Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

Hallo allemaal!

Wat leuk dat iedereen zo aan elkaar denkt!
Heb zelf een paar dagen nier gereageerd en
heb mezelf aan het rijtje toegevoegd.

Niek      nod   16 okt SPANNEND!!
bieb         ZWANGER
Indy         nod   20/24 okt?   Wordt ook al spannend
Ineke     nod 27 okt
Kim         nod    27 okt
Lene       nod   28 okt
Jez            nod 29 okt
Annie1 nod 1 nov
Linda      nod 3 nov?
Til               nod 15 nov ? (even een beetje kluts kwijt)
polla       nod 15/17 nov

Liefs Jez

Niek      nod   16 okt SPANNEND!!
bieb         ZWANGER
Indy         nod   20/24 okt?   Wordt ook al spannend
Ineke     nod 27 okt
Kim         nod    27 okt
Lene       nod   28 okt
Jez            nod 29 okt
Annie1 nod 1 nov
Linda      nod 3 nov?
eefje     nod   9nov
Til               nod 15 nov ? (even een beetje kluts kwijt)
polla       nod 15/17 nov

heb me er ook ff bij gezet

Tsjonge jonge, het is bijna niet meer te volgen! We zijn nu echt met veel!!! Super hoor!

Voor alle nieuwkomers!! Welkom hier.
Even speciaal voor Eefje, nee meid, ik kom helemaal niet bij je uit de buurt. Misschien een aantal andere meiden wel. Kan haast niet missen dat er één wel in de buurt woont, er kletsen zoveel meiden mee!

Maar, meiden, hoe is het er allemaal mee?
Ikzelf zit in de 'nutteloze fase', of gewoon gezegd moet wachten op m'n vruchtbare dagen. Maar, ook in de nutteloze dagen maak ik met wel nuttig hoor, zo is het niet!
Jullie begrijpen me vast wel. Ik heb gewoon wel zin om weer echt te moeten 'klussen'. Moet nog even een poosje geduld hebben. M'n cyclus was de afgelopen keer behoorlijk door de war. Werd na zo'n 9 dagen na m'n ongi weer een beetje ongi maar dan donker van kleur. Dat heeft zo'n 10 dagen aangehouden. Ik heb dus of m'n eisprong rond dag 14 of als het niet een echte ongi was rond dag 25. Beetje lastig dus.
Wat een verhaal, oepd. Hoop dat ik jullie er niet teveel mee verveel.

Niek, meid STERKTE!!!

Nou, ik spreek jullie allemaal wel weer.

Liefs Til

Ha Til,

Nee hoor dat verveeld toch niet. We hebben allemaal last van moeilijke dingen heb ik t idee. Weet wat je bedoeld met nutteloos, want we zitten in dezelfde
periode en moeten dus allebei maar even geduld hebben tot die leuke
dagen.
Verder hier ook geen nieuws dan alleen dat ik de  meer dan zat ben.
Heb 1 vriendin verteld dat we voor n tweede gaan en ze was heel erg enthousiast.
Ik moest t haar wel vertellen, want kan de eerste 6 mnd zelf geen auto rijden
en er moet toch iemand met me naar de dokter als t zover is (kon ook gewoon
mn mond niet meer houden hihi).
Verveel me dood hier helemaal alleen thuis. Woon ook nog op n dorp waar maar  
2x per dag n bus rijd. Verder is iedereen werken en moet ik mezelf maar bezig houden met internet. Lukt aardig.
Voor iedereen die rond  hun NOD zit veel succes en duim voor jullie

Liefs Polla  

Hallo allemaal,

Zal mezelf ook even voorstellen!!
Ik ben Larissa en 21 jaartjes jong. 1 Juni ben ik bevallen van ons eerste zoontje Luca.
En nu hebben mijn man en besloten voor een 2e wondertje te gaan. Ik ben afgelopen vrijdag gestopt met de pil. En als ik de eerste ronde zwanger zou zijn is dat voor 30 juli.
Bij Luca was ik ook heel snel zwanger dus hopen dat het nu weer zo makkelijk gaat.
Mijn NOD is 19 nov.

Groetjes en Succes allemaal!!

Larissa

hoi larissa,
Welkom hier!
Ben je dit jaar bevallen van je eerste kindje?
hoop dat je snel zwanger bent!

groetjes annie1

Hoi Annie,

Ja, Luca is nu bijna 5mnd. Wij willen bewust dat er niet teveel leeftijdsverschil tussen de kids zit. Is leuk voor later; kunnen ze samen spelen (of mekaar de hersens inslaan hehe) Maar laten we van het eerste uitgaan .
We twijfelden wel om alweer zo snel voor de tweede te gaan, dit omdat ik hypermobiliteit heb (ben te lenig) en heb daar erg veel klachten van. Moet straks weer naar de fysio hiervoor en doe nu ook tijdelijk aangepast werk. En een zwangerschap heeft  toch een enorme weerslag op je lijf. Maar onze wens is zo groot dat we er toch voor willen gaan.
Wie weet gaat het nu niet zo snel, dan heb ik nog tijd om te revalideren (duurt 3 mnd ong.)

Groetjes Larissa

Hoi,

Larissa, welkom hier. Leuk dat je mee komt kletsen. Spannend hoor dat je al weer zo snel voor een tweede gaat. Ik heb ook even gehad dat ik dat graag wilde, maar op de één of andere manier verdween dat gevoel toch na een tijdje weer. Manlief zag het ook nog niet zitten zo snel.
Nu is ons zoontje 14 maanden en zijn we bezig voor een tweede.
Hopen dat we snel zwanger zijn!!!

Tante Polla,
Wat een uitvinding het dat internet. Ik kan me er ook prima mee vermaken. Maar, toch ben je het na een tijdje ook wel weer zat. Dan is het wel leuk om even weg te gaan ofzo. Dat kan bij jou dus ook niet zo gemakkelijk. Balen zeg!!
We kletsen gewoon die 6 maanden voorbij. Dan ben je hopelijk in de tussentijd zwanger en dan kun je ook weer van alles gewoon met je voet.

Ik ben geloof ik wel weer even bijgekletst. Doegie,

Liefs Til

Terug
Bovenaan