Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

vergeet mijn beroeperbij te zetten haha gaat lekkerrrrr verkoopster

haha ik de uren
heb contract 18 uur maar het zijn gewoon 2 a 3 dagen van ongeveer 10 uur dus overuren genoeg voor mij.
vind het ook genoeg zo hoor, alleen zou ik wel wat meer weekeinde vrij willen hahah dan zou ik denk ik moeten stoppen met werken. en dat gaat fin. niet.
maar ik vind het heerlijk lekker door de weeks mama en in het weekeind werken.
de kleine slaapt nog even lekker maar ik denk dat ie elk mom wakker kan worden en dan gaat de comp weer uit.

groetjes poohbeer

Ik werk op een BSO (buitenschoolse opvang)
Ongeveer 24 uur, 5 middagen in de week van 14.45 tot 18.15 of van 11.45 tot 18.00
Ook heb ik voor erbij 6 uur in de week schoonmaak werk (ochtend)
Als ik eenmaal zwanger ben wil ik het schoonmaakwerk opzeggen.
En na de bevalling wil ik zoiezo op de BSO minder gaan werken.

Gr. Niek

Hallo dames,

Ik kom ook gezellig meekletsen,een leuk initiatief!
Ik ben Lene, 34 jaar (nog een paar weken dan word ik 35).
Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen,een jongen van 6 jaar en een meisje van 4 jaar.
En ben dus al 2 keer zwanger geweest, ik was beide keren vlot zwanger.
Ik heb altijd 3 kinderen gewild maar mijn man vond 2 wel genoeg.
Mijn wens naar een derde ging maar niet weg, dus na vele goede gesprekken met mijn man hebben we besloten om er toch voor te gaan.En daar ben ik natuurlijk heel blij om!
Ik zit nu in ronde 2 en denk dat ik ongeveer nu of morgen mijn eisprong heb.(Dus werk aan de winkel hihi).Ik heb een mirena gehad en was na 28 dagen weer ongesteld wat op zich heel netjes is natuurlijk.Gek genoeg ben ik er deze keer veel meer mee bezig dan de eerste 2 keer.Ik wil het ontzettend graag en denk er ook veel aan.
Het zal wel druk worden want ik heb een oppaskindje die ook nog een broertje of zusje krijgt in maart.Ik werk dus thuis als oppas,ongeveer 10 tot 15 uur per week.
Maar ik zie wel hoe het allemaal loopt,eerst maar eens zwanger worden...
Ik wens jullie allemaal heel veel succes!
De kinderen liggen op bed,mijn man is even weg dus nu lekker even tijd voor mezelf achter de pc.

Groetjes van Lene

Hallo iedereen,

Wat ontzettend leuk dat er zoveel reageren.
Iedereen zo verschillend, maar toch ook niet, we willen allemaal zwanger worden!!!
Wat een verhalen hebben sommigen zeg! Dan mag ik niet klagen hoor, niks geen operaties of andere gekke dingen achter de rug.
Ikzelf werk nog twee dagen in het basisonderwijs, erg leuk om er naast te doen. Meer dagen zou ik liever niet willen. Soms moet ik wel een keer extra komen, maar dat is heel zelden. Deze manier van werken bevalt prima, 5 dagen thuis en 2 aan het werk.
Wie  van ons zit er eigenlijk het dichtst bij z'n Nod?
Ikzelf zal waarschijnlijk eerdaags m'n menstruatie krijgen, maar hoe zit het met de rest? Linda moet waarschijnlijk 3 november, en de rest?
Leuk om met z'n allen naar toe te leven.

Liefs Til

hoi,
ik heb rond 1 november mijn nod!
hou je ons op de hoogte?
liefs annie

Hoi!

Ik heb mijn NOD op 28 oktober.Had hem ook op 4 oktober maar werd toen 3 dagen eerder ongesteld (1 oktober).Dus 2 keer in 1 maand eigenlijk.
Grappig..En erg leuk om met elkaar mee te leven want het is en blijft gewoon heel spannend.

Groetjes Lene

Ik heb maandag 16 oktober mijn NOD....SPANNEND!
Nog iemand die rond deze tijd haar NOD heeft.

Liefs Niek

Terug
Bovenaan