Wie kletst er mee tot we zwanger zijn?

hallo allemaal

ik kon me vanochtend weer niet inhouden
ik heb maar weer een keer getest (hoezo ongeduldig)  maar die was weer negatief
ik ben natuurlijk gewoon nog aan het ontpillen maar ik dacht echt dat ik mijn eisprong gevoeld had (en dat is inmiddels 19 dagen geleden)
ik was er zo van overtuigd
raar he dat je je zo kan vergissen
ik zou willen dat de rd kwamen, dan kunnen we tenminste aan een nieuwe ronde beginnen
veel succes allemaal met wachten klussen

liefs ikjes

Hai Til,

Met mij gaat het wel, ondanks de negatieve test van zaterdag kan ik me er toch nog niet helemaal bij neerleggen, ben nog steeds onzeker.
"moeten de duiveltjes nog komen?"
"misschien was het voor mij nog te vroeg met testen?"
"waarom heb ik zo'n last van mijn tepels"
Er gaan allemaal vragen door mij heen, dus bij de negatieve test kan ik me niet helemaal neerleggen.
Ik hoop dat of de rode duiveltjes snel in aantocht zijn, of ik hoop dat ik nog een positieve test ga krijgen.
Sinds vandaag heb ik een "weer" een beetje een drukkende onderbuik....zouden misschien dan toch de duiveltjes komen?
Pfffff het afwachten duurt me toch best lang hoor...soms ga ik tig keer naar het toilet of ik al wat zie.
Ik wil zo snel mogelijk naar ronde 2 (mocht de test blijvend negatief zijn)
Nou ik heb weer even van me af kunnen kletsen.
Ik hoop dat ik jou/jullie snel beter bericht kan geven dan dit.

lfs Niek

hallo meiden

ik wil me hier ook bij voegen
in maart is mijn mirena verwijdert en vanaf aug doen we ons best hihi
dus zit in ronde 3
gem cyclus van 28 dagen zit nu op dag 30
denk dus overtijd maar test vanochtend was negatief
ff afwachten helaas ben ik daar niet zo goed in
gelukkig zie ik ook nog verhalen van mensen die daarna alsnog posi testen
maar eigenlijk moet i khet gewoon vergeten voor deze maand denkik
heb geen zw symptomen maar ook geen ongi...

groetjes aan iedereen xxx

Hallo dames,

Dit is de eerste keer dat ik op dit forum schrijf. Vind het fijn om jullie verhalen te lezen, zodat ik niet in mijn eigen hoofd maar blijf rondtollen.
Ik zal mij voorstellen. Ik ben bijna 30 jaar en ik ben sinds mei 2006 met de pil gestopt. vanaf begin juli 2006 gebruiken mijn vriend en ik geen voorbehoedsmiddelen meer en zouden we het super vinden om een kindje te krijgen. Sinds ik gestopt ben met de pil (mei 2006) werd ik eerst pas naar 49 dagen ongesteld, daarna na 40 dagen en daarna na 33 dagen, nu ben ik  35 dagen verder en niet ongesteld, wel heb ik een aantal dagen last van mijn onderrug en vraag mij af of je ook ongesteld kan worden zonder bloed? Klinkt gek, maar die keer dat ik 49 dagen niet ongesteld was geweest, had ik tussentijds wel last van mijn onderrug. Ik baal er behoorlijk van dat mijn cyclussen zo lang duren, hebben jullie daar ervaring mee? Soms ben ik bang dat er iets mis met mij is...

hoi avi

wat is zwanger willen worden toch een moeilijk en mooi iets...
ik zit soms ook hele dagen ermee inmijn hoofd
ontpillen duurt helaas best heel lang en zwanger worden duurt gemiddelt ook een jaar en dan is er echt niets mis
ik snap je heel goed hoor want het duurde bij mij zelfs acht weken voor dat ik mijn eerste menstruatie weer kreeg
mijn mirena is in maart verwijdert
dus ik hoop dat ik je hier mee een klein beetje kan steunen
iedereen zegt dan je moet er neit zoveel mee bezig zijn maar dat valt nou eenmaal niet mee als je het van je tenen tot je kruin graat wilt
zo werkt het in ieder geval bij mij..
gedult is (helaas grgrgr) een schone zaak
heel veel succes en houd het hoofd koel (lukt mij niet altijd hihi")

xx meissie 28

Hoi Meissie28,

Dank je wel voor je snelle reactie. Inderdaad moeten we geduldig zijn,dat is ook niet mijn sterkste kant . Ik vind het vreselijk dat je bij elke ronde weer zo lang moet wachten. En ik denk er bijna elke dag wel aan, vooral in deze periode.  Wat ik helemaal lastig vindt is dat de symptonen voor ongesteldheid ongeveer hetzelfde waarschijnlijk zijn als bij een zwangerschap. Hoe moet je het dan weten?????? Ik heb vanaf vrijdag last van mijn onderrug, maar er gebeurd helemaal niks verder...

Hoi Meiden,
wat gaat het toch snel hier.

Til, gelukkig geen klachten hoor. Veel vroeg naar bed al een dag of 5.
Maar daar hoor je mij niet over klagen want ik slaap graag.
En ik ben zo blij dat het raak is dat ik zeker hier niet zal klagen hoor!!
Ik besef maar wat goed hoe gelukkig ik ben.

Syl, ik heb zelf ook een MK gehad 10 weken terug.
Bij mij duurde het 6 wkn voordat ik weer ongi werd.
Het kan dus 5 tot 6 wkn duren. Had de gyn ook tegen me gezegd.

JE kan als je wilt wel weer gelijk verder voor een 2e. Ik zelf heb ff een ongi afgewacht. Gewoon voor mezelf. (en geloof me, je moet het ook echt ff verwerken en een plekje geven!! Geef toe aan je verdriet hoor!!! Dat helpt!!!)

En nu in de 1e ronde dus bingo! Ik ben echt super happy!

Niek, ik heb je net nog op MSN gesproken IK DUIM VOOR JE!!

En dat geld natuurlijk voor jullie allemaal!!

DUIM DUIM DUIM DUIM!!!

Liefs Bieb.

hallo allemaal

Ik ben eefje en ben bijna 30 jaar.
Mijn man en ik hebben een dochtertje van 3 jaar en gaan nu voor een 2de kindje.
We zitten nu in ronde 1 mij nod is op 9 nov dus dat duurt nog ff.
Mijn vorige zwangerschap was na de 3de ronde raak,maar ik hoop dat het nu toch wel wat sneller gaat.
Het is leuk dat er een forum is waar je met andere kan praten dat je zwanger wil worden en hoever dat je er voor staat.
Hier kan je dan wel wat makkelijker praten dan met je (schoon)ouders voor mij wel omdat we het toch een verassing willen houden voor ze.
Zijn er hier toevallig ook nog meiden die uit de hoekse waard komen zomaar ff tussendoor.
Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zullen zijn want het is echt heel leuk en ons dochtertje wil ook heel graag een broertje of zusje.

groetjes allemaal en blijf zeker komen om is te lezen hoever het met jullie is

Terug
Bovenaan