ook gehad gisteravond, ik dacht ook gelijk heee wat is dit ik moet de 27e pas ongi worden.....
het is een raar gevoel net of het ieder moment kan doorzetten of er iemand van binnen alles naar elkaar toe trekt of zo, ik heb bij m'n vorige zwangerschap nergens last van gehad of niet gemerkt omdat ze hadden gezegd dat ik niet op een natuurlijke manier zwanger zou kunnen worden, dus is het me niet opgevallen.
Ik had toen nog 1 test liggen en ik moest op een zaterdag ongi worden en dat was niet zo dus heb ik rond 12 uur na het middag eten eigenlijk voor de grap de test gedaan en dat was gelijk 2 dikke strepen. Ik kan me dus echt niet meer voor de geest halen hoe ik me de dagen ervoor heb gevoeld omdat ik meestal hoofdpijn heb als ik het moet worden maar dat is eigenlijk pas een dag voor de rode duivels er zijn kan de klok er op gelijk zetten....
Oh het zou wel geweldig zijn he als we op de zelfde dag een test doen en allemaal een positieve test zouden hebben...
Heb je een test in huis of niet?
Ik heb er nog geen gehaald omdat ik weet dat ik niet kan wachten, heb al heeeeeel veel geld aan testen uitgegeven.
nou we gaan de langste dagen tegemoet....we slepen elkaar er wel doorheen iedereen trouwens die nog moet wachten hoor.
Liefs, Ineke