Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hoi tante Polla,

Dit is nu de derde ronde die we in zijn gegaan zonder pil. Maar, de eerste ronde was niet echt serieus en soms ook nog beschermd. Nu gaan we er dus in principe voor de 2e ronde echt voor.

Niek, wat vervelend dat je nu weer negatief hebt getest. Ik hoop nu toch ook stiekem voor je dat je dan maar gewoon de rode duiveltjes mag krijgen. Zo niet, dan toch minstens heel snel een positieve test, want dit is wel zo vervelend voor je!!
Meid ik denk aan je hoor. Heb ook de hele dag zitten wachten op een berichtje. Jammer dat het dan zo'n berichtje is. Maar, kop op meid!! We gaan ervoor, toch?

Alle nieuwkomers, klets maar gezellig met ons mee.

Dat was het weer voor even. Eerst maar eens een klein moe mannetje op bed leggen.

Liefs Til

hoi hoi allemaal
wel een hele lijst al zo. erg leuk maar af en toe wel lastig te volgen. dan heb ik iets gelezen en moet ik weer ff terug bladeren welke naam erbij hoord. lol
ik heb as maandag afspraak bij ha ivm de miskraam.   hoop dat alles goed is en we gauw weer mogen klussen.
 kus lautje

ps de zwangeren gefeliciteerd, en de gene die nog is spanning zitten ik duim voor jullie. en de rest succes met klussen!

Hai Til

Bedankt voor je lieve berichtje!!!!
Ik hoop ook dat de RD nu zo snel mogelijk komen zodat ik door kan naar ronde 2.
Ik vond het erg vervelend van de negatieve test maar besef wel dat ik net pas ben begonnen en dus niet te veel moet "zeuren" er zijn mensen die nog langer moeten wachten.
Ik ga dus hopelijk zo snel mogelijk door naar ronde 2
Succes voor iedereen.
En wanneer mijn volgende Nod is laat ik het jullie weten.

Lfs Niek

Hoi allemaal,

Hier gaat alles zijn gangetje, heb weinig te melden. De rode duiveltjes zijn verdwenen en ik ben deze ronde begonnen met temperaturen. Ik wil door het teperaturen kijken of ik mijn eisprong voel. Ik geloof van wel, maar wil daar zeker van zijn. Vind het wel lastig om op hetzelfde tijdstip te temperaturen. Doordeweeks lukt het nog wel, de wekker gaat altijd om 6 uur, maar in het weekend is het wat lastiger.
Volgende week hebben de kids vakantie en kan ik ook lekker een dagje uitslapen. Ik werk 4 diensten in de thuiszorg en dat gaat volgende week gewoon door.
Nou dat was het voor mij, voor vandaag.

Groetjes, Manon

quote: Niek1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-10-2006 17:54:12'));

Niek         nod   16 okt NEGATIEF
bieb           ZWANGER
Indy            nod   20/24 okt?   Wordt ook al spannend
Ineke         nod 27 okt
Kim              nod    27 okt
Lene           nod   28 okt
Annie1     nod 1 nov
Linda          nod 3 nov?
Til                     nod 15 nov ? (even een beetje kluts kwijt)
polla            nod 15/17 nov Manon nod 10 nov

hoi allemaal

Er is nog geen  te bekennen. Ik dacht eerst van vrijdag want toen had ik een beetje buikpijn maar ook dat is weer verdwenen. heb alleen last van mijn borsten of ze heel zwaar zijn. en verder nu niets meer. Maar kan nog steeds want dit is dag 26 de vorige keer was mijn cyclus 24 dagen en daarvoor 28. We wachten maar af wel spannend nu.Verder Marco Borsato was supergaaf vrijdag. Laat weer terug en ik moest zaterdag ook nog werken maar dat was het zeker waard.Nou iedereen een fijne dag gewenst.
groetjes Indy

Lijst bijgewerkt:

Niek         nod   16 okt NEGATIEF
bieb           ZWANGER

Ineke         nod 27 okt
Annie1     nod 1 nov
polla            nod 15/17 nov
Manon          nod 10 nov
Liene        nod 18-10 nov (2e ronde)

Sorry, nogmaals:

Niek         nod   16 okt
NEGATIEF

Bieb
          ZWANGER
Ineke         nod 27 okt
Annie1     nod 1 nov
Manon        nod 10 nov
polla            nod 15/17 nov
Liene              nod 18/20 nov (2e ronde)

Terug
Bovenaan