Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hallo allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen, wel zo netjes he..
Mijn naam is Marit, 26 jaar en sinds september gestopt met de pil. We hebben een dochtertje van bijna 13 maanden. Tijdens haar zwangerschap was ik ook geregeld te vinden op het jongegezinnenforum en heb er destijds veel aan gehad. Je deelt veel met elkaar, het geluk of het verdriet.
Ik hoop dat het geluk aan onze zijde is en dat wel niet al te lang hoeven te wachten op het tweede streepje!
Bij mijn eerste zwangerschap had ik een hele lange en onregelmatige cyclus, lees tussen de 45 en 50 dagen...erg frustrerend..waarschijnlijk omdat ik heel lang aan de pil had gezeten. Nu heb ik een cuclus van 32 dagen (hopen dat het zo blijft)
Mijn NOD is als het goed is op 5 november.
Ik heb mezelf al op de Nov. nod lijst gezet..
Nou ik wens iedereen veel plezier en geluk toe en ik hoop dat ik regelmatig mee kan kletsen.

Groetjes Marit

Hai meiden,

Gezellig forum binnen het forum. Ik heb even behoefte aan wat klets, dus dacht:   ik meng me er even is. Ik had vrijdag posi test sensi(terwijl ik midden in cyclus zit) en net een nega van de DA. Ik kan niet zwanger zijn, die   test van sensi was gewoon niet goed denk ik maar ben wel verdrietig. Toch het hele weekend beetje   hoop gehad. snif. Begin november mijn nod, dus nog maar 1,5 week geduld. Hopelijk nu meer geluk.
xxx een verdrietige annet

Hallo Annet,

Misschien begrijp ik het verkeert maar als je NOD begin november is..heb je dan niet gewoon te vroeg getest?
Hoe gevoelig een test ook is..als er geen hcg is om te meten zullen ze altijd negatief zijn..toch?

Nou sterkte..en misschien is er nog hoop!

Groetjes Marit

Hallo Annet,

Ik vind het maar raar dat je een positieve test hebt gehad, positief is in mijn ogen toch echt positief...anders kan hij en mag hij dat toch nooit aangeven?? Ik snap dat je er nu dus een beetje doorheen zit en dat je je erg rot voelt.
Ik weet niet of je nog 1.5 week kan wachten om dan weer te testen?
Anders zou ik gewoon weer zo'n test kopen van sensi, en dan kijken wat daar uitkomt.
Misschien is die test heel gevoelig en kan die al verder van te voren aangeven of je zwanger bent. Ik heb nu ook testjes gekocht die je al een week voor je NOD kan gebruiken.
Ik ben nu 7 dagen over tijd, had gister   last van mijn onderrug en onderbuik (die hele streek van voor naar achteren)...dacht "ja hoor de RD zullen wel in aantocht zijn" nou mooi niet dus.
Heb wel aan het toiletpapiertje iets bruinig vochtverlies gehad, thats it!
Nu is de pijn weg. en zit ik nog steeds in de onzekerheid.
Heb nu al 2 weken last van gevoelige tepels. En ongeveer 3 weken geleden een weekje lang een drukkende onderbuik gehad.
Oh het wachten duurd zooooo lang.

Lfs Niek

Heej Niek!

Hoe heten die testjes die je gekocht hebt en waar heb je ze gehaald.
Misschien kan ik dan stiekem toch iets eerder testen alvast..... hihihi

Ik zal voor je duimen dat jij ook positief test!!!

Liefs Kim

Heej Niek!

Hoe heten die testjes die je gekocht hebt en waar heb je ze gehaald.
Misschien kan ik dan stiekem toch iets eerder testen alvast..... hihihi

Ik zal voor je duimen dat jij ook positief test!!!

Liefs Kim

kijk op www.babybrabbel.nl
Daar kan je ze kopen.

Lfs Niek

hallo allemaal

inmiddels ben ik zes dagen overtijd
ik denk dat ik mijn eisprong dus toch een hele tijd later heb gehad dan ik dacht
ik heb vandaag weer veel last van lage rugpijn en flinke eetbuien dus ik denk dat de duivels er nu echt aan komen
ik hoop het want dan kunnen we lekker door naar de volgende ronde
veel succes allemaal met klussen en wachten

liefs ikjes

Hallo allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen omdat dat  inderdaad wel zo netjes is. Ik ben Liene, 35 jaar en heb twee kinderen, een zoon van mei 2003 en een zoon van december 2004 en nu is er de wens voor een derde kindje. Lijkt me heeeeeeeeeeel leuk.

Het liefst was ik al van de zomer zwanger geworden (als je zwanger worden al kan plannen?!), maar bleek toen een longontsteking te hebben, daar heb ik van moeten bijkomen en nu afgelopen maand hebben we er flink werk van gemaakt en zijn we "officieel" ronde 1 ingegaan. Echter op het moment  van de eisprong  was mijn man ziek. Afgelopen vrijdag ben ik dan ook weer ongesteld geworden. Erg jammer, ik had het gevoel dat het wel gelukt was en heb ook getest (die waren negatief). Dus nu op naar ronde 2.

Ik zet mezelf ook op de nod lijst van november, ik had me er al een paar keer opgezet maar verdween telkens van de lijst (vast omdat ik me niet officieel had voorgesteld).

Groetjes,
Liene

Terug
Bovenaan